دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شیائومی بلک شارک ۲ در اسفند یا فروردین ماه عرضه خواهد شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

مدیر محصولات شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو خبر رویت شیائومی بلک شارک ۲ را منتشر کرد. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

شیائومی در حال حاضر تصمیم گرفته سومین گوشی گیمینگ خود را با نام Black Shark 2 تکمیل نماید. این گوشی اکنون مشغول طی کردن مراحل تکمیلی خود می باشد.

این گوشی در حال تکمیل با لقب Skywalker شناخته می شود. وانگ تنگ توماس، مدیر محصولات شرکت شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که نسخه جدید گوشی بلک شارک را رویت کرده است.

این مدیر در پست شبکه اجتماعی ویبو اقدام به این افشاسازی نموده و در آن از ویژگی های بی نظیر بلک شارک ۲ صحبت کرده است. این موضوع برای طرفداران این شرکت اهمیت زیادی دارد. شیائومی بلک شارک ۲

در واقع اقدام توماس بیشتر در راستای آگاه سازی طرفداران انجام می گیرد. این گوشی جایگزینی برای بلک شارک می باشد. از قابلیت های این گوشی جانشین باید به رم ۸ گیگابایت، اندروید پای و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ اشاره کرد.

تکمیل سازی این گوشی از آوریل ۲۰۱۷ استارت خورده و این شرکت نخستین گوشی گیمینگ خود را در آوریل سال ۲۰۱۷ معرفی نمود. در ماه اکتبر ۲۰۱۷ از بلک شارک هلو با ۱۰ گیگابایت رم رونمایی کرد. بلک شارک ۲ نیز احتمالاً در ماه فروردین یا اسفند عرضه می گردد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *