دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده رپ محبوب و تصاویر متفاوت وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی بهزاد داورپناه (بهزاد لیتو) را می خوانید. وی ترانه سرا و آهنگساز و خواننده هیپ هاپ و رپ است. امیدواریم این بخش مورد پسند علاقمندان و دوستداران این خواننده جوان قرار گیرد.

بهزاد لیتو در ۵ اسفند ۱۳۷۰ در شهر اصفهان متولد شده است. این خواننده رپ پس از آشنایی با عرفان در دبی تشکیل یک گروه به نام پایدار را دادند.  او اولین آهنگ خود به نام «کارگردان» را در سال ۱۳۹۰ منتشر کرد و بعد از مدتی از گروه پایدار جدا شد و دلیل آن را نیز پیشرفت بیشتر کارش عنوان کرد. در ادامه بیشتر با بیوگرافی بهزاد لیتو که به بزی لِیتو نیز شهرت دارد, آشنا خواهید شد.

معرفی بیوگرافی بهزاد لیتو به همراه تصاویر جدیدش

بهزاد داورپناه خواننده رپ ایرانی تا سن ۱۶ سالگی در تهران زندگی می کرد و سپس به همراه خانواده اش تصمیم گرفتند به دبی مهاجرت کرده و در آنجا زندگی کنند و هم اکنون نیز ساکن کانادا است. وی تنها یک خواهر به نام نیکی دارد. آشنایی لیتو با عرفان و عضویت در گروه پایدار تاثیر زیادی در معروفیت وی داشت. سپس به گروه زدبازی پیوست و بخشی از شهرتش را نیز مدیون این گروه می باشد. لیتو در مصاحبه هایش به این نکته اشاره کرده که از سبک خوانندگی Drake خواننده رپ آمریکایی، کانادایی تبار برای ساخت آهنگ هایش استفاده کرده است.

بیوگرافی جالب بهزاد لیتو

او در گروه پایدار با عرفان، سینا تهی، سوگند، پایا، جی دال، افرا و سرکش همکاری می کرد و در رابطه با جدایی اش از این گروه در جایی گفته است : “من رابطه خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی ترین دوستام هستش تقریبا هر روز همو می بینیم، حتی وقتی گروه پایدار درست شد، من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم سخته برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهایی می تونم بهتر کار کنم، الان هم عضو هیچ گروهی نیستم و دارم روی آلبوم تکی کار می کنم، با عرفان و پایا هم بزودی چند تا ترک با حال ضبط می کنیم. “

بیوگرافی بهزاد لیتو

ملاقات لیتو با سیجل یکی از اعضای گروه زدبازی پای وی را به این گروه باز کرد. بنابراین همکاری اش با علیرضا جی جی عضو دیگر زدبازی و سیجل آغاز شد و آنها اولین آهنگ خود را به نام «ساعت وایسه» در ۴ مرداد ۱۳۹۱ منتشر کردند. اولین آهنگ استودیویی گروه زدبازی که بهزاد لیتو در آن حضور پیدا کرد «زاخارنامه» نام داشت. «فوق العاده» نام دیگر آهنگ وی است که به همراه سیجل و در حضور سامی بیگی خواننده مهمان اجرا کرد. در ادامه عکس های این خواننده جوان را مشاهده نمایید.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی بهزاد لیتوعکس بهزاد لیتو

بیوگرافی از بهزاد لیتوامین حیایی و بهزاد لیتو

بیوگرافی بهزاد لیتوعکس بهزاد داور پناه

بیوگرافی درباره بهزاد لیتوعکس کودکی بهزاد لیتو

بیوگرافی جدید بهزاد لیتو عکس اینستاگرامی لیتو

بیوگرافی کامل بهزاد لیتوعکس سیاه سفید بهزاد لیتو

بیوگرافی جذاب بهزاد لیتوعکسی از بهزاد داور پناه

بیوگرافی دیدنی بهزاد لیتوعکس لیتو خواننده رپ ایرانی

بیوگرافی بهزاد لیتوتفریح بهزاد لیتو در کنار دوستش

بیوگرافی و عکس بهزاد لیتوعکس زیبای بهزاد لیتو

بیوگرافی بهزاد لیتو+عکسعکس بهزاد لیتو ترانه سرا و آهنگساز هیپ هاپ

بیوگرافی بهزاد لیتو+تصویرتیپ متفاوت بهزاد لیتو

بیوگرافی و زندگینامه بهزاد لیتوزندگینامه و عکس بهزاد لیتو

زندگینامه بهزاد لیتوژست دیدنی بهزاد لیتو

بیوگرافی بهزاد لیتوعکس آتلیه ای بهزاد داورپناه

زندگی نامه جدید بهزاد لیتوعکس و بیوگرافی بهزاد لیتو

زندگی نامه و عکس بهزاد لیتوعکس هنری بهزاد لیتو

بیوگرافی بهزاد لیتوعکس بهزاد  لیتو و بابک

سرگذشت بهزاد لیتو

نکات دیگری از زندگی شخصی بهزاد لیتو

وی در کنار موسیقی, ورزش کردن را دوست دارد و آن را جزو علایقش بعد از موزیک معرفی می کند، وی از بین ورزشهای مختلف عاشق تنیس، فوتبال، اسکی و اسنوبرد می باشد

لیتو از بین تیم های فوتبالی ایران، علاقمند به تیم پرسپولیس بوده و باشگاه ها یخارجی نیز رئال مادرید را می پسندد و علاقه زیادی به رونالدو دارد.

گلشیفته فراهانی بازیگر مورد علاقه اش است، از نظر وی گلشیفته تا حدودی ایدئولوژی ایرانی ها را تغییر داده است.

از غذا های ایرانی مورد علاقه لیتو می توان به قرمه سبزی، کباب و فسنجان اشاره کرد، او همچنین علاقه زیادی به غذا های هندی دال، کاری و نیز انواع برگر دارد.

زندگی نوشته جدید بهزاد لیتو

شایعه ازدواج

این خواننده جوان مجرد بوده و ازدواج نکرده است، البته مدت ها شایعه شده بود که ازدواج کرده و نام همسرش سپیده است اما وی عنوان کرد که این موضوع واقعیت نداشته و یک شوخی بوده است، در زیر نظر این خواننده هیپ هاپ را در رابطه با ازدواج می خوانید :

برای من مهم است که همسرم کسی باشد که به مادیات اهمیت ندهد و زرنگ و باهوش باشد ، بالاخره زن ایرانی همزبان خودم است اما ببینم چه اتفاقی می افتد. سپیده هم شوخی بود که جی جی در آهنگ ناب کرد ، دقیق نمی توانم بگویم در مورد کدوم سپیده بود اما یک شوخی بود و الان دو سال است رابطه احساسی ندارم

جدیدترین بیوگرافی بهزاد لیتو

تصاویر جدید بهزاد داورپناه (لِیتو)

در ادامه زندگینامه بهزاد داورپناه معروف به بهزاد لیتو در اینجا می توانید جدیدترین عکس های این خواننده هیپ هاپ و رپر مشهور ایرانی را ملاحظه نمایید.

تصاویر جدید بهزاد لیتو سرگذشت بهزاد لیتو شرح حال زندگی بهزاد لیتو گالری عکسهای بهزاد لیتو زندگی نوشته در مورد بهزاد لیتو زندگی نوشته درباره بهزاد لیتو زندگی نوشته متفاوت بهزاد لیتو زندگی نوشته جذاب بهزاد لیتو زندگی نوشته خواندنی بهزاد لیتو زندگی نوشته جالب بهزاد لیتو زندگی نوشته بهزاد لیتو عکس و بیوگرافی بهزاد لیتو

در پایان امیدواریم از مطالعه بیوگرافی بهزاد لیتو رپر جوان ایرانی لذت برده باشید. در صورت تمایل می توانید به قسمت بیوگرافی بازیگران مراجعه کرده و از تصاویر و اخبار افراد مشهور و مورد علاقه خود دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *