دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خودروی سه چرخه مقرون به صرفه برقی با طراحی خاص رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

خودروی برقی سه چرخه ای ساندورز نام دارد و به عنوان یکی از اقتصادی ترین خودروهای برقی شناخته می شود. این خودرو با قیمت پایه ۱۰ هزار دلار به شکل آنلاین به فروش می رسد. 

ساختار خودروی برقی ساندورز باعث شده که این خودرو تنها دارای یک صندلی در عقب و ۲ صندلی در جلو باشد. فعلا از سیستم محرک جلو بهره مند می شود اما برنامه سیستم تمام چرخ محرک در برنامه های آتی آن قرار گرفته است.

خودروی برقی ساندورز

باتری لیتیوم-یون با ظرفیت های متفاوت در آن به کار رفته و به همین خاطر شعاع حرکتی در مقادیر مختلف ۱۲۰، ۲۴۰ و ۳۲۰ کیلومتر دارد. شارژرهای ۱۱۰ و ۲۴۰ ولت معمولی مسئول شارژ باتری این خودروی برقی می باشند.

خودروی برقی ساندورز

از امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو باید به قفل برقی درها، دکمه استاپ-استارت، بخاری، کیسه هوا، شیشه های برقی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۶ ثانیه تجربه می کند.

وزن خودروی تولیدی برابر با ۸۱۶ کیلوگرم می باشد. قدرت تولیدی آن برابر با ۱۷۰ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۴۳۷ نیوتن متر دارد. فروش این خودرو اکنون به شکل آنلاین انجام می گیرد. مدل پایه آن با شعاع حرکتی ۱۲۰ کیلومتر با قیمت ۱۰ هزار دلار ارائه می شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خودروی برقی ساندورز

تفاوت قیمت ها با یکدیگر در حد ۳۰۰۰ دلار می باشد. یعنی خودروهای رده بالاتر این مدل با قیمت ۱۳ و ۱۶ هزار دلار عرضه می گردند. این محصول با هزینه رزرو ۱۰۰ دلاری در اردیبهشت ماه سال ۹۸ به خریداران تحویل داده می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *