دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جذاب ترین مدل مانتوهای طناز طباطبایی که در مکان های مختلف پوشیده است

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوهای طناز طباطبایی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

طناز طباطبایی، از بازیگران مشهور و معروف سینما است و این بازیگر ایرانی دارای ظاهر و تیپی متفاوت می باشد و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که از مدل مانتوی بازیگران برای انتخاب مدل مانتوی خود الگوبرداری می کنید بهتر است با انواع مدل مانتوهای این هنر پیشه نیز آشنا شوید.

مدل مانتوهای طناز طباطبایی با طرح و رنگ های متنوع

اغلب بازیگران ایرانی تیپ و ظاهری متفاوت دارند و از مدل مانتوها با تن پوش و طرحی خاص استفاده می کنند که  خانم طباطبایی از این قاعده مستثنی نیست. در مطالب قبلی مدل مانتو نیکی کریمی و مدل مانتو الناز شاکر دوست و مدل مانتو ترانه علیدوستی را مشاهده کردید در ادامه این مطلب با انواع مدل مانتوهای  خانم طباطبایی آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو زیبا و شیک

مدل مانتوی بلند و کوتاه طناز طباطبایی

اغلب مدل مانتویی که طناز طباطبایی برای پوشیدن انتخاب می کند دارای طرحی بلند هستند همچنین این بازیگر ایرانی از مانتوهایی با رنگ مشکی بیشتر استفاده می کند و در برخی از مکان ها نیز برای داشتن تیپی جدید مدل مانتوی کوتاه را برای پوشیدن انتخاب می نماید.
طناز طباطبایی، دارای استایل و تیپی متفاوت است و تیپ این بازیگر مشهور در عین سادگی دارای جذابیت خاصی است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی منحصر به فرد داشته باشید می توانید از مدل مانتوهایی که  این بازیگر برای پوشیدن در مکان های مختلف استفاده نمایید.

طناز طباطبایی در سال های اخیر از مدل مانتوهایی جلوباز برای پوشش خود استفاده می کند که این مدل مانتوها مدرن و به روز هستند همچنین این بازیگر عزیز برای داشتن ظاهری آراسته طرح و رنگ لباس ها و اکسسوری هایش را با یکدیگر ست می کند.
مدل مانتوی طناز طباطبایی در انواع مدل های ساده و اسپرت و مجلسی موجود است و اگر مدل ها با فرم اندام شما مطابقت و همخوانی دارد بهتر است برای داشتن استایلی جذاب از آن ها ایده بگیرید.

مدل مانتو مشکی بلند

مدل مانتو مشکی طناز طباطبایی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو مشکی و ساده

مدل مانتوی ساده

مدل مانتوی کوتاه طناز طباطبایی

مدل مانتوی کوتاه طناز طباطبایی

مدل مانتو بلند و شیک

مدل مانتوی بلند و شیک

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتوی شیک و زیبا طناز طباطبایی

مدل مانتو کوتاه

مدل مانتوی کوتاه و رنگ روشن

مدل مانتو مجلسی طناز طباطبایی

مدل مانتو مجلسی بلند

مدل مانتو زیبا و شیک

مدل مانتو اسپرت طناز طباطبایی

مدل مانتو رنگ روشن

مدل مانتوی رنگ روشن طناز طباطبایی

مدل مانتوهای طناز طباطبایی

مدل مانتو اسپرت

مدل مانتوهای طناز طباطبایی

مدل مانتوی بلند

مدل مانتو طرح دار و ساده بازیگران ایرانی

مدل مانتو تابستانه طناز طباطبایی

در این مطلب انواع مدل مانتوهای طناز طباطبایی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *