دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شاسی بلند مفهومی اینفینیتی QX Inspiration با طرح جذاب رویت شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۹ دی ۱۳۹۷
  • ۰

خودروساز ژاپنی اینفینیتی تصمیم دارد نخستین شاسی بلند برقی خود را به بازار عرضه کند. مدل مفهومی QX Inspiration در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ در معرض نمایش قرار گرفت. 

مدل مفهومی QX Inspiration در واقع به منظور یک پیش نمایش از نخستین شاسی بلند برقی آتی ژاپن با زبان طراحی جدید می باشد. مقامات اینفینیتی نخستین خودروی الکتریکی این برند را در کلاسی پرطرفدار ارائه می نمایند.

معرفی اینفینیتی QX Inspiration در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۹ با اتفاقات خاصی رقم خورد. این مدل مفهومی  درهنگام عرضه با مشکل فنی رو به رو شد و به همین دلیل به سکوی معرفی نرسید.

شاسی بلند مفهومی اینفینیتی

طولی برابر با ۴۶۵۰ دارد. رینگ‌های ۲۲ اینچ، گلگیرهای برجسته، ترکیب خطوط پیچیده و ملایم و چراغ نواری یک تکه‌ی عریض در بالای شیارهای سپرعقب از مشخصات خاص مدل مفهومی ارائه شده می باشد.

شاسی بلند مفهومی اینفینیتی

از قسمت فنی این خودرو اخباری منتشر نشده است اما این خودرو دارنده یک باتری در کف بدنه می باشد. دو موتور برقی مسئول حرکت در این خودرو می باشند.

شاسی بلند مفهومی اینفینیتی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در قسمت داشبورد، مرکز فرمان و پشت فرمان نمایشگرهای با کیفیت دیده می شود. این دو موتور برقی هر کدام در یک محور از خودرو قرار گرفته اند. مدیران ارشد ژاپنی برای عرضه این خودرو قابلیت های خاصی چون مرکز ثقل پایین و شتاب گیری سریع را نوید داده اند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *