دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل دوگانه‌سوز سئات لئون TGI Evo اسپانیایی عرضه شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت خودروسازی اسپانیایی مدل دوگانه سوز  لئون TGI Evo معرفی کرده و این خودرو در ساخت خود مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ شده است.

سئات لئون TGI با موتور ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری در اختیار کاربران قرار دارد. خودروساز اسپانیایی از زیر مجموعه فولکس واگن می باشد و برای خودروی تولیدی سئات لئون TGI Evo، موتور جدیدی به نام SEAT Leon TGI را معرفی کرده که در این موتور از گاز طبیعی فشرده برای سوختن استفاده می گردد.

این محصول با موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ عرضه می گردد و امکان تزریق سوخت مستقیم در آن وجود دارد. خودروی تولیدی بر مبنای موتور بنزینی  TSI با ظرفیت مذکور ساخته شده است.

سئات لئون TGI Evo

موتور جدید این خودرو دارای سیستم پیشرفته استاپ-استارت، نسل جدید سیستم توربوشارژ هندسه توربین متغیر و چرخه احتراق میلر می باشد. برای این موتور از قطعات جدیدی چون سوپاپ‌های بلندتر(سبب گردش بهتر گاز در درون سیلندر می شوند) و پیستون با پوشش نیکل-کروم استفاده می شود.

قدرت تولیدی موتور برابر با ۱۳۰ اسب بخار و گشتاوری ۲۰۰ نیوتن متر می باشد. جعبه دنده آن از نوع ۸ سرعته ۲ کلاچه یا ۶ سرعته دستی می باشد. سئات لئون TGI Evo

۳ مخزن CNG دارد و شعاع حرکتی خودرو برابر با ۵۰۰ کیلومتر است. اگر این حالت به بنزین تغییر یابد، می توان حدود ۱۵۰ کیلومتر دیگر نیز برای شعاع حرکتی آن در نظر گرفت.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *