دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی برلین آلمان را بهتر بشناسید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

برلین بزرگ ترین شهر و پایتخت آلمان است این شهر به لحاظ سیاسی در آلمان دارای اهمیت بالایی است و نقطه جذب گردشگر است. مکان های دیدنی برلین هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند که دارای جذابیت بالایی هستند.

بیشتر گردشگرانی که به برلین سفر کرده اند این شهر را با معماری های بی نظیر آن می شناسند از مهم ترین جاذبه ها و مکان های دیدنی برلین که برای بسیاری از گردشگران جالب است می توان به دروازه براندبورگ اشاره کرد این دروازه به لحاظ تاریخی در این شهر دارای اهمیت است و متعلق به دوران پادشاهی فردریک ویلهام دوم است. اگر از گردشگران علاقه مند به بازید از مکان های دیدنی ویژه در برلین هستید می توانید در این بخش با این جاذبه ها آشنا شوید.

 مکان های دیدنی در برلین

مکان های دیدنی برلین:

شاید بیشترین جاذبه هایی که در سراسر برلین دیده می شوند جاذبه های تاریخی و یا فرهنگی باشند جاذبه هایی همچون دروازه اصلی شهر و موزه های مختلف و کلیساها که پیشینه تاریخی غنی این شهر را در آلمان نشان می دهند.

 مکان های دیدنی پر جاذبه برلین

جنگل گرون والد:

این جنگل یکی از جاذبه های طبیعی در برلین است دارای گونه های مختلفی از درختان بلوط، توس، اقاقیا و کاج و … است همچنین از گونه های مختلفی از پرندگان و حیوانات نیز برخوردار است. از یدگر تفریحاتی که می توانید در این جنگل از آن استفاده کنید تفریحات آبی است که ورزش های آبی مهمی دارد.

 مکان های دیدنی برلین

کاخ شارلوتنبورگ:

قدمت این کاخ که یکی از مکان های گردشگری برلین است به قرن ۱۷ باز می گردد و یک کاخ مجلل است که متعلق به پادشاهان آن دوران است. محوطه اطراف این کاخ نیز دارای یک پارک است که محلی برای گشت و گزار گردشگران است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 مکان های دیدنی قدیمی برلین

رایشتاگ:

بسیاری از بناهایی که در رایشتاگ وجود دارد در سال ۱۹۳۳ به دلیل یک آتش سوزی تخریب شده است و بعد از آن این بناها مورد بازسازی قرار گرفته اند. در حال حاضر این منطقه یک جاذبه توریستی در برلین محسوب می شود.

مناطق دیدنی برلین

باغ جانورشناسی برلین:

این باغ برای افراد عللاقه مند به موزه حیات وحش بسیار مناسب است و دارای ۱۵ هزار حیوان مورد نگهداری است و از گونه های مختلفی از حیوانات نگهداری می شود.

مناظر دیدنی برلین

یادبود دیوار برلین:

دیوار برلین و یادبودی که بر روی آن یادداشت شده است متعلق به سال ۱۹۶۱ است این یادبود مربوط به دوران جنگ در این کشور است و برای پناهندگان بنا شده است.

 مکان های دیدنی خاص برلین

جزیره موزه:

این جزیره یک منطقه بسیار جالب و تماشایی است و گنجینه هخای مختلف سلطنتی در آن نگهداری می شود که بسیاری از این مجموعه آثار عتیقه و دارای ارزش بالایی هستند.

 مکان های دیدنی بی نظیر برلین

کلیسای یاد بود ویلهلم:

از دیگر مکان های دیدنی برلین با ارزش تاریخی و فرهنگی بالا می توان به این کلیسا اشاره کرد ارتفاع این کلیسا ۶۳ متر است و دارای معماری های بی نظیری است که در طراحی آن از موزاییک نیز استفاده شده است.

جاذبه های دیدنی برلین

کلیسای جامع فرانسوی نیز از دیگر جاذبه های تایرخی و فرهنگی در برلین است که می توانید از آن دیدن کنید علاوه بر آن کلیساها و موزه های مختلف دیگر ی نیز در این شهر وجود دارند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *