دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب بارداری برای زن متاهل، دختر مجرد و مردان چیست؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب بارداری از دیدگاه معبران اسلامی و غربی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب تعبیر خواب نهایت بهره را ببرید.

تعبیر خواب بارداری جنبه ای از شخصیت خواب بیننده را شامل می شود که این قسمت از شخصیت وی در حال توسعه و رشد است. بارداری در عالم رویا می تواند نشانه ایده ای برای پروژه یا موقعیتی جدید باشد که در زندگی بیننده خواب بوجود آمده است و اگر زنی که باردار است در خواب بارداری خودش را ببیند بیانگر نگرانی و اضطراب وی در مورد زایمان و وضع حملش می باشد، در ادامه مطلب شما عزیزان را با تفسیر خواب بارداری آشنا خواهیم کرد

تعبیر خواب بارداری از دیدگاه تعبیرگران غربی و اسلامی

هر یک از خواب هایی که در عالم رویا مشاهده می شوند دارای تعابیری هستند که می توانند روی زندگی بیننده خواب تاثیر مثبت یا منفی داشته باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب زایمان، تعبیر خواب فرزند دختر و تعبیر خواب لباس عروس را مطالعه کردید در ادامه این مطلب تعبیر خواب بارداری را گردآوری کرده ایم.

تعبیر خواب حاملگی

  • امام جعفر صادق

اگر فردی در خواب ببیند که باردار است و پسر بدنیا می آورد و در لحظه تولد فرزندش با او حرف می زند بیننده خواب از دنیا می رود.

  • ابن سیرین

اگر مردی در خواب ببیند که باردار می باشد و شکم او بزرگ شده است نشانه این است که به وی مال و نعمت دنیا می رسد و هر چقدر شکم او بزرگ تر باشد مال و اموالش بیشتر می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که باردار است و دختری بدنیا می آورد نشانه این است که فرزند پسری بدنیا می آورد.

  • منوچهر مطیعی تهرانی

تفسیر دیدن زن باردار در خواب بیانگر رو به رو شدن خواب بیننده با گناه و بار غم می باشد و اگر فردی در خواب مشاهده کند که همسرش باردار است بیانگر این است که مسئولیت و تکلیفی سنگین بر وی محول می شود که انجام آن دشوار و قبول کردنش نامطلوب می باشد و بیننده خواب دوست ندارد آن کار را انجام دهد و اگر هم به اجبار بخواهد آن کار را انجام دهد برایش طاقت فرسا و سخت است.
اگر زنی در خواب ببیند که باردار است بیانگر این است که غمی به وی می رسد که آن غم در زندگی بیننده خواب به اندازه حمل جنین طول خواهد شد.
اگر فردی در خواب ببیند که در کوچه زن بارداری از کنار او می گذرد بیانگر این است که خبر ناخوشایندی به وی می رسد.

تعبیر خواب بارداری

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
  • ابراهیم کرمانی

اگر مردی در خواب ببیند که باردار است و فرزند دختری بدنیا می آورد بیانگر است که ناراحت و غمگین می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که فرزند نابالغ پسرش باردار شده بیانگر این است که پدرش مال و نعمت زیادی را بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که فرزند نابالغ دخترش باردار شده بیانگر این است که مادرش نعمت و مال زیادی را بدست می آورد.

  • آنلی بیتون

اگر زنی در خواب مشاهده کند که باردار است بیانگر این است که با شوهرش زندگی آسوده ای ندارد و صاحب فرزندانی مطیع نمی شود.
اگر دختر باکره ای در خواب ببیند که باردار شده بیانگر این است که به رسوایی و بدبختی کشیده می شود.
اگر زنی که باردار است در خواب مشاهده کند که باردار شده بیانگر این است که زایمان وی بی خطر و راحت است.

  • لیلا برایت

اگر مردی در خواب مشاهده کند که باردار شده بیانگر این است که ثروت و پول زیادی را بدست می آورد.

تعبیر دیدن زن باردار در خواب

  • تام چت ویندار

تعبیر خواب حاملگی بیانگر زندگی پر بار و تازه ای برای بیننده خواب است.
اگر فردی در خواب ببیند که حیوان یا انسانی باردار است بیانگر آنست که وی در آرزو زندگی تازه توام با امید و امکانات به سر می برد.
تعبیر خواب بارداری همچنین بیانگر تلاش بیننده خواب برای رسیدن به امکانات و موقعیت بهتر است.

  • کارل گوستا یونگ

اگر در خواب مشاهده کنید که فرد دیگری باردار شده نشانه این است که شما با وی ارتباط نزدیک تری پیدا خواهید کرد.
اگر شما در خواب مشاهده کنید که فرد مهم زندگی تان از کس دیگری باردار شده نشانه این است که وی به جهتی متفاوت از آن چیزی که شما پیش بینی کرده اید حرکت خواهد کرد و هر دوی شما دیگر هیچگونه اهداف مشترکی را با یکدیگر به اشتراک نخواهد گذاشت.
اگر فردی در خواب ببیند که باردار است بیانگر جنبه ای از خواب بیننده یا جنبه ای از زندگی شخصی وی است که در حال توسعه و رشد می باشد.
تعبیر خواب بارداری همچنین می تواند بیانگر تولد یک ایده و پروژه یا هدفی جدید در زندگی خواب بیننده باشد.

تعبیر خواب حاملگی
اگر فردی در خواب ببیند که تلاش می کند باردار شود بیانگر تعبیر یک آرزو برای وی است.
اگر بیننده خواب تلاش نمی کند که باردار شود ولی در خواب مشاهده کند که باردار شده بیانگر این است که وی از قبول کردن مسئولیت های جدید می ترسد.
اگر فردی در خواب ببیند که باردار است و بچه ای مرده در شکم وی وجود دارد نشانه این است که برای انجام پروژه ای زحمت زیادی کشیده است ولی آن پروژه از هم پاشیده و به آرامی در حال انزوال است و هیچ چیز در روند پیشرفت پروژه آنطور که خواب بیننده انتظار دارد پیش نمی رود.

تعبیر دیدن بارداری در خواب از دیدگاه معبران مختلف

تعبیر خواب دیدن حاملگی یکی از نزدیکان

اگر در خواب ببینید که شخص دیگری باردار شده است به این معنا است که به این فرد نزدیکتر خواهید شد اما اگر مردی در خواب ببینید که نامزدش حامله است به این معنا است که رابطه اش در وضعیت بحرانی است و و امکان جدایی آن ها وجود دارد.

تعبیر خواب حاملگی از نظر جابر مغربی

 در خواب برای دختران از دست دادن باکرگی خوب نمی باشد و نشانه دارایی نامشروع است و اگر دختری خواب بارداری اش را ببینید تفسیر خوبی ندارد و اگر در خواب ببینید که از از شکم تان فرزندی به دنیا آمد به این معنا است که در نسل تان فرزندتان به دنیا می آید که شکوه و عظمت برای خانواده تان به همراه خواهد آورد.

تفسیر خواب بارداری

تفسیرخواب بارداری مادر

اگر در خواب ببینید که مادرتان حامله شده است هشداری در مورد یک وضعیت بسیار بد یا خطرناک می باشد همچنین، به این معنا است که مادرتان امکان دارد به شدت مریض شود.

تفسیر خواب بارداری از نظر معبرین غربی

اگر شخصی باردار نباشد و در خواب ببینید که زایمان کرده است نشانه استرس و نگرانی در مورد نتیجه تصمیمات و طرح های شما می باشد و تمایلی به سر خم شدن در برابر سختی ها ندارید.

دیدن آزمایش حاملگی در عالم خواب

اگر شخص در خواب جواب آرمایش حاملگی ببیند به این معناست که در زندگی او فاز جدیدی شروع خواهد شد و شاید فاز جدید مربوط به شغل جدید یا ربطه ای جدید باشد.

تعبیر خواب حاملگی

تفسیر خواب بارداری بر اثر تجاوز

اگرچه معنی و مفهوم خوابی از این دسته ها به ظاهر منفی باشد اما خواب حامله شدن پس از تحاوز جنسی به این معنا است که شخص دورلن سختی را گذرانده و وضعیت او بهبود پیدا می کند.

در این مطلب با تعبیر خواب حاملگی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا بودیم که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تعبیر کنید. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب مربوط به تعبیر خواب کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *