دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل Night Sky بی ام و سری ۸ رونمایی شد:خودرویی ساخته شده از شهاب سنگ

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۶ دی ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی مدلی از کوپه M850i رونمایی شده که این مدل Night Sky نام دارد. این مدل با نمونه استاندارد این دستگاه بسیار متفاوت بوده و طراحی خاصی خواهد داشت. 

واحدی در شرکت بی ام و به وجود آمده که نمونه های سفارشی در آن قابل تامین است. سری ۸ جدیدترین کوپه این خودرو می باشد. بی ام و برای رونمایی این خودروی خاص برنامه های زیادی را پیش رو دارد.

مدل M850i Night Sky قرار است هنگامی رونمایی شود که کره زمین و سیارک ۲۰۰۳ EH در یک جهت قرار گرفته اند. در کابین این خودروی جدید و مدرن از تکه های شهاب سنگ استفاده شده است.

مدل Night Sky بی ام و سری 8

چنین خلاقیتی کابین خودرو را زیبا کرده و در کنسول مرکزی، جوی استیک سیستم iDrive، اهرم تعویض دنده و کلید روشن و خاموش کردن موتور خودرو از این سنگ های زیبا استفاده شده است.

مدل Night Sky بی ام و سری 8

روی این سنگ ها از خطوط زیبایی استفاده شده و ظاهر کریستالی دارند. سنگ ها با ماده ای اسیدی جلا داده شده اند. الگوهای  Widmanstätten از دیگر مشخصات این خودرو می باشد.

مدل Night Sky بی ام و سری 8

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل Night Sky بی ام و سری 8

کالیپرهای ترمز آن وزن کمی دارند و استحکام قابل توجهی از خود نشان می دهند. در ساختار درونی این کالیپرها از روغن ترمز استفاده شده و این روش برای اولین بار در یک خودرو انجام گرفته است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *