دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سوپراسپرت هایی که پیش از عرضه پیش فروش شدند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷
  • ۰

استون مارتین والکری و مرسدس بنز از خودروهای برتر در این فهرست می باشند. استون مارتین والکری مشمول ۱۵۰ عدد و از مرسدس بنز ۲۵۰ عدد عرضه می گردد. این خودروها در شکل طراحی و ویژگی های دیگر ممتاز هستند. به همین علت قیمت چند میلیون دلاری را به خود اختصاص داده اند. 

ابرخودروهای تولید شده در شکل طراحی بسیار جذاب هستند. این تولیدات به مشتریان خاص عرضه می شود. این مشتریان خاص سبب شده اند که فرصت خرید برای دیگران به وجود نیاید و خودروها قبل از عرضه و معرفی، فروخته شوند.

این شرکت های تک خودروسازی، برای بالا بردن رتبه خود، معمولاً محصولات بسیار عالی عرضه می کنند. در این مطلب، نمونه خودروهای محبوب و پرطرفدار که پیش از معرفی به فروش رسیده اند را ارائه کرده ایم.

سوپراسپرت های گران قیمت

اگر چه این دو خودرو ذکر شده هنوز معرفی نشده اند اما حدود ۴۰۰ دستگاه از این خودروها به فروش رسیده است. ضمن اینکه عده ای از مشتریان این خودروهای خریداری شده را برای فروش قرار داده اند. به عنوان مثال قیمت مرسدس Project One برابر با ۲.۶۳ میلیون دلار و در قیمت جدید توسط مشتریان این قیمت به ۵.۲۳ میلیون رسیده است.

سوپراسپرت های گران قیمت

فروش والکری نیز با قیمت برابر با ۱۳ میلیون دلار پیشنهاد شده و بسیاری از شرکت ها خریداران خود را مجاب می کنند که تا مدت معینی از فروش خودروی خریداری شده اجتناب کنند.

سوپراسپرت های گران قیمت

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

قیمت این خودروها در نوع خود بی نظیر است. به عنوان مثال قیمتی معادل ۱.۱ میلیون دلاری برای فورد جی تی در نظر گرفته شده است. معمولاً شرکت هایی که تولید محدود دارند و زیر ۱۰۰ عدد تولید می گردند، برای قیمت گذاری خودرو به ارقام بالایی متوسل می شوند.

سوپراسپرت های گران قیمت

نمونه قابل ذکر این موضوع را باید در خودروی آلمانی پورشه ۹۱۱ R  دید. این خودرو با قیمت ۲۰۰۰۰۰ دلار از سمت پورشه عرضه شد. این خودرو با قیمت بیش از ۵ برابر قیمت واقعی معرفی شد.

سوپراسپرت های گران قیمت

در پی این اتفاق، خودروی GT3 تورینگ با تولید انبوه و قیمت مناسب عرضه شد تا علاقه مندان به پورشه ۹۱۱ R، از این خودرو به جای آن بهره مند شوند. چون این دو خودرو بسیار شبیه به یکدیگر بودند.

سوپراسپرت های گران قیمت

مک لارن  ۷۲۰S با تعداد محدود تولید شد. برای عرضه قیمت بالایی ارائه کرد. مک لارن نیز برای معرفی از تعداد محدودی استفاده کرده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *