دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

خودروهای پرسرعت و قدرتمند سال ۲۰۱۸ کدام ها هستند؟

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ دی ۱۳۹۷
  • ۰

در سال ۲۰۱۸، ۱۵ مدل از قدرتمندترین و سریع ترین خودروها معرفی شد که در ادامه شما را با این نمونه های قدرتمند آشنا می کنیم. 

خودروهای ژاپنی و آمریکایی بیشتر در این لیست قرار گرفته اند. مدل های ارائه شده شامل انواع مختلف هیبریدی، بنزینی و برقی می باشد. سال ۲۰۱۸ تنوع محصول خوبی را به همراه داشته است.

مک‌لارن ۶۰۰LT

طول این خودرو ۷۴ میلی متر افزایش داشته و در ۲۳ درصد قطعات با نوع  ۵۷۰S تفاوت دارد. از تجهیزات به کار رفته در این خودرو می توان به دریچه های هوای جانبی جدید، دیفیوزر عقب بزرگ تر، اسپلیتر جلو و باله ثابت عقب اشاره کرد. سرعت نهایی این خودرو برابر با ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت و با قیمت ۱۸۵ هزار دلار و ۵۰۰ پوند عرضه می گردد. موتور آن ۸ سیلندر V شکل با حجم ۳.۸ لیتری با دو توربوشارژر می باشد. قدرت تولیدی موتور برابر با ۵۹۲ اسب بخار است.خودروهای پرسرعت سال 2018

مرسدس AMG GT چهاردر

دوج چلنجر هلکت Redeye

نسل سوم دوج چلنجر در سال ۲۰۰۸ معرفی و آن گاه در سال ۲۰۱۵ فیس لیفت شد. این مدل در طراحی خود با موتورهای متنوع ارائه می گردد. مدل ردآی در سال ۲۰۱۸ جایگزین مدل درگ شد. این نوع خودرو با کیت عریض و پهن معرفی می گردد. قدرتی برابر با ۷۱۷ اسب بخار دارد. مدل پایه آن با قیمت ۷۱ هزار و ۳۵۰ دلار عرضه می شود و حد نهایی سرعت آن برابر با ۳۲۷ کیلومتر بر ساعت است. سوپرشارژر ردآی با حجم ۲.۷ لیتر و افزایش فشار تا ۱۴.۵ پوند بر اینچ مربع عرضه می شود.

  •  آرون گروپس

خودروهای پرسرعت سال 2018

بی‌ام‌و M5 نسخه‌ی کامپتیشن

دارای موتور ۸ سیلندر V شکل با حجم ۴.۴ لیتری به همراه دو توربوشارژر می باشد. مجهز به سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک شده و شتاب برابر با ۳.۳ ثانیه را تجربه خواهد کرد. رسیدن به سرعت ۲۰۰ را در ۱۰.۸ ثانیه تجربه می کند.

قیمت پایه این خودروی آلمانی برابر با ۱۱۰ هزار و ۹۹۵ دلار می باشد و با سرعت نهایی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت معرفی می گردد. قدرت تولیدی موتور برابر با ۶۱۶ اسب بخار است.

خودروهای پرسرعت سال 2018

فراری ۴۸۸ پیستا

موتور ۸ سیلندر V شکل با حجم ۳.۹ لیتری به همراه دو توربوشارژر از مشخصات فراری ۴۸۸ پیستا می باشد. ۷۷۰ نیوتن متر گشتاوری دارد و با قدرت ۷۱۱ اسب بخار شناخته می شود. در مدل پایه قیمتی برابر با ۳۵۰ هزار دلار و حد نهایی سرعت آن ۳۴۰ کیلومتر می باشد. شتاب صفر تا ۱۰۰ آن برابر با ۲.۵۸ ثانیه و برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر، ۷.۶ ثانیه زمان نیاز دارد.

خودروهای پرسرعت سال 2018

پورشه ۹۱۹Evo

خودروی مسابقه ای با قدرت ۱۳۵۰ اسب بخار است و دارای موتور ۴ سیلندر V شکل ۲ لیتری می باشد. موتور الکتریکی دارد و رکورد خوبی را از نظر سرعت ثبت کرده است. سرعت نهایی آن برابر با ۳۴۳ کیلومتر بر ساعت می باشد.

خودروهای پرسرعت سال 2018

نیسان GT-R50 ایتال‌دیزاین

دارای موتور ۶ سیلندر Vشکل با حجم ۳.۸ لیتری تویین توربوشارژ می باشد. قدرت تولیدی موتور برابر با ۷۱۲ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۷۸۰ نیوتن متر است. این خودرو نتیجه همکاری شرکت ژاپنی و ایتالیایی می باشد. حد نهایی این سرعت برابر با ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت است و با قیمت پایه برابر با ۹۰۰ هزار یورو عرضه می گردد.

خودروهای پرسرعت سال 2018

 استون مارتین DBS سوپرلجرا

با قدرت ۷۲۵ اسب بخار عرضه می شود. قیمت پایه آن برابر با ۳۰۵ هزار دلار و بیشینه سرعت آن حدود ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۳.۴ ثانیه تجربه می کند و برای رسیدن به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، ۶.۴ ثانیه زمان لازم دارد.

خودروهای پرسرعت سال 2018

 شورولت کوروت ZR1

با قدرت ۷۵۵ اسب بخار عرضه می شود و قیمت پایه آن برابر با ۱۲۵ هزار دلار می باشد. در سال ۲۰۱۹ با موتور LT5 به بازار خواهد آمد. گشتاوری آن برابر با ۹۶۹ نیوتن متر می باشد. در نوع جعبه دنده ۸ سرعته خودکار یا ۷ سرعته دستی عرضه می شود. موتور آن ۸ سیلندر با حجم ۶.۲ لیتری V شکل می باشد.

خودروهای پرسرعت سال 2018

لامبورگینی اونتادور SVJ

با موتور V12 عرضه می شود و دارای حجم ۶.۵ لیتری می باشد. سرعت نهایی آن برابر با ۳۵۰ کیلومتر است و شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۲.۸ ثانیه و رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۶ ثانیه تجربه می کند.

خودروهای پرسرعت سال 2018

قیمت پایه این خودرو برابر با ۵۱۸ هزار دلار می باشد. وزن خودرو ۱۵۲۵ کیلوگرم است. سیستم فرمان پذیری محور عقب و  لاستیک‌های سفارشی پیرلی P Zeo Corsa  در آن به کار رفته است.

 فراری مونزا

قدرتی برابر با ۷۸۹ اسب بخار دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ برابر با ۲.۹ ثانیه و برای رسیدن به سرعت ۲۰۰، ۷.۹ ثانیه زمان مدنظر می باشد. موتور آن ۱۲ سیلندر V شکل با حجم ۶.۵ لیتری است. قیمت آن در مدل پایه برابر با یک میلیون و ۷۵۰ هزار دلار و بیشترین سرعتش برابر با ۳۰۰ کیلومتر است.

خودروهای پرسرعت سال 2018

مک‌لارن اسپیدتیل

قدرت تولیدی خودرو برابر با ۱۰۳۶ اسب بخار است و قیمت پایه آن برابر با ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار می باشد. سرعت نهایی آن برابر با ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت و به شیشه جلو الکتروکروماتیک، رانندگی در شرایط مختلف، سه نمایگر تاچ و سه صندلی برای سرنشینان مجهز شده است. تولید آن به ۱۰۶ دستگاه محدود شده است.

خودروهای پرسرعت سال 2018

 زنوو TSR-S

سرعت نهایی این خودرو برابر با ۳۲۵ کیلومتر می باشد و قدرتی برابر با ۱۱۷۷ دارد. دارای موتور ۸ سیلندر V شکل با حجم ۵.۸ لیتری سوپرشارژ می باشد. شتاب آن برای سرعت ۲۰۰ برابر با ۶.۸ ثانیه و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر حدود ۲.۸ ثانیه زمان است. بال متحرک عقب زنوو با گردش طولی، نیروی بیشتری در اختیار می گذارد و سبب بهبود آیرودینامیک می شود.

خودروهای پرسرعت سال 2018

 بوگاتی دیوو

با قدرت ۱۴۷۹ اسب بخار عرضه می شود. قیمت مدل پایه آن ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار می باشد. سرعتی در حدود ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت دارد. سنگین وزن بودنش، فرمان پذیری خودرو را در پیچ ها کاهش می دهد.

خودروهای پرسرعت سال 2018

 ریمک C Two

قدرت آن برابر با ۱۸۸۷ اسب بخار می باشد و حد نهایی سرعت آن ۴۱۵ کیلومتر است. قیمت مدل پایه آن حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار می باشد. گشتاوری معادل با ۲۳۰۰ نیوتن متر دارد. سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت را در زمان ۴.۳ ثانیه تجربه می کند. در محور عقب، دو جعبه دنده ۲ سرعته در هر چرخ به کار رفته و سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۱.۹۷ ثانیه تجربه می کند.

خودروهای پرسرعت سال 2018

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *