دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کراس اور کیا سول در دو مدل بنزینی و برقی ۲۰۲۰ عرضه می گردد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

کراس اور کیا سول قرار است در دو مدل الکتریکی و بنزینی معرفی گردد. این دو مدل ۲۰۲۰ با نام های X-Line و GT-Line رونمایی می شوند. 

در مدل جدید جلو پنجره مشبک نسبت به گذشته دارای سایز بزرگ تری است. طراحی اسپرت در مدل G-line با رنگ قرمز و در نوع X-Line با رنگ سبز در نظر گرفته می شود.
کراس اور کیا سول در دو مدل بنزینی و برقی

کیا سول ابعاد(عرض و ارتفاع) قبل خود را برای عرضه همچنان حفظ کرده اما در قسمت طول حدود ۵.۶ سانتی متر به آن اضافه شده است. فاصله محوری آن برابر با ۲.۶ متر شده و سرنشینان عقب برای نشستن ۰.۷ سانتی متر محدود شده اند.

کراس اور کیا سول در دو مدل بنزینی و برقی

از نظر حمل بار قابلیت ۶۷۴ لیتر را دارا می باشد. دارای موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت تولیدی ۱۴۷ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۱۷۹ نیوتن متر می باشد. پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر آن نیز با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاوری ۲۶۴ نیوتن متر می باشد.

کراس اور کیا سول در دو مدل بنزینی و برقی

این خودرو مجهز به جعبه دنده ۶ سرعته با آپشن CVT است. از صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعاتی و سرگرمی استفاده شده و این سیستم مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی می باشد.

کراس اور کیا سول در دو مدل بنزینی و برقی

  •  آرون گروپس

کراس اور کیا سول در دو مدل بنزینی و برقی

سیستم صوتی هارمن کاردن با ۱۰ بلندگوی ۶۴۰ واتی برای این خودرو استفاده شده است. سیستم نورپردازی مناسبی برای فضای داخلی خودرو منظور شده و باتری پلیمری لیتیوم یون مایع خنک ۶۴ کیلووات ساعت در آن به کار رفته است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *