دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بی ام و M2 با تیونینگ منهارت طراحی و روانه بازار شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۸ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت تیونینگ آلمانی منهارت فناوری لازم برای ارتقای باکیفیت بی ام و M2 را به کار بسته است. با این تغییرات، قدرت کوپه آلمانی به ۵۴۲ اسب بخار رسیده است. 

منهارت برای ارتقا توانایی بی ام و M2 برنامه مفصلی در نظر گرفته است. تمام این تجهیزات و به روزرسانی ها به منظور تبدیل شدن این خودرو به مدلی قدرتمند و سریع انجام می گردد.

تیونر آلمانی در برنامه ریزی مفصل خود واحد الکتریکی موتور ECU و استفاده از ورودی هوای فیبر کربنی و قدرت موتور ۶ سیلندر خطی سه لیتری را منظور کرده است.

بی ام و M2 با تیونینگ منهارت

با این تغییرات قدرت تولیدی خودرو به ۵۴۲ اسب بخار رسیده و گشتاوری آن برابر با ۸۰۰ نیوتن متر شده است. این در حالی است که نسخه بی ام و M2 کامپتیشن قدرتی برابر با ۱۳۸ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۲۵۰ نیوتن متر دارد. شتاب آن هنوز مشخص نشده اما با توجه به نسخه کامپتیشن این شتاب باید زیر ۴ ثانیه باشد.

بی ام و M2 با تیونینگ منهارت

برای بهتر شدن صدای موتور از سیستم اگزوز مخصوص و فولاد ضدزنگ بهره مند شده و برای اگزوز آن چهار خروجی فیبر کربنی در نظر گرفته است. در بخش بدنه در قسمت هایی چون اسپویلر عقب، اسپیلیتر جلو و رکاب جانبی دچار تغییر شده و همه این موارد از الیاف کربن تهیه شده اند. رینگ های خودرو ۲۰ اینچی می باشند.

  •  آرون گروپس

به منظور بهبود چسبندگی بی ام و M2، ارتفاع خودرو را به اندازه ۲۰ میلیمتر کم کرده و برای این کار از فنرهای اسپرت kw استفاده کرده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *