دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کراس اور راکت Z روسیه با موتور هیوندای رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۴ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

راکت Z روسیه یک شاسی بلند آف رود با موتور ۴ سیلندر هیوندای می باشد. در ادامه شما را با سایر ویژگی های این خودرو متفاوت آشنا می کنیم. 

راکت Z ساخت روسیه، یک شاسی‌بلند آف‌رود تمام عیار است که پیشرانه‌ی ۴ سیلندر هیوندای، در وسط بدنه‌ی آن قرار دارد. جیپ رانگلر یا تویوتا لندکروز از مدل های مناسب برای مسیرهای خارج از جاده می باشند. 

شرکت روسی تکنیوم پلاس جدیدترین محصول خود با نام روسی Rocket Z 210-91 ارائه کرده است. موتور آن در مرکز قرار دارد و ظرفیت آن ۹ نفره می باشد. قیمت خودروی تولیدی برابر با ۸۵ هزار دلار است.

کراس اور راکت Z روسیه

این کراس اور از نظر طراحی به شکل جعبه مانند می باشد. موتور راکت Z تولید شرکت هیوندای است. موتور آن حجمی برابر با ۲.۵ لیتر دارد و ۴ سیلندر توربو دیزل است.  قدرت تولیدی آن برابر با ۸۲ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۹۶ نیوتن متر می باشد. برای انتقال نیرو از جعبه دنده ۵ سرعته استفاده می کند.

کراس اور راکت Z روسیه

گنجایش بنزین این خودرو برابر با ۱۰۰ لیتر می باشد. امکاناتی چون دنده کمکی دو سرعته، سیستم چهار چرخ محرک دائمی(فول تایم) و قفل دیفرانسیل در این خودرو به کار گرفته شده است.

کراس اور راکت Z روسیه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سیستم فرمان راکت Z عملکرد مناسبی دارد. این خودرو مجهز به سیستمی است که قادر به تنظیم لاستیک ها از درون خودرو می باشد. عرض آن برابر با ۲.۴۹ متر و طولی برابر با ۴.۸۹ متر دارد.

صندلی سرنشین کنار راننده از نوع تاشو می باشد و صندلی ردیف دوم از نوع نیمکتی است. اگر می خواهید به موتور دست یابید، باید صندلی های ردیف دوم کراس اور را بخوابانید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *