دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل شلوار ۲۰۱۹ زنانه و دخترانه شیک مجلسی و اسپرت

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل شلوار ۲۰۱۹ زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های پارچه ای و اسپرت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

با نزدیک شدن به سال۲۰۱۹ انواع مدل شلوارهای جدید از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند که این شلوارها در انواع طرح های متنوع موجود هستند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این مدل ها، شلواری با تن پوش شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

رنگ و طرح شلوار تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهر و تیپ شما دارد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل شلوار دخترانه و زنانه حساسیت لازم را به خرج دهید تا شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

شلوار اسپرت دخترانه

مدل شلوار ۲۰۱۹ با جدیدترین طرح های مد سال

شلوار مهم ترین بخش از یک دست لباس زنانه و دخترانه را تشکیل می دهد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب شلوار به طرح و رنگ سایر لباس هایتان توجه کنید. در ادامه توجه شما را به چند مدل شلوار۲۰۱۹ جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل شلوار جین زنانه 2019

مدل شلوار پارچه ای۲۰۱۹

اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی سنگین و رسمی داشته باشید بهتر است شلوارهای پارچه ای را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب کنید. شلوار های پارچه ای در انواع طرح های دم پا و راسته و جذب موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
شلوارهای پارچه ای همچنین دارای تن پوشی شیک و مناسب هستند و باعث می شوند تیپ شما ساده و در عین حال جذاب به نظر برسد. از شلوارهای پارچه ای زنانه و دخترانه می توانید در مجالس و مهمانی ها و مکان های عمومی استفاده نمایید. شلوارهای پارچه ای را می توانید با مانتو یا لباس های مجلسی نظیر شومیز و بلوز و … بپوشید.
اندازه قد شلوارهای پارچه ای متفاوت است و این مدل شلوارها در اندازه های قد کوتاه و بلند دوخته می شوند که امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند شلوارهای پارچه ای کوتاه یا قد ۹۰ را برای پوشیدن انتخاب نمایند. اگر تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید به شما پیشنهاد می دهیم شلوارهای پارچه ای را با کفش های پاشنه بلند بپوشید.

مدل شلوار سفید 2019

  •  آرون گروپس

مدل شلوار پارچه ای

مدل شلوار شیک زنانه

شلوار پارچه ای با مدلی ساده

شلوار زنانه 2019

مدل شلوار زنانه پارچه ای ۲۰۱۹

شلوار دم پا زنانه

مدل شلوار ساده و دم پا زنانه

شلوار شیک و ساده زنانه

مدل شلوار شیک و زیبا زنانه

مدل شلوار شیک و جذاب زنانه

مدل شلوار ساده پارچه ای

شلوار دخترانه

جدیدترین مدل شلوار پارچه ای

مدل شلوار پارچه ای 2019

مدل شلوار دخترانه ساده

شلوار پارچه ای 2019

مدل شلوار دخترانه

مدل شلوار سفید

شلوار مجلسی زنانه

مدل شلوار جین و اسپرت۲۰۱۹

مدل شلوار۲۰۱۹ جین و اسپرت از انواع شلوارهای پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان محسوب می شوند و این مدل شلوار ها در انواع طرح های فاق کوتاه و فاق بلند دوخته می شوند. شلوارهای جین باعث می شوند تا ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بنابراین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید تیپی اسپرت و به روز داشته باشید بهتر است از این مدل شلوارها استفاده کنید. شلوارهای جین و اسپرت را می توانید با لباس و مانتو و کفش اسپرت بپوشید تا ظاهر و تیپ تان بی نظیر و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

 مدل شلوار شیک 2019

جدیدترین طرح های شلوار زنانه

شلوار جین زیبا 2019

شلوار زیبا و لی زنانه

مدل شلوار جین زنانه

مدل شلوار لی زنانه

شلوار شیک 2019

شلوار شیک و اسپرت زنانه

مدل شلوار دخترانه 2019

مدل شلوار دخترانه اسپرت

شلوار دخترانه 2019

مدل شلوار ساده دخترانه

مدل شلوار چرم 2019

شلوار چرم اسپرت

شلوار جین 2019

مدل شلوار جین در سال جدید

شلوار پارچه ای 2019

شلوار اسپرت با طرحی جدید

شلوار جین و شیک زنانه

شلوار جین اسپرت

      شلوار جین و اسپرت زنانه

مدل شلوار جین اسپرت زنانه

    مدل شلوار اسپرت و زیبا زنانه

شلوار طرح دار شیک

شلوار جین

شلوار جین۲۰۱۹ زیبا و جذاب

شلوار طرح دار 2019

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل شلوار سال ۲۰۱۹ زنانه و دخترانه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شلواری شیک و زیبا را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *