دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بی ام و آلپینا B4 S Edition 99 با آپشن های متفاوت عرضه شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

نسخه جدید بی ام M4 به عنوان محصول جدید آلپینا با کد B4 S Edition 99 روانه بازار می گردد. لطفاً برای آشنایی با سایر جزئیات ما را با ادامه مطلب دنبال بفرمایید. 

آلپینا برای خلق اثر جدید خود از تغییرات زیادی بهره برده است. به عنوان مثال خروجی های اگزوز ۴ تایی و پلاک انحصاری Edition 99 روی موتور، آن را از سایر خودروها متفاوت می کند. 

قرار است این خودرو در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ روانه بازار شود. به موتور ۶ سیلندر با قدرت ۴۴۶ اسب بخار مجهز شده است. آلپینا با بی ام و گره خورده و این شرکت به دلیل تولید خودروهای باکیفیت، دست ساز و محدود به شرکت خاص مبدل شده است.

بی ام و آلپینا B4 S Edition 99 با آپشن های متفاوت

قدرت و عملکرد این شرکت به حدی است که وزارت حمل و نقل آلمان آن را به عنوان یک خودروساز می شناسد نه به عنوان یک تیونر. خودروی تولیدی در بخش فنی به موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توربوشارژ با قدرت ۴۴۶ اسب بخار و گشتاوری ۶۶۰ نیوتن متر مجهز شده است.

بی ام و آلپینا B4 S Edition 99 با آپشن های متفاوت

بی ام و آلپینا B4 S Edition 99 با آپشن های متفاوت

نسخه جدید بی ام و M4 در دو مدل چهار چرخ دیفرانسیل عقب و محرک کوپه یا کروک عرضه می شود. مدل دو دیفرانسیل کوپه در ۳.۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر می رسد و سرعت حداکثر آن برابر با ۳۰۳ کیلومتر می باشد. مدل تک دیفرانسیل کوپه با حداکثر سرعت ۳۰۶ کیلومتر و شتاب گیری ۴.۳ ثانیه عرضه می گردد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *