دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های ترسناک و وحشتناک جدید و دلهره آور (18+ )

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۳ آذر ۱۳۹۴
  • ۰

معنای لغوی ترس احساس نا خوشایند در مواجهه با خطر همراه با درد می باشد . حسی که در موقعیت های ترسناک و وحشت ایجاد شده است مثلا ترس از رویارویی با موجوداتی وحشتناک در جنگل را ترس می گویند . حتی اگر فرد در شرایط ترسناک قرار نگرفته باشد به طور غریزی در برابر ترس واکنش نشان می دهد در این مطلب به توضیح مختصری در مورد ترس می پردازیم و عکس های ترسناک و دلهره اور را باهم مشاهده می کنیم .

وحشت یک نوع واکنش احساسی در مقابل خطر ترس می باشد . وقتی فردی می ترسد ضربان قلبش تند می شود نمی تواند خوب فکر کند و دچار سردرد و رنگ پریدگی می شود . در این مطلب عکس های ترسناک و وحشتناک دلهره آور از شرایط مختلف ترسناک را با هم مشاهده می کنیم . دیدن تصاویر ترسناک ممکن است ذهنمان را به خود درگیر کند و از تصور کردن خودمان در آن شرایط ممکن است احساس ترس بر ما غلبه کند .

تصاویر ترسناک

همانطور که گفتیم ترس واکنشی احساسی می باشد و یک احساس غریزی است . در این قسمت ترسناک ترین و دلهره آورترین عکس ها با موضوعات مختلف را مشاهده می کنیم .

عکس های وحشتناک هالووین کشور آلمان

یکی از مراسم و جشن های سنتی غرب هالووین می باشد که در 31 اکتبر هرسال برگزار می شود مردم در این شب لباس های وحشتناک می پوشند و گریم ترسناک می کنند .

تصاویر ترسناک هالووین                                                تصویر دختری در جشن هالووین با آرایش صورت متلاشی شده

تصاویر ترسناک                                          تصاویر آلمانی ها در جشن هالووین با آرایش میخ های فرو شده در صورت

تصاویر وحشتناک                                                   تصویر مردی در جشن هالووین با دهان متلاشی شده

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس های ترسناک ترین مکان مذهبی

در شهر سیدلک در کشور جمهوری چک کلیسایی از استخوان های مسلمانان وجود دارد . این کلیسا از استخوان چهل هزار مسلمان ساخته شده است .

مکان مذهبی ترسناک                                              لوستر کلیسای ترسناک سیدلک ساخته شده از استخوان های مسلمانان

عکس ترسناکنمای کلیسای مذهبی کلیسای ترسناک

عکس های ترسناک کلیسای سیدلک

عکس های وحشتناک زامبی ها

در دوران وسطی مردم براین باور بودند که مردگان زنده می شوند و برای انتقام به این دنیا باز می گردند زامبی ها به شکل جسدهای لاغر و اسکلت انسان بوده که شب ها در قبرستان ها پرسه می زنند

عکس زامبی ها                                          تصاویر ترسناک از اجساد زنده شده که در اطراف قبرستان پرسه می زنند .

تصاویر ترسناک زامبی هاتصاویر ترسناک و وحشتناکتصاویر ترسناک زامبی

عکس های ترسناک ساختگی

این تصاویر با استفاده از فتوشاپ طراحی شده اند و ساختگی می باشند .

تصاویر ترسناک فتوشاپی                                                      عکس ترسناک ساختگی دختری با صورت متلاشی شده

تصاویر ترسناک ساختگی                                            این تصویر وحشتناک توسط فتوشاپ ساخته شده و ساختگی می باشد .

عکس های ترسناک حضور ارواح در کنار انسان

برخی به وجود روح اعتقاد دارند و از آن هراس دارند در این قسمت عکس های دلهره آور حضور ارواح در کنار انسان ها را می بینیم .

ازواح موجود در دریاچه

تصاویر ارواح موجود در خانه

تصویر ارواحعکس های ترسناک و دلهره آور

در این قسمت عکس های ترسناک و دلهره آور را با هم مشاهده می کنیم . ترس احساسی است که می توان بر آن غلبه کرد .

گالری تصاویر ترسناکتصاویر دلهره آورتصاویر وحشتناکعکس های وحشت ناک و دلهره آورهمانطور که گفتیم ترس یک احساس درونی می باشد ترس یک احساس غریزی است که در هنگام مواجهه با خطر از خود نشان می دهیم . با مشاهده عکس های ترسناک خودمان را در آن شرایط تصور می کنیم و ترس بر ما غلبه می کند . در این مطلب عکس های ترسناک و وحشتناک دلهره آور را مشاهده کردیم .

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *