دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نخستین پورشه ۹۱۱ هیبرید رونمایی شد+نمای داخلی و خارجی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت آمریکایی Vonnen، کیت پیشرانه هیبرید را با قیمت ۷۵ هزار دلار طراحی کرده و این پیشرانه قدرت این پورشه را به ۱۷۵ اسب بخار افزایش داده است.

نسل آینده ۹۱۱ به زودی معرفی می گردد و نمونه هیبریدی این نسخه نیز به دنبال به روزرسانی میان دوره ای سری ۹۹۲ به بازار عرضه خواهد شد. گروه کالیفرنیایی Vonnen تمایلی به این انتظار طولانی ندارد و سیستم هیبرید مخصوص خود برای ۹۱۱ را تهیه و رونمایی کرده است.
رونمایی از نخستین پورشه 911 هیبرید

این شرکت کالیفرنیایی یک باتری به صندوق بار جلوی ۹۱۱ و یک موتور الکتریکی به موتور آن افزوده است. ضمن اینکه در مدل هیبریدی این شرکت نیز یک اینورتر برای تبدیل انرژی باتری به برقی که بتواند توسط موتور مورد استفاده قرار گیرد، تعبیه گشته است.

رونمایی از نخستین پورشه 911 هیبرید

ویژگی جالب ۹۱۱ هیبریدی Vonnen، موتور الکتریکی آن است که به جای فلایویل یا چرخ لنگر قرار گرفته است. برای هیبریدی شدن این خودرو لازم است به باتری ها و موتورها سیستم خنک کننده اضافه شود.

رونمایی از نخستین پورشه 911 هیبرید

این خودرو به نیروی کارخانه تولیدی، ۱۷۵ اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل ۲۰۰ نیوتن متر اضافه می کند. البته با نصب کیت دو مرحله ای، قدرت خودرو به اندازه ۳۵۰ اسب بخار افزایش می یابد و در آخر برابر با ۷۲۰ اسب بخار می شود. رونمایی از نخستین پورشه 911 هیبرید

 

رونمایی از نخستین پورشه 911 هیبرید

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

این خودرو نسبت به قبل جمع و جورتر شده و در آن بسیاری از قطعات حذف گشته است. شرکت کالیفرنیایی این خودرو را نه برای مصرف کم سوخت، بلکه به دلیل ارتقای عملکرد خودرو تولید کرده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *