دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پورشه ۹۳۵ کلاسیک باز تولید شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۳ دی ۱۳۹۷
  • ۰

پورشه فوق العاده مدل ۹۳۵ برای پیست مسابقه عرضه شده بود و هم اکنون دوران بازتولید خود را سپری می کند. در ادامه جزئیاتی از این مطلب را شرح داده ایم. 

پورشه می خواهد نوع مسابقه ای خود را یعنی مدل ۹۳۵ را با تیراژ ۷۷ عدد تولید نماید. این خودرو برای پیست مسابقه تولید می گردد. البته امکان تطبیق این خودرو برای رانندگی در جاده نیز امکان پذیر است. 

این خودروی منحصر به فرد برای رانندگی در جاده پورشه ۹۳۵ و قهرمان فرمول یک یعنی والتر وولف طراحی شده است. خودروی تولیدی یک خودروی مسابقه ای لمانز و مجاز برای رانندگی در جاده می باشد.

پورشه 935 کلاسیک

خودروی تولیدی در ۹۸ درصد تولید خود شبیه به نسخه اولیه ۹۳۵ در سال ۱۹۷۹ می باشد. موتور این خودرو ۲.۸۵ لیتری ۶ سیلندر توربو و از نوع دوقلو می باشد. قدرت تولیدی این موتور برابر با ۷۴۰ اسب بخار است. با یک جعبه دنده ۴ سرعته دستی به چرخ های خودرو انتقال می یابد.

برای بدنه از پنل های کولار استفاده کرده و لاستیک های این خودرو نیز به وسیله شرکت گودیر تولید شده است. سرعت نهایی این خودرو برابر با ۳۳۸ کیلومتر بر ساعت می باشد.

پورشه 935 کلاسیک

قیمت تعیین شده برای این پورشه در سال ۱۹۸۰ برابر با ۸۰۰ هزار دلار می باشد. این در حالی است که فعلاً قیمت نمونه باز تولید شده این خودرو مشخص  نشده است.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *