دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با گران قیمت ترین خودروی دنیا آشنا شوید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت رولز رویس به تازگی گران قیمت ترین خودروی خود را معرفی کرده است. این خودرو با قیمتی معادل با ۱۳ میلیون دلار فروخته شده که در تاریخ برای اولین بار رخ داده است. 

شرکت رولز رویس برای ساخت این خودروی ۱۳ میلیون دلاری، ۴ سال زمان صرف کرده است. این مدل خودرو برای یکی از مشتریان خاص این شرکت تولید شده و قرار است به هیچ عنوان نام او فاش نگردد. شرکت رولز رویس با این کار به همه نشان داد که اهمیت زیادی برای خواسته و نیاز مشتری هایش قائل است. 

شرکت رولز رویس یک شرکت بریتانیایی با فعالیت در زمینه تولید، طراحی، مهندسی و البته توزیع خودروهای لوکس است. این شرکت در سال ۱۹۰۶ با همکاری هنری رویس و چارلز رولز تاسیس و از سال ۱۹۱۴ عهده دار تولید و طراحی موتورهای هوا گرد شد.

گران قیمت ترین خودروی دنیا

خودروهای لوکس گران قیمت بسیاری وجود دارند اما هیچ کدام در ارائه قیمت از Sweptail بالاتر نیستند. برای طراحی این خودرو از سقف شیشه ای پانوراما استفاده شده است. این خودرو در شکل طراحی خود یونیک و بی نظیر است.

گران قیمت ترین خودروی دنیا

طراحی جذاب گران قیمت ترین خودرو به سبک خودروهای دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ است. مدیر عامل شرکت Rolly-Royce Motor Cars گفته است که:

«Sweptail یک خودرو خیره‌کننده است. ما با دقت به خواسته مشتریان خاص خود گوش می‌دهیم و دقیقا خودرویی را طراحی می‌کنیم که آن‌ها می‌خواهند.»

گران قیمت ترین خودروی دنیا
هنوز اطلاعاتی درباره بیمه و شرایط نگه داری این خودرو منتشر نشده است اما مسلماً چنین خودرویی با چنین قیمتی، هزینه های نگه داری زیادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *