دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نوت نیسمو S، هاچ بک شهری تمام برقی نیسان رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

نیسان جدیدترین خودروی خود از سری NISMO با نام Note E-power Nismo S در نمایشگاه ژاپنی رونمایی کرده است. این محصول با موتور تمام برقی معرفی شده است. 

نیسمو، خودروی قوی و اسپرت نیسان را به ما یادآوری می کند. این مدل تولیدی نسبت به سایر مدل ها، دارای قدرت بیشتر و عملکرد حرکتی بهتری است. جدیدترین محصول آن را با پسوند نیسمو و نام نوت E-power نیسمو S می شناسند. 
این خودرو از نسخه نیسان نوت E-power سریعتر است. رونمایی نوت نیسمو در بازار ژاپن انجام می گیرد. بیشترین تفاوت آن با نمونه قبلی در تغییرات نرم افزاری و بخش های مکانیکی است. قدرت پیشرانه الکتریکی در نمونه حاضر افزایش یافته است. هاچ بک شهری تمام برقی نیسان

قدرت و گشتاوری این موتور به میزان ۲۵ درصد افزایش یافته و در نتیجه نیسمو S دارای قدرت ۱۳۴ اسب بخار و گشتاوری ۳۲۰ نیوتن متر می باشد. چندین حالت برای رانندگی دارد.

هاچ بک شهری تمام برقی نیسان

در نمای ظاهری آن از چراغ های LED استفاده شده و دارای رینگ های ۱۶ اینچ آلومینیومی به همراه تایرهای یوکوهاما DANS، پدال های آلومینیومی، فرمان حساس به سرعت و رکاب آلومینیومی  می باشد.

هاچ بک شهری تمام برقی نیسان

طراحی ظاهری آن شبیه به نیسان لیف است. بخش هایی مانند سیستم تعلیق اسپرت و خروجی های اگزوز برای آن طراحی شده است. میله موجگیر جلو سبب تقویت سیستم تعلیق شده و استحکام شاسی نیز در نمونه تولید شده افزایش یافته است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *