دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

معرفی نسخه نظامی کراس اور رضوانی تانک X

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی شاسی بلند رضوانی با نام Tank X رونمایی شده است. در ادامه سایر ویژگی های این شاسی بلند را برای شما علاقه مندان شرح داده ایم.

اولین شاشی بلند رضوانی موتورز، حدود یک سال پیش با نام Tank روانه بازار شد. اوایل تابستان امسال، نسخه نظامی تانک رضوانی به عنوانی مدلی برتر و گران به بازار عرضه شد. 

قرار است سومین نسخه این خودرو نیز عرضه شود و در حد فاصل مدل استاندارد و نظامی قرار بگیرد. تانک ایکس جدیدترین نسخه رونمایی شده از شاسی بلند رضوانی است که در نمای بیرونی و ظاهری تغییر قابل توجهی با نمونه های قبلی ندارد.
معرفی نسخه نظامی کراس اور رضوانی تانک X
موتور آن ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر V شکل سوپرشارژ هلکت با قدرت تولیدی ۷۰۷ اسب بخار است  و این خودرو دارای پنل های ضدگلوله B7، دوربین حرارتی(با مادون قرمز کار می کند) دید در شب و سیستم  دودزا می باشد. معرفی نسخه نظامی کراس اور رضوانی تانک X

پکیج آف رود سفارشی رضوانی دارای افزایش ارتفاع از سطح زمین تا ۱۵ سانتی متر، ترمزهای ۱۶ اینچ با ۸ پیستون به شکل استاندارد، رینگ های RRID Off-Road، تایرهای مخصوص آف رود ۳۷ اینچ، اکسل Dynatrac با کمپرسور بادی و سیستم تعلیق برند FOX است.

معرفی نسخه نظامی کراس اور رضوانی تانک X

کابین ایکس آن با دوخت دست و روکش چرمی، نمایشگر ۷.۹ اینچ و سیستم اطلاعات فنی روی شیشه مزین گشته است. قیمت پایه این خودرو برابر ۲۵۹ هزار دلار و در صورت سفارش آپشن های موجود به ۳۱۰ هزار دلار نایل می گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *