دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

همه افراد در امنیت خودرو دارای اشتراک نظر می باشند. از این رو شرکت های تولیدی خودرو، چندین بار دستگاه را قبل از ورود به بازار مورد آزمایش قرار می دهند. در مقاله پیش رو با خودروهایی کوچک و امن آشنا خواهید شد.

گرچه کراس اورها بسیار مورد توجه اغلب افراد هستند اما خودروهای کوچک نیز طرفداران خاص خود را دارند. مخصوصاً اگر امنیت شما را در جاده تامین کنند.
خودروهای بزرگ نمود خاصی به شما می بخشند و از نظر فضا نیز بسیار مورد توجه اند اما رانندگان قدیمی مطلع هستند که ویژگی هایی در خودروهای کوچک وجود دارد که خودروهای بزرگ فاقد آن می باشند.

این خودروها امکان جا به جایی راحت تر را در ترافیک سنگین به شما می دهند و هندلینگ بالایی دارند. سوخت خودروهای کوچک به نسبت کمتر است اما این خودروها در تصادفات، آسیب دیدگی بیشتری دارند و از این رو بسیاری از مردم تمایل به استفاده از آن ها ندارند.

هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸

این خودرو نمره ۱۰ از ۱۰ را از اداره ملی ترافیک بزرگراه های آمریکا برای امنیت دریافت کرده و از نظر هندلینگ نیز بسیار ممتاز است. این خودرو در سه مدل هاچ بک، سدان و کوپه وجود دارد و دارای ویژگی های امنیتی چون حفظ خودرو در مسیر و قابلیت کنترل انطباقی به همراه ترمز اضطراری می باشد. امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

هیوندای آیونیک مدل ۲۰۱۸

این خودرو نیز مانند نمونه قبلی نمره ۱۰ را از اداره ملی ترافیک بزرگراه های آمریکا گرفته و از نظر سوختی بهینه و کم مصرف است. برای امنیت این خودرو نیز قابلیت های هوشمندی تعبیه شده است.

امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

این خودرو دارای ویژگی هایی چون تشخیص هوشمند عابر پیاده، مقاومت بالای بدنه و ترمز خودکار اضطراری می باشد.

سوبارو دبلیو آر ایکس

این خودرو از نظر هندلینگ سرآمد است و نیروی موتور را به چهار چرخ انتقال می دهد و امتیاز امنیتی ۱۰ را از آن خود کرده است. این خودرو در شش تست تصادف تایید شده و سیستم Eyesight پکیج کاملی از ویژگی های هوشمند را برای افزایش امنیت در این خودرو ارائه می کند. از دیگر ویژگی های امنیتی سوبارو دبلیو باید به تشخیص نقاط کور، مسیریاب هوشمند و جلوگیری از تصادفات اشاره کرد.

امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سوبارو امپرزا مدل ۲۰۱۸

در نمای ظاهری زیباست و نیروی موتور به چهار چرخ منتقل می شود. این خودرو دارای فضای کافی برای خانواده های پرجمعیت است و در ۲ مدل هاچ بک و سدان ارائه شده و نمره امنیتی ۱۰ را دریافت کرده است.

امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

کیا سول مدل ۲۰۱۸

این خودرو از نظر امنیتی نمره ۹.۸ را از ۱۰ کسب کرده و از میان ۶ تست تصادف، در ۵ تست موفق شده است. مدل هاچ بک کیا سول دارای صندوق عقب جادار و بزرگ است. کیا سول از نظر قیمتی مناسب می باشد.

امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

هوندا فیت مدل ۲۰۱۸

مدل هاچ بک این خودرو، فضای کافی برای خانواده های پرجمعیت در اختیار شما قرار می دهد. این خودرو نمره ۹.۸ را از ۱۰ برای امنیت کسب کرده و خریداران به راحتی می توانند قابلیت های امنیتی را در هنگام خرید به آن اضافه کنند.

امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

تویوتا پاریس iA مدل ۲۰۱۸

در قسمت داخلی به خوبی طراحی شده و از نظر انرژی مصرف پایینی دارد. ویژگی های امنیتی چون ترمز خودکار اضطراری و سرعت کم در آن تعبیه شده است.

امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸

این خودرو از نظر امتیازی دارای نمره ۹.۸ از ۱۰ می باشد. هندلینگ خوبی دارد. این خودرو از نظر صندوق عقب کوچک است اما در مدل هاچ بک آن این کمبود فضا تا حدی جبران شده است.

امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

تویوتا پریوس پرایم مدل ۲۰۱۸

مدل های این خودرو به مصرف سوخت پایین شهره هستند. از شش آزمایش تصادف، در ۵ نمونه سربلند شده و دارای امتیاز ۹.۶ از ۱۰ می باشد. ظاهر امروزی این خودرو برای مشکل پسندان گزینه مناسبی خواهد بود.

امن ترین خودروهای جهان با ابعاد کوچک

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *