دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برای اندام مثلثی چه لباسی مناسب است؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب راهنمای انتخاب لباسی مناسب برای فرم اندام مثلثی و فرم اندام مثلث معکوس و انواع مدل لباس مناسب اندام مثلثی و اندام مثلث معکوس را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

اگر شما دارای فرم اندامتان مثلثی و یا فرم اندام مثلث معکوس هستید بهتر است در هنگام انتخاب مدل لباس مناسب اندام مثلثی و اندام مثلث معکوس توجه لازم را داشته باشید تا شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

انتخاب مدل لباس بهتر است با توجه به فرم اندام انجام شود تا شما شیک پوش و خوش اندام تر به نظر برسید و علاوه بر این اگر مدل لباس با توجه به فرم اندام انتخاب شود عیب های موجود در اندام کمتر به نظر می رسد.

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مناسب اندام مثلثی و اندام مثلث معکوس

اگر دور شانه های شما بزرگ ترین عدد بین اعداد بدست آمده باشد فرم اندام تان مثلث معکوس می باشد بنابراین باید به صورتی لباس بپوشید که روی پایین تنه تان تاکید بیشتری شود و خط کمرتان نیز بیشتر مشخص شود. افراد با فرم اندام مثلث معکوس باید از لباس هایی استفاده نمایند که قسمت سینه و شانه های آن ها کوچکتر به نظر برسد. لباس های یقه هفت و شومیز ها و پیراهن هایی که دارای یقه هفت هستند برای این فرم اندام می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند. لباس های آستین دار و لباس ها با یقه های بزرگ و پیراهن های چین دار و گشاد و شلوارها و تونیک های گشاد نیز برای افرادی که فرم اندام مثلث معکوس دارند انتخابی مناسب هستند.

فرم اندام مثلث معکوس لباس مناسب اندام مثلثی و اندام مثلث وارونه

اگر دور باسن شما بزرگ ترین عدد بین اعداد بدست آمده باشد فرم اندام تان گلابی شکل و یا مثلثی است و باید شما لباس هایی را بپوشید که در قسمت بالاتنه فیت و در قسمت پایین تنه تان فون باشند و پایین تنه تان را لاغر نشان دهند تا بین دو قسمت بالاتنه و پایین تنه تعادل برقرار شود.

فرم اندام مثلثی مدل لباس فرم اندام مثلثی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

راهنمای انتخاب لباس برای اندام مثلثی وارونه

در تیپ افرادی که اندام شان به حالت V می باشد یعنی حالت مثلثی معکوس یا وارونه دارند، دور باسن باریک و دور سینه بزرگ می باشد و در این حالت کمر به درستی در جای خود واقع نشده است و باید اینگونه گفت که به خاطر کوچک بودن دور باسن، باریکی کمر به خوبی نمایان نمی باشد.

غالبا این نوع اندام ها را پسرانه می گویند چرا که خط شانه پهن تر از خط باسن می باشد. در افراد با این نوع اندام مثلثی معکوس، فاق معمولا کوتاه و پاها صاف و بلند هستند. همچنین بالاتنه پهن و کوتاه تر از پائین تنه می باشد و یا به نظر می آید.

به طوری که برای تعریف اندام مثلثی شکل معکوس باید گفت که بالاتنه درشت تر و بزرگتر از پائین تنه به نظر می آید. افراد با اندام مثلثی معکوس با داشتن پشت بازو، دور سینه و شانه های پهن، اندامی شبیه به ورزشکاران خواهند داشت، البته زمانی که تصمیم به چاق شدن می گیرند بیشتر در بالای شکم(معده) و سینه چربی تجمع پیدا خواهد کرد.

ویژگی و مزیت این اندام در کشیدگی و فرم پاها می باشد که این امکان را فراهم می آورد تا افراد با این تیپ اندام امکان پوشیدن لباسهایی مختلف با طول های متفاوت را داشته باشند.

راهنمای امنتخاب لباسهای مناسب اندام مثلثی

اکسسوری مناسب اندام مثلثی وارونه

یکی از ملزومات و تکمیل کننده لباس ها برای تیپ های مختلف کفش و اکسسوری های مختلف می باشد که در طرح ها و مدل های متنوعی می توانند مورد استفاده قرار گیرند. کفش های روشن عامل موثری در جذابیت نیمه پایینی اندام بدن می باشد.

اکسسوری و کیف های با مدل راه راه انتخاب ایده آل برای فرم اندام مثلثی شکل وارونه می باشد.

برای دور کردن ذهن ها و برداشتن توجه از روی شانه های پهن خود می توانید از آویزهای زیبای بلند استفاده نمایید. به هیچ وجه گوشواره های بزرگ و گردنبندهای کوتاه مورد استفاده قرار ندهید.

در صورت استفاده از دستمال گردن یا روسری آن ها را به طرف کمر خود رها نمایید تا به لحاظ بصری، نیم تنه کشیده تر داشته باشید.

انواع لباسهای مناسب اندام مثلثی

در ادامه انواع مدل لباس برای اندام مثلثی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل لباس مجلسی یقه هفت مدل لباس مجلسی زنانه

مدل لباس مجلسی گیپور مدل لباس اندام مثلث معکوس

مدل تونیک حریر مدل تونیک برای فرم اندام مثلثی

مدل پیراهن مجلسی گیپور مدل لباس مجلسی آستین دار

مدل لباس مجلسی شیک مدل پیراهن مجلسی

لباس مناسب اندام مثلثی مدل لباس مناسب اندام مثلث معکوس

مدل لباس مناسب اندام مثلثی مدل لباس برای فرم اندام مثلثی

مدل لباس مجلسی سفید مدل لباس مجلسی سفید

مدل لباس مجلسی زنانه مدل لباس مجلسی با پارچه گیپور

مدل کت زنانه مدل لباس برای فرم اندام مثلث معکوس

مدل لباس اندام مثلثی مدل پیراهن مجلسی مناسب فرم اندام مثلثی

مدل شومیز برای اندام مثلثی مدل بلوز یقه هفت

لباس مناسب اندام مثلثی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباسهای مناسب اندام مثلثی و فرم اندام مثلث معکوس آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *