دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین شومینه با ایده های بکر و خلاقانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های تزیین شومینه با کمک ایده های خلاقانه و جالب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این تزیینات مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

شومینه وسیله گرمایشی در هر خانه ای است و امروزه از این وسیله گرمایشی بیشتر به عنوان یک عنصر زیبا و دکوراتیوی استفاده می شود بنابراین بهتر است شومینه به زیباترین شکل ممکن دیزاین شود. برای تزیین شومینه روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با ایده گرفتن از این روش ها شومینه منزل تان را به زیباترین شکل ممکن دیزاین کنید.

تزئین دیوار پذیرایی، تزئین شومینه، تزئین راهرو و ورودی منزل و … از انواع روش های مناسب برای ایجاد تغییرات مثبت در منزل هستند و شما می توانید با تزئین این قسمت ها، فضای منزل تان را متحول کنید.

تزیین جذاب شومینه

تزیین شومینه با کمک ایده های خلاقانه

برای دیزاین شومینه باید کمی خلاقیت و مهارت به خرج دهید تا بتوانید طرح زیبایی را روی آن پیاده سازی کنید. شومینه در کانون هر خانه ای قرار گرفته است بنابراین بهتر است قرینه سازی را در چیدمان قسمتی که شوینه در آنجا قرار گرفته است رعایت کنید تا نمای شومینه زیبا  جذاب تر به نظر برسد. از لبه و یا طاقچه شومینه می توانید برای قرار دادن اشیای دکوری و تزئینی و شمع و شمعدان و عکس خانوادگی و … استفاده کنید توجه داشته باشید که اشیای تزئینی باید به ترتیب اندازه و قد روی طاقچه شومینه چیده شوند.
توجه داشته باشید که نباید تعداد وسایل زیادی را روی طاقچه شومینه قرار دهید زیرا نمای شومینه بسته و نامطلوب به نظر می رسد و بهتر است وسایلی اندک را با رنگ هایی متمایز روی لبه شومینه بچینید تا شومینه به نقطه کانونی بی نظیری در فضای منزل شما تبدیل شود.
در فصل تابستان و بهار که از شومینه استفاده نمی شود بهتر است فضای داخلی آن را با کمک شمع های تزیینی و سنگ های رنگی زیبا دیزاین کنید و همچنین با روشن کردن شمع ها فضای داخلی و اطراف شومینه را به فضایی دل انگیز تبدیل کنید.
برای تزئین دیوار شومینه می توانید از قاب عکس و تابلوهای هنری و یا نقاشی و … استفاده کنید. تابلوهای نقاشی با رنگ آمیزی های شاد و تند برای دیزاین دیوار شومینه می توانند مناسب و ایده آل باشند. اگر شما تمایل دارید تزیینات شومینه خاص و متفاوت تر به نظر برسد بهتر است آینه ای بزرگ را روی دیوار شومینه نصب کنید تا نور وسایل رنگی بر اساس انعکاسی که در آینه وجود دارد در فضای خانه پخش شود.

تزیین زیبا و ساده شومینه

در ادامه این مطلب توجه شما را به چند ایده برای تزیینات شومینه جلب می کنیم که امیدواریم با کمک این روش های خلاقانه بتوانید شومینه منزل تان را به زیباترین شکل ممکن دیزاین کنید.

ایده هایی برای تزیین شومینه

  •  آرون گروپس

تزیینات شومینه

تزیین زیبا و خلاقانه شومینه تزیینات زیبا و شیک شومینه

تزیین زیبا و خلاقانه شومینه تزیینات خلاقانه شومینه

ایده هایی برای تزیین کردن شومینه روش های خلاقانه دیزاین شومینه

تزیین جالب و زیبا شومینه تزیینات زیبا و خلاقانه شومینه

روش های خلاقانه برای تزیین کردن شومینه دیزاین شیک شومینه

تزیین شومینه پاییزی روش های زیبا برای تزیینات شومینه

تزیین ساده و زیبا برای شومینه تزیینات جذاب شومینه

تزیین ساده و جذاب برای شومینه تزیینات خلاقانه شومینه

تزیین شیک و خلاقانه شومینه تزیینات جالب و زیبا برای شومینه

تزیین شومینه با شمع های تزیینی روش های خلاقانه برای تزیینات شومینه

تزیین خلاقانه و جذاب شومینه تزیینات زیبا و جالب برای شومینه

تزیین شومینه با شمع های تزیینی دیزاین شیک و خاص برای شومینه

تزیین کردن شومینه با ایده های خلاقانه تزیینات شومینه فانتزی

تزیین ساده شومینه دیزاین ساده شومینه

تزیین کردن شومینه با روش های جالب تزیینات خلاقانه و جالب شومینه

تزیین شیک شومینه تزیینات ساده و خاص شومینه

تزیین ساده شومینه دیزاین شومینه با شمع های تزئینی

تزیین ساده و زیبا شومینه تزیینات زیبا شومینه

مدل تزیین شومینه تزیینات شیک و دوست داشتنی شومینه

تزیین شومینه با روش های ساده تزیینات زیبا و جالب برای شومینه

تزیین جالب شومینه ایده هایی جذاب برای تزیینات شومینه

تزیین شومینه

مدل تزئینات جدید شومینه منازل

در صورتی که کمی ذوق و سلیقه داشته باشید، می توانید تزئینات متفاوت و فوق العاده شیک و جذابی برای دکوراسیون قسمت های مختلف منزلتان به کار گیرید، شومینه از جمله وسایل گرمایشی زیبا در منازل به شمار می روند که دارای جذابیت زیادی بوده و می توانند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی خانه داشته باشند، حال برای اینکه شومینه را زیباتر جلوه دهید، روشهای مختلفی برای تزئین و دیزاین آن وجود دارد، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع تزئینات شومینه برای خانه های امروزی قرار داده ایم که می توانید ببینید و الگو بگیرید.

تزئینات برای شومینه

روشهای خلاقانه و کاربردی زیادی برای دیزاین شومینه منزل وجود دارد و با توجه به اینکه یک نوع وسیله گرمایشی می باشد، بنابراین برای فصل سرما استفاده بیشتری دارد، حال تزئینات آن نیز می تواند در فصول سرد و گرم سال متفاوت باشد، از این رو در مواقعی که هوا گرم بوده و شومینه خاموش می باشد، می توان از دکوری ها و تزئینات جذاب و مختلفی همچون کتاب، شمع، گل و گیاهان طبیعی و … استفاده کرد، همچنین از آنجا شومینه در انواع مدلهای سنگی، هیزمی، برقی و غیره وجود دارد، بنابراین باید به هنگام تزئینات به نوع متریال استفاده شده در طراحی شومینه نیز توجه داشته باشید، در اینجا می توایند از مدل تزئینات جدیدتر شومینه دیدن کنید.

انواع تزئینات شومینه تزئیناتی از شومینه تصاویر تزئینات شومینه تزئینات شومینه جدید تزئینات دیوار شومینه ایده تزیین شومینه مدل تزئینات شومینه جدیدترین تزئینات شومینه مدل تزیین شومینه تزئینات خلاقانه شومینه تزئینات زیبای شومینه تزئینات شیک شومینه تزئینات شومینه جدیدترین تزیین شومینه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل تزیین شومینه با کمک ایده های خلاقانه و جالب را مشاهده کردید که امیدواریم این تزیینات مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند. در صورت تمایل برای مشاهده انواع شومینه می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *