دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با ۵ شاسی بلند چینی محبوب در بازار ایران آشنا شوید

  • زهره امامی
  • ۱ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در این مقاله شما را با پنج خودروی شاسی بلند قابل قبول چینی آشنا می کنیم. قیمت این خودروها تا ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

امروزه اکثر افراد به هنگام خرید خودرو دلشان یک شاسی بلند خوب با قیمت مناسب می خواهد. در ادامه این قسمت شما را با برخی از این خودروهای شاسی بلند چینی که با قیمت مناسب تری نسبت به خودروهای کره ای و ژاپنی عرضه می شوند، آشنا می کنیم.

۱-هایما S7 توربو

قیمت مدل صفر این خودرو ۱۲۶ میلیون تومان است. هیما از همکاری ایران و چین تولید می شود. هیما دارای یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ است که ۱.۸ لیتر حجم آن می باشد. قدرت موتور آن ۱۷۰ اسب بخار قدرت است و گشتاور آن ۲۳۵ نیوتن متر می باشد.

شاسی بلندهای چینی

۲-هاوال H2

این خودرو از همکاری شرکت بهمن در ایران و شرکت هاوال چین ساخته می شود. قیمت هاوال زیر ۱۰۰ میلیون بر/اورد شده است. هاوال دارای یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ است که حجمی برابر ۱.۵ لیتر دارد و موتور آن دارای قدرتی معادل ۱۴۰ اسب بخار و گشتاوری ۲۰۲ نیوتن متری می باشد.

شاسی بلندهای چینی

۳-بی وای دی S7

قیمت این خودرو ۱۴۷ میلیون تومان اعلام شده است. پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ دارد و گشتاور آن ۳۲۰ نیوتن متر است. همچنین با حجم ۲.۰ لیتر قدرذت موتور ۲۰۵ اسب بخار از بهترین شاسی بلندها شناخته می شود.

  •  آرون گروپس

شاسی بلندهای چینی

۴-هاوال H6

قیمت این اتومبیل بین ۱۶۰ الی ۱۸۰ میلیون تومان براورد شده است. این خودرو دارای یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربو شارژ با حجمی برابر با ۲.۰ لیتر می باشد. قدرت موتور آن ۱۹۵ اسب بخار است و گشتاور آن ۳۱۵ نیوتن متر می باشد.

شاسی بلندهای چینی

۵-جک S5 اتوماتیک

قیمت جک ۱۲۵ میلیون تومان است. این خودرو چهار سیلندر دارد که حجمی معادل ۲.۰ لیتر دارند. موتور آن دارای قدرتی برابر ۱۷۴ اسب بخار و گشتاوری ۲۶۵ نیوتن متری است.

شاسی بلندهای چینی

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *