دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی چند خودروی امروزی مناسب برای مسافرت

  • زهره امامی
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

تابستان فصل مناسبی برای مسافرت است چرا که در این زمان فرزندان محصل فارغ از درس و مدرسه وقتی آزاد براتی گشت و گذار دارند.

در این مقاله می خواهیم شما را با چند مدل مناسب از خودروهای کم مصرف، جادار و با ایمنی بالا برای سفر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کیا سورنتو مدل ۲۰۱۸

این خودرو کم مصرف است. فضای داخلی آن دارای سرگرمی های متنوع از جمله پخش موسیقی است و فضای بزرگی برای سرنشینان خود دارد.

خودروهای مسافرتی

تویوتا کمری هیبرید مدل ۲۰۱۸

مدل پایه LE تویوتا در هر ۱۰۰ کیلومتر ۴.۶ لیتر سوخت مصرف می کند. صندوق عقب و فضای داخلی این ماشین بسیار جادار است و مناسب سفر می باشد.

خودروهای مسافرتی

تویوتا سینا مدل ۲۰۱۸

فضای داخلی این خودرو بسیار بزرگ است و برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب می باشد. امکانات فضای داخلی این خودرو تقریبا با با یک هواپیمای درجه یم مسافربری برابری می کند. صندلی های آن بسیار راحت می باشند. دیگر ویژگی های سینا ترمز اضطراری خودکار، تشخیص هوشمند عابر پیاده، چراغ‌های سو بالای خودکار می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خودروهای مسافرتی

هیوندا آیونیک مدل ۲۰۱۸

این نوع خودرو بسیار کم مصرف است به طوریکه به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۴.۱ لیتر سوخت مصرف می کند. ظرفیت این خودرو ۵ نفر می باشد.

خودروهای مسافرتی

سوبارو اوت‌ بک ۲۰۱۸

این اتومبیل برای سفرهای بین شهری مناسب می باشد. در این ماشین قدرت موتور به تمامی چرخ‌ ها منقل می شود. صندوق عقب این خودرو بسیار جادار است.

خودروهای مسافرتی

هوندا آکورد هیبرید مدل ۲۰۱۸

آکورد مناسب برای سفرهای بین شهری است. به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۵ لیتر سوخت مصرف می کند و قدرتی معادل ۲۱۲ اسب‌ بخار دارد. ترمز اضطراری خودکار، سیستم کروز کنترل تطبیقی، امکان حفظ خودرو در لاین و تشخیص هوشمند علائم راهنمایی و رانندگی از دیگر ویژگی های این خودرو می باشد.

خودروهای مسافرتی

کیا استینگر ۲۰۱۸

این خودرو در دو نوع پیشرانه چهار سیلندری توربو و پیشرانه توربوشارژ V6 عرضه می شود. موتور V6  زمانی معادل ۴.۷ ثانیه احتیاج دارد تا به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. فضای داخلی این خودرو طوری طراحی شده است که افراد با قد بلند نیز در این خودرو احساس راحتی کنند.

خودروهای مسافرتی

هوندا سی آر وی مدل ۲۰۱۸

ارتفاع این خودرو نسبتا کم است و قرار دادن وسایل در صندوق عقب به نفع سرنشین می باشد. هوندا به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۴ لیتر سوخت مصرف می کند. مدل EX این خودرو دارای ویژگی‌های هوشمند زیادی می باشد.

خودروهای مسافرتی

مزدا میاتا ۲۰۱۸

مزدا بهترین خودروی ژاپنی است که رانندگی با آن بسیار خوب و راحت است به همین دلیل برای مسافرت های طولانی بسیار مناسب است و راننده خستگی زیاد را احساس نمی کند.

خودروهای مسافرتی

هوندا اودیسه ۲۰۱۸

خودروهای مسافرتی

این خودرو یک مینی ون است و قدرت موتور آن معادل ۲۸۰ اسب‌ بخار می باشد. مدل LX این خودرو امکاناتی نظیر تشخیص عابر پیاده و حفظ جان سرنشینان و راننده دارد. هوندا دارای صندلی مخصوص کودک می باشد و دوربینی در قسمت عقب خودرو دارد که ارتباط راننده را با سرنشینان فراهم می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *