دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی دیبا زاهدی و عکس های جدید وی با همسرش

  • زهرا خانزاده
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از مجله آرگا بیوگرافی دیبا زاهدی و همچنین مجموعه ایی از زیباترین و جدیدترین عکس های این بازیگر را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مشاهده آنها برای شما عزیزان نیز جذاب و تماشایی باشد.

اگر چه دیبا زاهدی تنها ۵ سال می باشد که پا به عرصه بازیگری گذاشته است. اما کارنامه کاری وی افتخار همکاری با ابراهیم حاتمی کیا را یدک می کشد، که هر بازیگری علاقمند به همکاری با این کارگردان نامی عرصه دفاع مقدس می باشد. در ادامه با بیوگرافی دیبا زاهدی و نحوه انتخابش برای فیلم سینمایی بادیگارد بیشتر آشنا خواهید شد.

دیبا زاهدی بازیگر جوان و زیبای سینما

بیوگرافی دیبا زاهدی

  • دیبا زاهدی متولد تهران در تاریخ ۷ آذر ۱۳۶۸ است.
  • وی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد می باشد.
  • دیبا زاهدی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.
  • دوره بازیگری خود را نزد مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان و همچنین کلاس های استاد حمید سمندریان گذرانده است.
  • اولین حضور او در سینما و همچنین آغاز فعالیت هنری اش در سال ۱۳۹۲ با بازی در فیلم سینمای پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشار زاده بوده است.
  • مهم ترین بازی او در فیلم سینمایی بادیگارد، به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می باشد.
  • دیبا زاهدی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: “برای من حضور در بادیگارد تجربه ای فراموش نشدنی است چرا که با یک گروه حرفه ای کار کردم. از هم بازی شدن با پرویز پرستویی و کار با ابراهیم حاتمی کیا بسیار خوشحال هستم و با اینکه نقش من در بادیگارد کوتاه بود و محوریت قصه بیشتر حول نقش پرویز پرستویی می چرخید اما در رابطه با نقشم همواره به من مشاوره می داند و در این مسیر به من کمک می کردند.
  • دیبا زاهدی در فیلم سینمایی بادیگارد با بازیگرانی چون : مریلا زارعی، بابک حمیدیان، پریوش نظریه، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، شیلا خداداد و… همبازی بوده است.
  • بازیگر جوان بادیگارد در مورد همکاری مجدد با ابراهیم حاتمی کیا بیان داشت در صورت پیشنهاد از طرف ایشان بدون این که فیلمنامه را بخوانم در فیلم ایشان بازی خواهم کرد.

گلچینی از عکس های زیبای دیبا زاهدی

شروع بازیگری دیبا زاهدی

دیبا زاهدی اولین تجربه بازیگری خود را با فیلم سینمایی پنج ستاره و در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و  بعد از آن در سال ۱۳۹۴ در فیلم بادیگارد به ایفای نقش پرداخت. وی در همین سال در فیلم سایه به کارگردانی مسعود نوابی نیز به هنرنمایی پرداخت و سپس با حضور در سریال بوم و بانو، آقازاده و بعد از آن بازی در سریال همبازی توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند. وی علی رغم اینکه در عرصه بازیگری گزیده کار است، اما پیشرفت خوبی تاکنون داشته است.

دیبا زاهدی در کنار عکس سوپراستار سینماعکس جالب دیبا زاهدی در کنار پوستر شهاب حسینی

دیبا زاهدی در کنار بازیگر شهرزاد 1غزل شاکری بازیگر سریال شهرزاد و دیبا زاهدی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دیبا زاهدی هم بازی پرویز پرستوییعکس جدید دیبا زاهدی

دیبا زاهدی در نشست خبری جشنواره فیلم فجر عکس دیبا زاهدی در نشست خبری

دیبا زاهدی و بازیگر زن به نام سینماشقایق فراهانی و دیبا زاهدی

زندگینامه و عکس های دیبا زاهدیژست زیبا و جالب دیبا زاهدی

فیلم های سینمایی دیبا زاهدی

  • ۱۳۹۲/ پنج ستاره
  • ۱۳۹۴/ سایه
  • ۱۳۹۴/ بادیگارد
  • ۱۳۹۵/ آزادی به قید شرط
  • ۱۳۹۵/ اگزما
  • ۱۳۹۵/ آزاد به قید شرط
  • ۱۳۹۷/ تیغ و ترمه
  • ۱۳۹۸/ لامینور

عکس های متفاوت دیبا زاهدی

دیبا زاهدی با اینکه خانواده اش با حضور او در حرفه بازیگری مخالف بودند و در دانشگاه در رشته معماری تحصیل می کرده، اما وی پیوسته در دانشگاه به دنبال آگهی کلاس های بازیگری بوده است. در ادامه مجموعه ایی دیدنی از عکس های این بازیگران جوان و توانا را ملاحظه می فرمایید.

 عکس دیبا زاهدی و همبازیش در فیلم سینمایی سایهدیبا زاهدی و پدرام شریفی

دیبا زاهدی در نمایی از فیلم سینمایشعکس شقایق فراهانی و دیبا زاهدی

بیوگرافی دیبا زاهدی به همراه تصاویر ویدیبا زاهدی هم بازی پرویز پرستویی در فیلم بادیگارد

دیبا زاهدی در کنار کارگردان مشهور سینماداریوش مهرجویی و دیبا زاهدی

عکس های خاص دیبا زاهدیعکس جالب دیبا زاهدی

عکس بهنوش بختیاری و دیبا زاهدی دیبا زاهدی و بهنوش بختیاری

بیوگرافی دیبا زاهدیسلفی دیبا زاهدی

دیبا زاهدی در کنار بازیگر فیلم سایه دیبا زاهدی در نمای از فیلم سینمایی سایه

دیبا زاهدی بازیگر جوان سینماعکس جدید دیبا زاهدی

 انواع عکس های دیبا زاهدیعکس مریلا زارعی و دیبا زاهدی

دیبا زاهدی با لباس فرم مدرسهعکس جدید دیبا زاهدی

بازیگری در تلویزیون

دیبا زاهدی علی رغم اینکه بازیگری را از سینما آغاز کرده است، اما در کارهای تلویزیونی نیز حضور داشته است. وی تاکنون در چند سریال تلویزیونی به نام های همبازی (سروش محمدزاده)، بوم و بانو (سعید سلطانی) و نیز در سریالهای ۸۷ متر (کیانوش عیاری)، سریال آقازاده (بهرنگ توفیقی) و نهنگ آبی که از شبکه نمایش خانگی پخش شده است، هنر نمایی کرده و دیده شده است.

وی درباره حضورش در تلویزیون می گوید؛ ” من هیچ گاردی درباره بازی در تلویزیون ندارم، اما اتفاقی که در تلویزیون می افتد، دیده شدن در حد خیلی وسیع تر از سینما و تئاتر است که اصلا دوست ندارم.

رویاپردازی

دیبا زاهدی دارای شخصیتی رویاپرداز است و در این باره می گوید؛ ” اگر تخلیم قدرت داشت شاید یک مشت به من می‌ کوبید و از من می‌ خواست کمی آرام‌ تر در دنیای ذهنیاتم غرق شوم.”

گالری از جدیدترین عکس های دیبا زاهدی

در ادامه بیوگرافی دیبا زاهدی ، مجموعه جدیدتری از تصاویر اینستاگرامی و متنوع از این بازیگر خوش چهره و آینده دار سینما و تلویزیون کشورمان را گردآوری کرده ایم که می توانید در اینجا ببینید.

عکسهای دیبا زاهدی سرگذشت دیبا زاهدی سرگذشت خواندنیدیبا زاهدی گالری تصاویر دیبا زاهدی زندگی نوشته و تصاویر دیبا زاهدی زندگی نوشته در مورد دیبا زاهدی عکس و بیوگرافی دیبا زاهدی زندگی نوشته درباره دیبا زاهدی زندگی نوشته کامل دیبا زاهدی بیوگرافی دیبا زاهدی بازیگر ایرانی زندگی نوشته متفاوت دیبا زاهدی زندگی نوشته جذاب دیبا زاهدی زندگی نوشته خواندنی دیبا زاهدی زندگی نوشته دیبا زاهدی تصاویر و بیوگرافی دیبا زاهدی

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی دیبا زاهدی و تماشای عکس های جدید و دیدنی وی لذت برده باشید. برای  مشاهده بیوگرافی سایر هنرمندان به قسمت عکس بازیگران آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *