دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سری جدید عکس های شیلا خداداد بازیگر دوست داشتنی

  • مرضیه شاکری
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

شیلا خداداد یکی از محبوب ترین بازیگر هایی است که در سینما و تلوزیون ایران به خوبی درخشید و توانست توانمندی هایش را به ثبت برساند و به عنوان یک بازیگر زن خوش چهره در بیشتر فیلم های سینمایی و سریال های تلوزیونی به ایفای نقش بپردازد. با هم به تماشای عکس های شیلا خداداد می نشینیم.

باز هم بازیگری دیگر و باز هم هنرمندی توانمند از خطه ایران زمین را می خواهیم به شما دوست داران فرهنگ و هنر ایرانی معرفی کنیم . هنر نمایی اش در سریال مسافری از هند در نقش ” سیتا ” بسیار دیدنی بود که هر بیننده ای را مجذوب و پای این سریال میخکوب می کرد. با ما در ادامه و در بخش عکس های شیلا خداداد همراه شوید تا شما دوستان را با بیوگرافی کامل و قصه ازدواجش آشنا سازیم.

مجموعه عکس های شیلا خداداد و بیوگرافی کامل این بازیگر :

عکس های شیلا خداداد را که می بینیم ، بی اختیار به یاد سریال مسافری از هند می افتیم که بسیار برای خیلی از ما خاطره انگیز بوده است . اکنون می خواهیم با این هنرمند محبوب بیشتر آشنا شویم ، با ما همراه باشید.

در تاریخ 14 آبان 1359 در تهران متولد شد . پس از گذراندن دوران کودکی و نوجوانی در دبیرستان مشغول به تحصیل در رشته ریاضی فیزیک گردید و با کسب معدل 17 وارد دانشگاه شد و تحصیلات عالیه را در رشته مهندسی فیزیک ادامه داد.

استعدادش در بازیگری توسط مسعود کیمیایی کشف شد و برای اولین بار به بازی در فیلم ” اعتراض ” ساخته آقای مسعود کیمیایی پرداخت.

قصه ازدواج شیلا خداداد با دکتر فرزین سرکارات :

شیلا خداداد به پیشنهاد و معرفی همکاران بازیگرش ، برای عمل زیبایی بینی به مطب ایشان می رود و با تعاریفی که از دوستانش درباره این دکتر می شنود قبول می کند که بینی اش را عمل کند . پس از عمل در طی چند مرحله برای ادامه درمان به مطب مراجعه می کرده تا تحت نظر پزشک تا بهبود کامل بینی اش باشد. در همین مراجعه ها متوجه می شوند که اشتراکاتی را با یکدیگر دارند چه از نظر سطح فرهنگ خانوادگی و چه از نظر خصوصیات اخلاقی بسیار شبیه هم هستند و از همان جا تصمیم به ازدواج می گیرند . حاصل این ازدواج پسری است به نام سامیار .

فیلم های معرف هنر شیلا خداداد عبارتند از :

“سن پترزبورگ ” – ” اخراجی های 2 ” – “قلب های ناآرام ” – “عیسی می آید ” – “خیابان بیست و چهارم ” – ” پاتو زمین نذار ” – “اعتراض ” – ” آبی ” – ” سوغات فرنگ ” – “آکواریوم ” – “ازدواج به سبک ایرانی ” و … .

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس های شیلا خداداد:

کودکی شیلا خداداد

همسر شیلا خداداد

شیلا خداداد و همسرششیلا خداداد و همسر و فرزندشهمسر شیلا خداداد و پسرش

تصویر دوم از عکس های شیلا خداداد تصویر سوم از عکس های شیلا خداداد تصویر چهارم از عکس های شیلا خداداد      شیلا خداداد با شال سبز تصویر سیاه و سفید شیلا خداداد شیلا خداداد و پسرش شیلا خدادا در تصویری دیگر شیلا خداداد در نمایی دیگر و زیبا تصویر اول از عکس های شیلا خداداد

امیدواریم از سری عکس های شیلا خداداد لذت برده باشید . تا دیداری دوباره بدورد. در صورت تمایل به مشاهده عکس های بیشتر کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *