دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین قاب عکس با چندین روش راحت و فوق العاده زیبا

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از راه های فوق العاده در تزیین منزل، طراحی قاب عکس زیبا می باشد. چون قاب عکس ها در معرض دید قرار دارند و از این جهت در طراحی منزل نقش دارند. برای آشنایی با نمونه های جذابی از تزیین قاب عکس با چند روش متفاوت ما را دنبال بفرمایید.

عکس ها، یادگاری های بسیار با ارزشی هستند که همیشه سعی در مراقب از آن ها داشته ایم. یکی از راه های مراقبت از عکس ها، انتخاب یک قاب عکس زیبا برای عکس می باشد. در دکوراسیون منزل برای جلوه و زیبایی بیشتر می توانید تزییناتی را برای قاب عکس انجام دهید، در ادامه مطلب نمونه های شیک و جالبی از تزیین قاب عکس با ایده های خلاقانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا از آن ایده ها استفاده کنید.

تزیین قاب عکس با چندین روش متفاوت و راحت

بنا بر سلیقه و میل شخصی می توانید قاب عکس را در شلف، میز اتاق خواب، دکوری دیواری و … قرار دهید. اگر قاب شما بسیار ساده و بدون حاشیه است، می توانید یک حاشیه متناسب با ابعاد قاب تهیه کنید. قاب های امروزی اکثراً حاشیه دارند اما ممکن است این حاشیه مورد پسند شما قرار نگیرد یا آن قدر جذاب و زیبا نباشد.

تزیین قاب عکستزیینات جذاب قاب عکس

طراحی رمانتیک قاب عکستزیینات رمانتیک قاب عکس

دیزاین رمانتیک قاب عکسطراحی زیبای قاب عکس

دیزاین لاکچری قاب عکستزیینات شیک قاب عکس

دیزاین فانتزی قاب عکسطراحی فانتزی قاب عکس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

قاب عکس با دیزاین جذابطراحی خلاقانه قاب عکس

دیزاین متفاوت قاب عکسحاشیه سازی قاب عکس با طراحی جذاب

طراحی جذاب قاب عکستزیینات سنتی قاب عکس

دیزاین عالی قاب عکسطراحی فوق العاده قاب عکس

دیزاین شیک قاب عکسدیزاین شیک قاب عکس

طراحی جالب قاب عکسطراحی عالی قاب عکس

تزیین جالب قاب عکس

هدف از قاب کردن یک عکس علاوه بر حفاظت، به منظور برجسته کردن عکس نیز انجام می شود. تزیینات حاشیه قاب به این برجسته سازی کمک می کند. در واقع با این خرده کاری ها می توان یک چیدمان زیبا نیز در محیط منزل ترتیب داد. معمولاً در این قاب عکس ها تصاویر کسانی قرار می گیرند که برای ما مهم هستند و یا خبر از روزهایی می دهند که تبدیل به یک خاطره شده اند.

تزیین ظریف قاب عکسطراحی رمانتیک قاب عکس

تزیین عاشقانه قاب عکسدیزاین عاشقانه قاب عکس

طراحی برجسته قاب عکسقاب عکس زیبا

تزیین قاب عکس کاغذیقاب عکس با طراحی فوق العاده

طراحی عالی قاب عکسطرح برجسته قاب عکس

طراحی قاب عکس به صورت پنجره ایطراحی قاب عکس پنجره ای

راحی زیبای قاب عکس با گلتزیینات قاب عکس با گل های دست ساز

طرح سنتی قاب عکسقاب عکس چوبی

ساخت حاشیه قاب عکس با گلقاب عکس با حاشیه سازی فوق العاده

تزیین عالی قاب عکسقاب عکس شیک و زیبا

تزیین خاص قاب عکسقاب عکس عالی

تزیین قاب عکس

از جالب ترین روش ها برای تزیینات قاب این است که شما به شکل خلاقانه ای اطراف قاب را با گل های زیبا و برجسته پر کنید. همچنین می توانید حواشی قاب عکس را به شکل متفاوتی نقاشی کنید. برای اطراف قاب از رنگ های شاد و جذاب استفاده کنید. این رنگ ها نگاه هر ببننده ای را به سمت قاب و محتوای داخل آن می کشاند.

با این کار چیدمان داخلی اتاق خواب نیز متفاوت خواهد شد و دکوراسیون جذابی را تجربه خواهید کرد. برای قاب عکس های کودکانه بهتر است از تنوع رنگ و طرح های فانتزی و کودکانه استفاده کنید.

جدیدترین نمونه های تزئین قاب عکس با ایده خلاقانه

همانطور که می دانید عکس های به عنوان یادگارهای جذابی به شمار می روند که اکثر افراد از دیدن آن ها لذت می برند و یکی از روش های مراقبت از عکس ها انتخاب یک قاب عکس زیبا و مناسب می باشد که به منظور زیبایی بیشتر آن می توانید با روش های مختلفی آن را تزئین کنید.

دیزاین فانتزی قاب عکس

تزئین قاب عکس  مانند تزیین نامه عاشقانه یکی از کارهای بسیار دوست داشتنی است که با وسایل ساده می توانید اینکار را انجام دهید فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و با کمی ابتکار قاب عکس ها را به شکل زیبا تزئین نمایید، در ادامه مطلب نمونه هایی از تزیینات قاب عکس را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید خیلی شیک و راحت قاب عکس هایتان را تزئین کنید، بنابراین اگر شما عزیزان نیز به دنبال ایده های شیک و منحصر به فرد جهت تزئین قابل عکس هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

دیزاین قاب عکس با گلایده خلاقانه دیزاین قاب عکستزیین قاب عکس با چوب و گلتزیین قاب عکس با طرحی زیباتزیین قاب عکس با طراحی منحصر به فردتزئین قاب عکس با گل دست سازطراحی فوق العاده قاب عکستزئین قاب عکس با ایده خلاقانهقاب عکس با طراحی فوق العادهتزئین قاب عکس با ایده خاصقاب عکس شیک و زیباتزئین شیک قاب عکسطراحی خلاقانه قاب عکستزئین قاب عکس با ایده خلاقانهتزیینات شیک قاب عکس

از اینکه تا پایان مطلب تزئین حواشی قاب عکس همراه ما بودید، بسیار خرسندیم و امیدواریم شیوه های ارائه شده در زمینه تزئین مورد لطف و عنایت شما عزیزان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *