دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل لباس عقد جدید و بسیار شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس عقد جدید کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباس مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

انتخاب مدل لباس  عقد و نامزدی جدید و شیک کار نسبتا دشواری است و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین لباس های عقد با طرح های متنوع مدل لباسی شیک و با تن پوش مناسب را انتخاب کنید.

مدل لباس عقد و مدل لباس نامزدی و مدل لباس حنابندان از انواع مدل لباس هایی هستند که برای جشن نامزدی و حنابندان مورد استفاده قرار می گیرند و این مدل لباس ها دارای طرح های شیک و متفاوتی هستند.

مدل لباس عقد کار شده

مدل لباس عقد جدید و زیبا

برای انتخاب لباس نامزدی بهتر است به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه کنید تا بتوانید لباسی را که برازنده شما است تهیه کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس  نامزدی جدید را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل لباس عقد کار شده

مدل لباس عقد کوتاه و جدید

برای مراسم عقد می توانید از انواع مدل پیراهن های کوتاه و بلند استفاده کنید. اگر تمایل دارید برای جشن عروسی تان از مدل لباس های بلند استفاده کنید بهتر است برای مراسم عقد و یا جشن نامزدی لباس های کوتاه را برای پوشیدن انتخاب کنید. مدل لباس عقد کوتاه در انواع طرح های ساده و کار شده موجود است و شما می توانید از بین این مدل های مختلف لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.
برای داشتن ظاهر و اندامی بدون نقص بهتر است مدل لباس عقد کوتاه را با کفش های پاشنه دار مجلسی بپوشید و از تناسب کفش و لباس با یکدیگر غافل نشوید.

  •  آرون گروپس

مدل لباس عقد کوتاه

مدل لباس عقد

مدل لباس عقد شیک و قرمز

مدل لباس نامزدی  و قرمز

مدل لباس عقد کوتاه و ساده

مدل لباس عقد زیبا

مدل لباس عقد دکلته

مدل لباس دکلته برای مراسم عقد

مدل لباس عقد کوتاه و زیبا

مدل لباس کوتاه برای مراسم عقد

مدل لباس عقد صورتی

مدل لباس عقد صورتی

مدل لباس عقد شیک و جدید

مدل لباس عقد کوتاه

مدل لباس کار شده

مدل لباس عقد پرنسسی کوتاه

مدل لباس عقد دکلته

لباس عقد شیک و کار شده

مدل لباس عقد کار شده با گیپور

لباس عقد کوتاه و ساده

مدل لباس زیبا برای مراسم عقد

مدل لباس کوتاه برای مراسم عقد

مدل لباس پرنسسی کوتاه

مدل لباس عقد آبی نفتی

مدل لباس عقد کار شده و زیبا

مدل لباس عقد شیک و کار شده

لباس عقد صورتی و زیبا

مدل پیراهن کوتاه برای مراسم عقد

مدل لباس عقد بلند

مدل لباس عقد بلند از انواع مدل لباس های پرطرفدار و شیک در بین خانم ها است و اغلب عروس ها تمایل دارند از مدل لباس های پرنسسی بلند برای جشن عقد خود استفاده نمایند. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ لباس عقد کنان یکی از مهم ترین مواردی است که بهتر است مورد توجه قرار بگیرد. برای جشن عقد خود می توانید از انواع لباس ها با رنگ های صورتی و گلبهی و یاسی و آبی و … استفاده کنید و اگر شما تمایل دارید لباس تان رنگ تند و جیغی داشته باشد می توانید لباس هایی با رنگ قرمز و سبز کله غازی و آبی نفتی و … را برای پوشیدن انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که مطابقت رنگ لباس عقد با رنگ پوست یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد بنابراین بهتر است قبل از هر چیز از مطابقت رنگ لباس با رنگ پوست خود مطمئن شوید.

مدل لباس عقد کار شده و شیک

مدل لباس عقد کار شده

مدل لباس عقد شیک و جدید

مدل لباس عقد شیک و بلند

مدل لباس عقد پرنسسی

مدل لباس پرنسسی بلند و شیک

مدل لباس عقد پرنسسی شیک

مدل لباس پرنسسی برای مراسم عقد

مدل لباس عقد کار شده و شیک

مدل لباس عقد پرنسسی

مدل لباس عقد کار شده و زیبا

مدل لباس کار شده پرنسسی

مدل لباس بلند برای عقد

مدل لباس نامزدی شیک و جدید

مدل لباس قرمز کار شده

لباس عقد طرح دار

مدل لباس عقد آستین دار

لباس عقد کار شده با تور

مدل لباس عقد شیک

مدل لباس عقد کار شده و زیبا

لباس عقد کار شده و جذاب

مدل لباس نامزدی شیک و جدید

مدل لباس عقد زیبا و جدید

مدل لباس عقد زیبا

مدل لباس عقد جدید

مدل لباس عقد کار شده و بلند

جدیدترین مدلهای لباس عقد با طراحی بلند و زیبا

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، انواع لباسهای مجلسی برای مراسم های عقد، نامزدی و غیره با جنس پارچه های های مختلف حریر، ساتن، گیپور و غیره در طراحی های متنوع و شیک  وجود دارند که هر کسی می تواند با توجه به فرم اندامش و به دلخواه خود لباس مورد نظرش را سفارش دهد، حال اگر به دنبال لباس عقد شیک و زیبا برای مراسم عقد و نامزدی خود هستید، اما زمانی کافی برای خرید لباس مناسب در اختیار ندارید، می توانید از انواع لباسهای شیک مجلسی با طراحی زیبا و خاص که در این مطلب به اشتراک گذاشته ایم دیدن کنید و بهترین لباس را متناسب با سلیقه و استایل تان انتخاب کرده و الگو بگیرید.

مدلی از پیراهن عقد جدید

لباس عقد را می توان به صورت یک مدل مانتو برای عقد محضری در رنگ های متنوع و سفید زیبا یا به شکل پیراهنی بلند با رنگ روشن و رسمی انتخاب کرد، از قدیم رسم بوده است که برای مراسم عقد از رنگ های سفید و یا ملایم و ملیح همچون صورتی، گلبهی روشن، آبی کمرنگ، شیری، نباتی، کرم، سبز ملایم، فیروزه ای ملایم برای لباس عروس استفاده شود، زیرا رنگ سفید در روز عقد شگون داشته و خوش یمن می باشد، در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتر لباسهای عقد عروس دیدن کنید و با پوشیدن مناسب ترین و بهترین مدل پیراهن در جشن عقد یا مراسم نامزدی خود بدرخشید.

تصاویری از مدل پیراهن عقد جدید

مدل پیراهن عقد جدید عروس

انواع مدل پیراهن عقد جدید

مدل پیراهن عقد جدید و کار شده

مدل پیراهن عقد جدید و گلدار

مدل لباس عقد جدید قرمز

مدل پیراهن عقد جدید حریر

مدل پیراهن عقد جدید و شیک

مدل لباس عقد جدید پفی

مدل پیراهن عقد جدید خاص

مدل پیراهن عقد جدید سفید

مدل پیراهن عقد جدید گیپور

مدل پیراهن عقد جدید

مدل لباس عقد جدید گیپور

در این مطلب با انواع مدل لباس عقد جدید آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل لباس های حنابندان و عقد و عروسی به بخش مدل لباس عروس مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *