دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جدید ترین عکس های شهاب حسینی و بیوگرافی شهاب حسینی

  • مرضیه شاکری
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

شهاب حسینی متولد 52 و در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده است. او و همسرش یک کافه بسیار جذاب و بکر در لواسان راه اندازی کرده اند که مدیریت این کافه به عهده همسر شهاب پریچهر خانم می باشد. طراحی و دکوراسیون داخلی کافه خیلی جالب است به طوری که نه شبیه خانه است و نه شبیه کافه ادغامی از این دو می باشد.

جدید ترین عکس های شهاب حسینی و بیوگرافی آن را در ادامه مطلب مشاهده می کنید. سیدشهاب حسینی از بازیگران مشهور مرد می باشد که طرفداران بسیاری دارد. شهاب حسینی خوانندگی هم می کند و صدای فوق العاده قشنگی دارد پیشنهاد می کنم که آهنگ هایش را گوش کنید.

جدید ترین عکس های شهاب حسینی و بیوگرافی آن

بیوگرافی:

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در چهارده بهمن ماه 1352 در تهران متولد شده است. وی متاهل است و دو فرزند پسر به نام امیرعلی و امیرمحمد دارد. شهاب حسینی  اولین فرزند خانواده می باشد و او یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی سیدشهاب حسینی در دانشگاه تهران رشته روانشناسی بود که تحصیلات خود را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

 سوابق کاری :

شهاب الدین حسینی از تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی رادیو کار خود را  آغاز کرد و با برنامه ای به نام اکسیژن در تلوزیون ظاهر شد. فیلم های سینمایی شهاب حسینی  شامل: من وزیبا, کابوس, حوض نقاشی, تعبیر خواب و… می باشد. سریال های شهاب الدین حسینی شامل: پس از باران, تب سرد, مدار صفر درجه, شوق پرواز و…. است.

نحوه آشنایی شهاب حسینی با همسرش

در سن ۲۲سالگی با بچه های تئاتر در دانشگاه تهران کار می کردم. او در خانواده ای در طبقه متوسط جامعه بزرگ شد که به هیچ یک از امکانات تفریحی دسترسی نداشت.تا قبل از آشنایی با همسرم به هیچ عنوان قصد ازدواج نداشتم و فکر هم نمی کردم تا اینکه دست سرنوشت ما را در کنار هم قرار داد. بعد من به او پیشنهاد دوستی را دادم تا بیشتر آن را بشناسم اما همسرم اعتقادی به این کار نداشت و گفت : اگر کسی واقعا عاشق کسی باشد و آن را به عنوان همسر خود بخواهد باید موضوع را با خانواده اش در میان بگذارد و قدم پیش بگذارد. بعد از صحبت های همسرم مطمئن شدم که دیگر تیکه دوم زندگی ام را پیدا کرده ام و پا پیش گذاشتیم و مراسمات اولیه و رسمی را طی کردیم. بعد از 3 الی 4 ماه نامزدی عقد کردیم.
شهاب و همسر
عکس شهاب حسینی با همسر
به دلیل نداشتن شرایط برگزاری جشن عروسی و اینکه دوست داشتیم در کارهایمان استقلال داشته باشیم باعث شد سه سال طول بکشد تا ما جشن عروسی را برگزار کنیم.

جدیدترین و شیک ترین عکس های شهاب حسینی

باحال ترین عکس شهاب حسینی
عکس آتلیه شهاب
نیمرخ از شهاب حسینی
عکس جدید و باحال شهاب
امیدوارم از عکس های جدید  شهاب حسینی مخصوصا عکس های سیاه و سفید آن که در بالا مشاهده کردید لذت کافی را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *