دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر و بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

  • یلدا محمدی
  • ۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

جدیدترین و متفاوت ترین عکس های شهاب حسینی و همسرش را در این مطلب مشاهده نموده و با بیوگرافی پریچهر قنبری و همچنین تصاویر زیبا و عکس های متفاوت وی با شهاب حسینی آشنا شوید.

در این مقاله قصد داریم ضمن ارائه بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی بازیگر خوب و توانای کشورمان، به ارائه جدیدترین عکس های وی پرداخته و شما را با این زوج خوشبخت بیشتر آشنا نماییم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و به مطالعه بیوگرافی کامل پریچهر قنبری پرداخته و با زندگی خصوصی شهاب حسینی و همسرش آشنا شوید. مطمئنا مطالعه این مطلب و مشاهده جدیدترین عکس های منتشر شده از پریچهر قنبری برای شما نیز لذت بخش خواهد بود.

بیوگرافی پریچهر قنبری و جدیدترین عکس های وی :

اشنایی با هنرمندان خوب کشورمان و همچنین کسب اطلاعاتی در رابطه با زندگی خصوص آنها برای همه ما جذاب است و ترجیح می دهیم علاوه بر مطالعه بیوگرافی بازیگران با اطرافیان آنها خصوصا همسر و فرزندانشان نیز بیشتر آشنا شویم. بر این اساس در این مطلب به معرفی بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی می پردازیم که مطمئنا مطالعه آن برای شما نیز لذت بخش خواهد بود.

پریچهر قنبریپریچهر قنبری با همسرشازدواج شهاب حسینی و پریچهر قنبریعکس پریچهر قنبری

در رابطه با زندگینامه پریچهر قنبری لازم است بدانید وی در سال ۱۳۵۹ متولد شده است و در سال ۱۳۷۴ در سن پانزده سالگی با شهاب حسینی بازیگر خوب کشورمان ازدواج کرده است. ماجراب ازدواج پریچهر قنبری و شهاب حسینی نیز بر میگردد به ۲۲ سالگی شهاب حسینی و زمانی که با بچه ها تئاتر داشنگاه تهران کار می کرد و بعد از دیدن همسرش و صحبت با خانواده ها به صورت رسمی، بعد ازسه یا چهار ماه عقد نموده و به این دلیل که تصمیم داشتند در زندگی مشترک استقلال داشته باشند بعد از سه سال جشن عروسی گرفتند و زندگی خود را شروع نمودند. پریچهر قنبری در تمام این سالها سعی نموده همراه و پشتیبان همسرش باشد و لحظه ایی وی را تنها نگذارد. پریچهر قنبری و شهاب حسینی کافه ای در لواسان دارند که مدیریت آن را پریچهر به عهده دارد.

عکس جدید پریچهر قنبریبیوگرافی پریچهر قنبریجدیدترین عکس پریچهر قنبریپریچهر قنبری

شهاب حسینی و همسرش دارای دو فرند پسر به نام های محمد امین و امیرعلی می باشند که پریچهر قنبری معتقد است در وجود فرزندانش هنر ذاتی را می بیند اما با این حال هیچ اجباری برای آنها وجود ندارد که به سراغ بازیگری و شغل پدر بروند و آنها بنا به تمایل خود می توانند برای آینده تصمیم بگیرند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینیعکس خانواده شهاب حسینیعکس های پریچهر قنبریشهاب حسینی پریچهر قنبری

عکس های پریچهر قنبری و شهاب حسینی :

پریچهر قنبری در تمام طول زندگی مشترکش سعی نموده همراه شهاب حسینی باشد. وی معتقد است شغل بازیگری به گونه ای است که یک جامعه در مقابلت قرار دارند و همیشه زیر ذره بین هستی اما با این حال همین محبوبیت و توجه شیرین است و از اینکه همسرش شهاب حسینی تا این حد موفق بوده و طرفداران زیادی دارد بسیار خوشحال و راضی است و سعی دارد همیشه و در همه لحظات کنار همسرش بماند.  در ادامه عکس های شهاب حسینی و همسرش را ملاحظه فرمایید.

بیوگرافی پریچهر قنبریهمسر شهاب حسینیشهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبریپریچهر قنبری و همسرش شهاب حسینیعکس جدید شهاب حسینی و همسرشپریچهر قنبری و شهاب حسینیشهاب حسینی و همسرش

پریچهر قنبریعکس جدید پریچهر قنبریبیوگرافی پریچهر قنبریعکس همسر شهاب حسینی

کافه داری همسر شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش کافه ای در لواسان دایر کرده اند که مدیریت آن با همسرش است، پریچهر قنبری در یکی از مصاحبه هایش عنوان کرده است که ایده این کافه بعد از تولد فرزندش محمد امین و برای ایجاد فضایی سالم، خانوادگی و صمیمانه برای گپ و گفت بوده است :

شهاب هیچ وقت کافه دار نبود؛ بعد از تولد محمد امین مدتی در خانه بودم و همان موقع دوست داشت فضای دوستانه و صمیمانه ای را برای گپ و گفتمان ایجاد کند. فضای سالم و خانوادگی که بیشتر به خاطر ماها کافه را به راه انداخت.

زندگی نوشته خواندنی پریچهر قنبری

بازیگری پریچهر قنبری

پریچهر قنبری در فیلم “ساکن طبقه وسط” که شهاب حسینی کارگردانی آن را به عهده داشت، به ایفای نقش پرداخته است و در سکانسی مشترک در کنار وی بازی کرده است.

 پریچهر قنبری بابت فرصتی که شهاب حسینی در بازیگری در اختیارش قرار داده است، ابراز خوشحالی کرده و از وی سپاسگذار است، ضمن اینکه بازی در آن نقش برایش زیبا و به یادماندنی است، در زیر بخشی از گفتگوی وی در یکی از مصاحبه هایش در این زمینه را می خوانید.

همه لطف و محبتی که در این ۱۸ سال زندگی مشترک به من داشته یک طرف و فرصتی که برای بازی در فیلمش در اختیار من قرار داد یک طرف. سکانس مشترکی که بازی کردیم خیلی حس خوبی به من داد.

نقشی که من بازی کردم نقشی بود که همه بازیگران از او می پرسیدند قرار است آن را چه کسی بازی کند. همه درباره آن کنجکاو بودند و آن نقش را دوست داشتند. شهاب همشه به من می گفت نقشی که به من داده همان حسی است که در زندگی اش نسبت به من دارد.

جدیدترین تصاویر پریچهر قنبری

پریچهر قنبری در فضای مجازی نیز فعالیت دارد و تاکنون تصاویر شخصی و خانوادگی زیادی به همراه متن های جذاب و عاشقانه در اینستاگرام منتشر کرده است، در اینجا می توانید مجموعه تصاویر جدیدتری از وی را ببینید.

گالری تصاویر پریچهر قنبری

سرگذشت پریچهر قنبری

شرح حال پریچهر قنبری+تصاویر

زندگی نوشته متفاوت پریچهر قنبری

زندگی نوشته جالب پریچهر قنبری

بیوگرافی پریچهر قنبری بازیگر ایرانی

زندگی نوشته جدید پریچهر قنبری

زندگی نوشته پریچهر قنبری

زندگینامه خواندنی پریچهر قنبری

زندگینامه ای از پریچهر قنبری

جدیدترین بیوگرافی پریچهر قنبری

با شرح حالی از زندگی پریچهر قنبری آشنا شدید و عکس های جدید وی در کنار شهاب حسینی و فرزندانشان را مشاهده نمودید، امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما نیز لذت بخش بوده باشید. برای وی و همسرش شهاب حسینی آروزی موفقیت و کامیابی روز افزن داریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *