دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کفش های زنانه و دخترانه با ایده های جدید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از روش های جالب و خاص برای ایجاد تنوع و داشتن تیپی زیبا، تزیین کفش می باشد که از این طریق می توانید کفش های قدیمی و کهنه را نیز تبدیل به مدل کفش شیک و زیبا نمایید.

تزیینات کفش با ایده های خلاقانه و جدید انجام می گیرد، با این کار شما می توانید از یک کفش ساده و استفاده شده، کفشی مجلسی و شیک درست کنید. برای انجام این کار از لوازم تزیینی مختلفی می توانید استفاده کنید و از این طریق به تزیینات انواع کفش بپردازید.

تزیین جذاب کفش دخترانه

مدل های تزیین کفش زنانه و دخترانه:

برای تزیینات انواع کفش مجلسی بدون پاشنه و پاشنه دار زنانه و دخترانه از لوازم تزیینی مثل: اکلیل، مروارید و سنگ های تزیینی یا ربان های طرح دار و… استفاده می شود این نوع تزیینات، کفش را خاص تر و مجلسی می کند و به شکل های مختلف انجام می گیرد. در این مطلب می توانید بهترین ایده ها برای تزیینات کفش را ملاحظه نموده و با الگوبرداری از آنها تزیینات زیبایی داشته باشید.

تزیین کفش اسپرت فانتزیتزیینات روی کفش با تور و گیپور

تزیینات روی کفش با نگین:

برای انجام این تزیینات می توانید از انواع مختلف سنگ های تزیینی که به شکل نگین های ریز و درشت هستند استفاده کنید. این کار را برای تزیینات کفشهای پاشنه بلند و مجلسی انجام دهید به این صورت که نگین ها را به چسب آغشته کرده و در قسمت پشت پاشنه کفشها می چسبانید این کار یک روش ساده و درعین حال شیک برای تزیینات شما می باشد که از آن می توانید در تزیین کیف با نگین نیز استفاده نمایید و از این طریق کیف و کفشهای ست زیبا داشته باشید.

آموزش تزیین کفشتزیینات زیبای کفش مجلسی

تزیین کردن کفش پاشنه دار تزیینات پاشنه کفش با نگین

  •  آرون گروپس

تزیین کفش با لوازم سادهتبدیل کفش ساده به کفش مجلسی با نگین

تزیینات با استفاده از پولک های تزیینی و منجوق و همچنین اکلیل نیز یکی از ایده های مختلف است این کار را نیز می توانید روی تمام سطح کفش یا فقط در قسمت پاشنه انجام دهید و همچنین در تزیین کیف های ساده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تزیین کفش زنانه با اکلیلتزیینات روی کفش با اکلیل

تزیین کفش تخت با اکلیل  تزیینات ساده کفش دخترانه با اکلیل

تزیین اسپرت کفش با پولکتزیینات جالب کفش اسپرت

همانطور که می دانید ایده های مختلفی برای تزیینات روی کفش وجود دارد که هر یک نتیجه ایده آل و دلخواهی خواهند داشت. از تور، روبان، گیپور، مروارید و… برای تزیینات کفش عروس نیز استفاده می شود که به کارگیری هر یک کاملا سلیقه ایی است. در ادامه بیشتر با این نوع تزیینات آشنا خواهید شد.

تزیین کفش مجلسی زنانه متنوع تزیین صندل مجلسی با تور

کفش زنانه با تزیین مجلسیتزیینات شیک کفش مجلسی

تزیین راحت و ارزان کفشتزیینات روی کفش با خز

تزیین خلاقانه کفشتزیینات زیبای کفش اسپرت دخترانه

تزیین کفش تخت دخترانهتزیینات شیک کفش روفرشی

تزیین متفاوت و زیبای کفشتزیینات جدید کفش مجلسی زنانه

تزیین کفش سیک و خاصتزیینات کفش با گیپور

تزیین فانتزی کفش نقاشی روی کفش اسپرت ساده

تزیین کفش اسپرتتزیینات جالب کفش با کاموا

تزیین پرکار کفشتزیینات راحت و کم هزینه کفش مجلسی

تزیین کفش به روش سادهتزیینات پست کفش با گل پارچه ای

تزیین کفش زنانه با گیپوردیزاین کفش مجلسی زنانه با گل

تزیین کفش با گل های گیپوری

ایده های جدیدتری برای تزیینات انواع کفش اسپرت

ایده دیزاین کفش در منزل، پیشنهادی جذاب برای افرادی می باشد که از کفش های قدیمی خود خسته شده اند و به هر دلیلی فعلا قصدی برای خریدن کفش جدید ندارند، از این رو با تزیینات خلاقانه و زیبا برای کفش های مختلف اسپرت و مجلسی می توان علاوه بر تغییرات جذاب در ظاهر کفش تان، در هزینه های خود نیز صرف جویی کنید، در ادامه تصاویر متنوعی از انواع دیزاین کفش های اسپرت دخترانه با روش های ساده و شیک قرار داده ایم که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای این تصاویر بتوانید از این ایده های متنوع برای تزیینات کفش های قدیمی خود الهام گرفته و استفاده نمایید.

تصاویر دیزاین کفش

برای تزیینات انواع کفش دخترانه، زنانه و بچگانه حتما نیازی به استفاده از وسایل خاص و پرهزینه نمی باشد، بلکه با ساده ترین وسایل و با به کارگیری کمی خلاقیت و ذوق می توان به راحتی کفش های قدیمی را به شکلی زیبا و جذاب دیزاین نمود، هنر کلاژ بر روی کفش های سفید، چسباندن برچسب های فانتزی و زیبا، دوخت پارچه های لی و غیره و حتی با انواع روشهای زیبای بستن بند کفش می توانید به زیبایی کفشهایتان را دیزاین نمایید، در اینجا دعوت می کنیم از مدلهای متنوع تزینات کفش اسپرت دخترانه دیدن کنید و الگو بگیرید.

تزئینات جذاب کفشدیزاین ساده کفشانواع دیزاین کفشمدلی از دیزاین کفشایده دیزاین کفشمدل تزیین کفشدیزاین فانتزی کفشدیزاین خلاقانه کفشتزیین کفش دخترانهدیزاین زیبای کفشدیزاین کفش اسپرتدیزاین شیک کفشدیزاین کفشتزیین کفش ساده

آنچه که ملاحظه نمودید بخشی از ایده های جدید و متنوع برای تزیینات کفش می باشد که مطمئنا برای شما عزیزان نیز جذاب و جالب خواهند بود و با الگوبرداری از آنها و همچنین به کارگیری خلاقیت و ابتکار خود می توانید کفش های ساده و قدیمی خود را تبدیل به شیک ترین و متفاوت ترین کفش ها نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *