دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و شلوار بچه گانه برای مهمانی ها

  • نرگس بستگان
  • ۵ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

انواع مدل کت و شلوار بچه گانه یکی از انتخاب های مناسب به عنوان لباس مجلسی شیک و خاص برای پسر بچه ها می باشد، این نوع کت و شلوارها دارای تنوع بالایی هستند و در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و دوخته شده اند.

انتخاب لباس مجلسی مناسب برای کودکان یکی از دغدغه های همه والدینی است که به شیک پوشی فرزند خود در مجالس و مهمانی ها اهمیت می دهند، انواع مختلف مدل کت و شلوار بچگانه از جمله محبوب ترین لباس های مجلسی پسرانه می باشند که همانطور که می دانید دارای تنوع بسیار بالایی هستند.

مدل کت و شلوار بچه گانه جدید و شیک

لباس بچه گانه پسرانه مجلسی طرح های شیک و فانتزی دارند و اگر شما تمایل دارید فرزندتان شیک پوش و جذاب تر به نظر برسد بهتر است مدل های کت شلواری بچگانه و یا مدل لباس ست پسرانه زیبایی را انتخاب کنید.

کت و شلوار های بچگانه طرح های متفاوتی دارند و در انواع مدل های کت و شلوار پارچه ای و کت و شلوار کتان و کت و شلوار لی دوخته می شوند که انتخاب جنس پارچه کت و شلوار بچگانه به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل کت و شلوار بچه گانهکت و شلوار شیک بچگانه

مدل های کت و شلوار بچگانه خاص و متفاوت

در ادامه عکس های انواع مدل کت شلوارهای بچگانه با طراحی های بسیار زیبا را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای کودک شیک پوش و به روز شما باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کت و شلوار پسرانه جدید

مدل لباس مجلسی بچه گانه

مدل کت و شلوار بچه گانه

کت و شلوار بچگانه جدید

کت و شلوار شیک برای پسر بچه ها

مدل کت و شلوار برای پسر بچه ها

لباس مجلسی بچه گانه

ست کت و شلوار و جلیقه پسرانه

مدل جلیقه و شلوار بچه گانه جدید

کت و شلوار بچگانه مجلسی

کت و شلوار جدید برای پسر بچه ها

کت و شلوار زیبا و شیک بچگانه

کت و شلوارک نوزادی

مدل کت و شلوار کودک

کت و شلوار مجلسی برای پسر بچه ها

عکس کت و شلوار پسرانه جدید

لباس کودککت و شلوار بچگانه زیبا

اگر تمایل دارید که تیپ فرزندتان در مجالس اسپرت باشد بهتر است از مدل های کت و شلوار لی و کتان استفاده کنید. کت و شلوار های پارچه ای بچگانه برای مجالس رسمی نظیر عروسی می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

رنگ و طرح لباس مجلسی بچه گانه نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است لباس مجلسی های بچه گانه را از بین رنگ های شاد و روشن و طرح های شیک و زیبا انتخاب کنید.

مدل کت اسپرت بچه گانه

مدل کت شلوار اسپرت بچگانه

کت و شلوار نوزاد

مدل کت و شلوار نوزادی جدید

 

مدل کت و شلوارک بچه گانه

مدل کت و شلوار بچه گانه

کت شلوار اسپرت بچگانه

در این مطلب با جدیدترین مدل کت و شلوار بچه گانه در طرح ها و رنگ های مختلف آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و الگو های شیکی برای فرزندان خود پیدا کرده باشید.  اما در صورتی که هنوز برای انتخاب مدل لباس برای کودکتان دچار شک و دو دلی هستید پیشنهاد می کنیم بر روی لباس کودک کلیک نموده و از دیگر مدل های جدید و بسیار زیبا دیدن نمایید و سپس لباس مناسب را برای فرزندتان انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *