دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو اسپرت ۲۰۱۸ با طرح های شیک و متفاوت زنانه و دخترانه

  • نرگس بستگان
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب انواع مدل مانتو اسپرت ۲۰۱۸ دخترانه و زنانه در طرح های بسیار زیبا و جذاب که مخصوص خانم های خوش پوش با استایل ورزشی می باشد را قرار داده ایم. امیدواریم از این مدل مانتوهای اسپرت و زیبا مورد پسندتان واقع شود.

یمدل مانتوی اسپرت ۲۰۱۸ از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار در بین خانم های جوان است و این مدل مانتوها در انواع طرح های کوتاه و بلند و رنگ های متنوع موجود است که بهتر است برای شیک پوش تر به نظر رسیدن این مدل مانتوها را بر اساس فرم اندام تان انتخاب کنید.

مدل مانتو اسپرت ۲۰۱۸ جدید و جذاب

امروزه مدل مانتوهایی در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که دختر خانم های شیک پوش ایرانی بیشتر از مانتوهای اسپرت استفاده می کنند. اگر شما عزیزان قصد خرید مانتویی اسپرت را دارید بهتر است که ابتدا از جدیدترین مدل های ارائه شده در این مطلب دیدن نمایید و سپس با الگو گرفتن از این مدل مانتوهای جذاب، مناسب ترین و جذاب ترین مانتوی اسپرت  را برای خود تهیه نمایید.

 مانتو شیک و اسپرت

مدل مانتو اسپرت از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم های جوان است و اغلب دانشجویان و خانم ها تمایل دارند از این مدل مانتوی مناسب و شیک استفاده نمایند زیرا برای هر مکانی مناسب است.

گالری تصاویر مدل مانتو های اسپرت

همه ساله طراحان مد و زیبایی به دنبال طراحی انواع مدل مانتوی مد سال هستند. در ادامه نمونه های مدل مانتو ۲۰۱۸ با طراحی زیبا را ملاحظه می فرمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو اسپرت 2018

مدل مانتوی شیک اسپرت

مدل مانتوی اسپرت ۲۰۱۸ کره ای

مانتولی

مدل مانتوی لی اسپرت ۲۰۱۸

مدل مانتوی کوتاه و شیک اسپرت

مدل مانتو اسپرت دانشجویی

مانتوطرحدار

مدل مانتوی طرح دار مشکی ۲۰۱۸

مدل مانتوی دخترانه اسپرت۲۰۱۸

مانتوی مشکی اسپرت و جذاب ۲۰۱۸

مانتوی اسپرت بلند ۲۰۱۸

مانتو دخترانه اسپرت تابستانی

مدل مانتوی اسپرت ۲۰۱۸ جدید و زیبا

مدل مانتو اسپرت 2018

مدل مانتوی  ۲۰۱۸ اسپرت مشکی زیبا و شیک

مدل مانتو بلند و ساده اسپرت

مانتوی شیک اسپرت ۲۰۱۸

مدل مانتو دخترانه

مانتوی اسپرت دخترانه ۲۰۱۸

افرادی که اغلب از مانتوهای اسپرت استفاده می کنند تمایل دارند تا از کفش های زیبای اسپرت و ورزشی و از شلوار لی و کتان استفاده نمایند تا استایل ورزشی خود را حفظ کنند. همچنین کفش های مجلسی پاشنه دار نیز می توانند ایده جالبی برای این نوع مانتوها باشند.

مدل مانتو اسپرت 2018

برای انتخاب رنگ مانتو از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا رنگ های روشن و شاد در روحیه انسان تاثیر فوق العاده ای دارد. اگر دقت کرده باشید افرادی که از رنگ های شاد در لباس های خود استفاده می کنند نسبت به سایر افراد اغلب خلاق تر بوده و از روحیه بسیار بالایی برخوردار می باشند البته توجه داشته باشید که مانتو انتخابی شما قرار است در چه مکانی استفاده شود.

در این مطلب با انواع جدیدترین مدل مانتو اسپرت ۲۰۱۸ آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشدو الگوهایی مناسب و شیک از این مدل مانتو ها گرفته باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل مانتو اسپرت کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *