دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از فولکس‌ واگن پاسات جی‌ تی + عکس

  • زهره امامی
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶
  • ۰

نسخه‌ ی نهایی و تولید شده‌ ی خودروی فولکس‌ واگن پاسات جی‌ تی در مدل ۲۰۱۸ توسط ژرمن‌ ها قرار است طی روزهای آینده و در نمایشگاه خودروی دیترویت آمریکا در معرض دید جهانیان قرار گیرد.

پاسات جی‌ تی از بیش از ۲۰ حالت نورپردازی در داخل و خارج خودرو بهره می‌ برد که حالت‌ های بسیار زیبا و اسپرتی به این خودرو می‌ دهد. چراغ‌ های LED استاندارد و چراغ‌ های روز (Daylight) به‌خوبی در قسمت جلوی خودرو تعبیه شده‌‌اند و همخوانی بسیار خوبی با سپر الهام‌ گرفته از خط تولید محصولات R فولکس‌ واگن دارند.

جلو پنجره‌ ی این خودرو طراحی کندوی زنبور عسل دارد و تریم قرمز رنگ اطراف آن بر زیبایی این قسمت افزوده است.

فولکس واگن آلمان

در قسمت‌ های کناری و بخصوص درها تریم‌ های مشکی به‌ کار رفته در کنار علامت GT که روی بدنه نصب شده است بسیار خود نمایی می‌ کند و سقف آن تمام مشکی می باشد.

فولکس واگن آلمان

در قسمت انتهای خودرو یک بال کوچک مشکی با تریم‌ های مشکی متعدد روی سپر خودرو وجود دارد.

  •  آرون گروپس

فولکس واگن آلمان

استفاده از تریم فیبر کربنی موجب شده که داشبورد خودرو کمی طویل‌ تر شود و به‌ خوبی سیستم‌ های سرگرمی و صوتی را در خود جای دهد.

فولکس واگن آلمان

صندلی‌ های ای خودرو چرم مشکی با دسته‌ های خاکستری است و فرمان آن چرم مشکی می باشد.

فولکس واگن آلمان

این خودرو اپل کارپلی و اندروید اتو، شبکه‌ ی اختصاصی فولکس‌ واگن، دو درگاه‌ یو‌ اس‌ بی (یکی در قسمت جلو و دیگری برای سرنشینان عقب) نیز دارد. همچنین این خودرو از یک پیشرانه‌ ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن‌ متر گشتاور بهره می‌ برد. قیمت این خودرو در مدل پایه ۲۹ هزار و ۹۰ دلار اعلام شده است. انتظار می‌ رود خودروی پاسات جی‌ تی اسپرت در نیمه‌ دوم سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه‌ های خودروی آمریکا عرضه شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *