دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تبدیل لپتاپ به مودم وای فای با روشی ساده

  • نرگس کوهستانیان
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

تبدیل لپتاپ به مودم وای فای راه های متفاوتی دارد که یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار virtual Router است که بسیار کارآمد است. این روش خیلی ساده و بدون پیچیدگی و سر در گمی اجرا می شود.

یادگیری تبدیل لپتاپ به مودم وای فای برای کاربران حرفه ای لازم است چرا که در خیلی از موارد این شیوه کار راه اندازی است و به درد کاربر می خورد. شما می توانید ادامه مطلب را بطور کامل مطالعه کنید و به ساده ترین شکل ممکن لب تاب را به وای فای تبدیل کنید.

نحوه اتصال لپتاب به مودم جهت افزایش اینترنت

تبدیل لپتاپ به مودم وای فای

شاید برای خیلی از شماها که بطور حرفه ای با کامپیوتر کار می کنید جالب باشد و به کارتان بیاید که چطور لبتاب به مودم وای فای تبدیل می شود. در ادامه می خواهیم روشی را بازگو کنیم که به راحتی لب تاپ را به مودم وای فای تبدیل می کند.

اتصال لپتاب به مودم وای فای

ابتدا شما نرم افزار Virtual Router را لازم دارید که با یک چستوجوی ساده می توانید آن را دریافت و دانلود نمایید. این یکی از آسان ترین نرم افزارها برای این کار می باشد.

این یک نرم افزار بسیار عالی است که به کار شما سرعت می دهد و بسیاری از کاربرانی که میخواهند لپ تاپ را به مودم وای فای تبدیل می کنند از این نرم افزار استفاده می کنند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تبدیل لپتاپ به مودم وای فای

بعد از نصب و اجرای نرم افزار در قسمت  Network Name به انتخاب خودتان اسمی برای مودم تعیین کنید بعد از آن می روید سراغ Password  و آنجا رمزی ۸ رقمی را برای مودم انتخاب می کنید.

سپس روی گزینه Shared Connection کلیک می کنیم و بعد قسمت Shared Connection را روی قسمت وای فای قرار می دهیم. بعد از آنکه تنظیمات را کامل و طبق موارد فوق انجام دادیم روی دکمه Start Virtual Router کلیک می کنیم.

متصل شدن لپتاب به وای فای

در بخش peers connected قسمت پایین نرم افزار دستگاه هایی که به مودم wi-fi متصل هستند را ببینید. از طریق شما می توانید اینترنت را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.افزایش سرعت اینترنت لپتاب با وای فای

امیدواریم این روش ساده تبدیل لپتاپ به مودم وای فای برایتان مفید واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *