دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن بلند مجلسی زنانه و دخترانه شیک و تو دل برو

  • نرگس بستگان
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب انواع مدل پیراهن بلند مجلسی کار شده و ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباس مجلسی جذابی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

لباس بلند مجلسی دخترانه  از انواع طرح های لباس مجلسی مناسب و رسمی برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف است و اگر طرح این مدل لباسها بدرستی انتخاب شود ظاهر و تیپ شما جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. در این مطلب گالری از جدیدترین مدل لباس های مجلسی را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم.

عکس های انواع مدل پیراهن بلند مجلسی جدید و شیک

لباس مجلسی بلند زنانه و دخترانه در انواع طرح های بدون آستین و آستین دار موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع لباس شیک و متفاوتی را برای پوشیدن در مجالس و مهمانی های مختلف انتخاب کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل پیراهن مجلسی بلند

همه خانم های جوان تمایل دارند تا با بهترین ظاهر و اندام در مهمانی ها و مجالس مختلف شرکت کنند اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید برای داشتن ظاهری جذاب و شیک باید لباس مجلسی با طرح زیبایی را برای پوشیدن انتخاب کنید. امروزه لباس های مجلسی در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود هستند و هر خانمی می تواند با توجه به اندازه قد خود لباس مجلسی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کند.

مدل پیراهن مجلسی بلند

در انتخاب مدل لباس بلند مجلسی بهتر است به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه کنید تا فرم اندام تان جذاب و بدون نقص به نظر برسد. در ادامه تصاویری از انواع لباس بلند مجلسی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل پیراهن بلند مجلسی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس مجلسی شیک و جدید

لباس مجلسی بلند دخترانه زیبا و جذاب

لباس مجلسی زنانه

مدل لباس مجلسی حریر زنانه

مدل لباس مجلسی ساده دخترانه زیبا و شیک

مدل پیراهن ماکسی دخترانه

مدل پیراهن گیپور

مدل لباس مجلسی شیک و جدید دخترانه

مدل لباس مجلسی حریر و گیپور

لباس دخترانه مجلسی

مدل پیراهن مجلسی گیپور

ماکسی مجلسی بلند شیک

مدل پیراهن شب زنانه

لباس شب مجلسی دخترانه

پیراهن مجلسی دخترانه

پیراهن دخترانه کره ای

مدل پیراهن بلند مجلسی

مدل لباس مجلسی بلند و شیک دخترانه

مدل لباس پرنسسی مجلسی

مدل پیراهن پرنسسی

لباس مجلسی پوشیده

مدل لباس پوشیده دخترانه

پیراهن شب دخترانه پوشیده

امروزه تنوع زیاد در طرح های لباس مجلسی کار انتخاب طرح مناسب لباس مجلسی را برای خانم ها سخت و دشوار کرده است به طوری که خانم ها برخی اوقات برای انتخاب مدل مناسب لباس مجلسی خود دچار تردید و شک می شوند.

در این مطلب در بخش دنیای مد مجله آرگا با جدیدترین و زیباترین انواع مدل پیراهن بلند مجلسی آشنا شدید امیدواریم که بتوانید با استفاده از سلیقه بی نقص خود و الگو برداری از طرح های ارائه شده پیراهنی شیک و جذاب برای خود آماده کنید. در صورت تمایل برای تماشای انواع لباس مجلسی دخترانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *