دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وضعیت فروش پایین آیفون 10 به کجا می انجامد

  • نرگس کوهستانیان
  • ۱۰ دی ۱۳۹۶
  • ۰

وضعیت فروش پایین آیفون 10 نسبت به فروش مدل های دیگر آیفون کمی ناخوشایند است. پیش بینی می شود فروش آیفون در سه ماه اول سال جدید به 79 میلیون برسد. با این اپل وجود هنوز فرصت برای افزایش رقم فروش آیفون را دارد.

در این مطلب به انتشار خبر جدیدی از فروش جدیدیترین مدل دستگاه آیفون می پردازیم. امیدواریم این خبر مورد پسند کاربرانی که در انتظار اخبار روز اپل و  گوشی آیفون هستند، قرار بگیرد.

وضعیت فروش پایین آیفون 10

به گزارش کارشناس مجله وال استریت، کارل آکرمن فروش پایین آیفون 10 اپل کمی باعث دل سردی می شود. کاربران آیفون 10 علاقه مند به مدل های قبلی آیفون آپل هستند. این کارشناس می گوید: مدل های 2017 یعنی آیفون 7 و آیفون 8 هم همان حال آیفون 10 را دارند. با این وجود اپل موقعیت فروشش خوب است.

فروش پایین آیفون 10

دیگر اخبار مربوط به فروش اپل

این تحلیل گر مجله وال استریت همچنین از پیش بینی تعداد فروش این دستگاه پیشرفته خبر می دهد.  او اضاقه کرد: در سه ماه اول 2018 پیش بینی می شود آیفون 79 میلیون آیفون رابه فروش برساند. این تحلیل گ می گوید:  فصل اول سال 2017 اپل فروش خوبی نخواهد اشت. اگرچه امیدوار است در فصل دوم  سال 2018 (از ‌ماه ژانویه تا مارس) این فروش به حد مطلوب تری برسد و با کمی افزایش رقم فروش مشابه فروش سال پیشین اش یعنی 2017 باشد. انتظار می رود فزوش این دستگاه محبوب و فوق پیشرفته به 56 میلیون عدد برسد که فرق چندانی با سال پیشین نمی کند.

فروش پایین آیفون 10

شرکت اپل از شانس و فرصت های خوبی برخوردار است و می تواند این شرایط را عوض کند و به درجه بهتری از فروش برسد. هنوز زمان برای تغییر و تحول موقعیت فروش اپل باقی است.  و ما انتظار انتشار اخبار جدبد اپل را می کشیم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

فروش پایین آیفون 10

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *