دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو سنتی دخترانه شیک و جدید

  • نرگس بستگان
  • ۱ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب در دنیای مد نشریه آرگا برای شما دوستان عزیز انواع مدل مانتو سنتی دخترانه را قرار داده ایم که می توانید با تماشای انواع جدید این مدل مانتو های سنتی برای خود الگو برداری کنید، این مدل مانتو ها در انواع طرح های اسپرت و مجلسی در بازار موجود است که جدیدترین انواع آن را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

در این مطلب برای شما دوستان عزیز انواع مدل مانتوی سنتی دخترانه را با طرح های جذاب و شیک به اشتراک گذاشته ایم، مانتوهای سنتی اغلب مانتوهایی بلند و تک رنگ هستند که با پارچه های سنتی روی آنها کار شده است و یا مدل های اسپرت مانتوهای سنتی که امروزی تر است شاید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

عکس های مدل مانتو سنتی دخترانه جدید و زیبا

مدل مانتوی سنتی دخترانه اغلب تابستانه است و در این فصل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما مدل مانتوهای سنتی پاییزه و زمستانی نیز به بازار عرضه می شوند. این مانتوها در انواع مدل های مجلسی و اسپرت طراحی می شوند که این امکان را به شما می دهد تا متناسب با فضا و مکانی که در آن حضور دارید مانتویی انتخاب کنید تا از همیشه شیک پوش تر و جذاب تر به نظر برسید.

مدل مانتوهای دخترانه با طرح های سنتی

مدل مانتوی سنتی اسپرت از انواع مدل های پر طرفدار در بین دخترانه و خانم های جوان است زیرا این مدل مانتوها را می توان در هر فضا و مکانی استفاده کرد، مدل مانتو تاثیر به سزایی در زیبایی و جذابیت ظاهر و تیپ شما دارد بنابراین بهتر است در انتخاب مدل مانتو حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل مانتو سنتی دخترانه

مدل مانتوی دخترانه با طرح سنتی شیک

  •  آرون گروپس

مدل مانتو سنتی ایرانی با طراحی و نقش های زیبا جذابیت زیادی به دختران شیک پوش ایرانی می بخشد.

مدل مانتو

مدل مانتوی ساده با پارچه طرحدار

مدل سارافون سنتی

مدل مانتو سنتی دخترانه

مدل مانتو مجلسی سنتی

مدل مانتو زیبا و جذاب سنتی

مدل مانتو زنانه

تیپ زیبا و متفاوت با مانتوی سنتی دخترانه

مدل مانتوی سنتی اسپرت دخترانه

مانتوی دخترانه با طرح سنتی

مانتوی تکه دوزی شده دخترانه

مدل مانتو شلوار سنتی

  مانتو شلوار سنتی برای دختران

مدل مانتو ساده با طرح سنتی

مانتو سنتی

زیباترین مدل مانتوهای دخترانه

مدل مانتوی شیک و سنتی

مانتو ساده سنتی

مدل مانتو ساده با حاشیه سنتی

توجه داشته باشید که با عوض شدن هر فصلی مدل مانتوهایی متناسب با همان فصل در بازار عرضه می شود که بهتر است شما نیز از این مدل مانتوهای انتخاب و استفاده کنید، مدل مانتوی سنتی دخترانه بیشتر برای فصل تابستان طراحی می شود که شما می توانید در روزهای گرم تابستانی از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال یک ظاهر شیک و جذاب می گردید اول به مدل اندام خود توجه داشته باشید و سپس مدل مانتویی را انتخاب کنید که مطابق با فرم اندام شماست توجه به این موضوع به شما کمک می کند تا نقطه ضعف ها و نقاط قوت تیپ و اندام خود را بشناسید و با توجه به مدل لباس انتخابی خود آن ها را پر رنگ و یا بپوشانید.

مدل مانتو سنتی دخترانه

امیدواریم از تماشای تصاویر مدل مانتوهای سنتی دخترانه نهایت لذت و الگو برداری را برده باشید در این مطلب سعی شد شما عزیزان را با جدیدترین انواع مدل مانتوی سنتی آشنا کنیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *