دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین روش افزایش طبیعی فالوور اینستاگرام

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب با افزایش فالوور اینستاگرام با کمک نرم افزار کاربردی آسان فالو آشنا خواهید شد که امیدواریم با کمک این نرم افزار هوشمند بتوانید تعداد فالوورهایتان را در پیج اینستاگرام خود افزایش دهید.

اینستاگرام امروزه به یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. افزایش فالوور در اینستاگرام یکی از بزرگترین دغدغه ها برای افراد و برندهایی است که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند و اگر شما هم به دنبال راهی برای افزایش طبیعی فالوورهای خود هستید بهتر است از نرم افزارهایی با قابلیت افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید.

در عصر تکنولوژی برای ارائه تبلیغات از شیوه های مجازی و مدرن استفاده می شود که در میان همه شبکه های اجتماعی نرم افزار اینستاگرام با شکل عملکرد خاصی که دارد توانسته است بستر مناسبی را برای معرفی انواع کالاها و خدمات کسب و کار و برندهای مختلف فراهم کند .توجه داشته باشید که مارکتینگ و برند سازی در اینستاگرام نیاز به ابزارهای مدرن و حرفه ای دارد و یکی از این ابزارها ربات اینستاگرام تحت وب و اتوماتیک آسان فالو می باشد. با استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام آسان فالو می توانید بازدید از پیج و پست های اینستاگرام خود را بصورت اتوماتیک و هدفمند منطبق بر جدیدترین الگوریتم اینستاگرام افزایش دهید .ربات آسان فالو کاملاً ایرانی بوده و تابع قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران و دارای مجوز رسمی از سازمان های مربوطه می باشد که با طراحی منحصر بفرد خود می تواند فالوورهای شما را بصورت واقعی و کاملاً هدفمند از طریق لایک کردن، ارسال کامنت، فالوو نمودن، لایک کامنت و … افزایش دهد، افزایش فالوورهای شما عموما توسط افرادی که علاقه مند به حوزه فعالیت شما هستند و یا به دنبال محصولات و خدمات شما هستند انجام می شود و به همین دلیل شما مشتریان جدید برای کسب و کار خود پیدا می کنید که دنبال شما هستند.

پیشنها ما این است که ربات اینستاگرام آسان فالو را حتما 10 روز رایگان تست نمائید

فرآیند جذب فالوور واقعی اینستاگرام در نرم افزار آسان فالو تضمینی است و این فرآیند در سرورهای اختصاصی این نرم افزار انجام می شود بنابراین گوشی و یا رایانه شما درگیر نمی شود. ربات اینتساگرام آسان فالو می تواند به صورت حرفه ای پیج اینستاگرام شما را مدیریت کند و بر اساس هدف و سلیقه شما به افزایش فالوور اینستاگرام بصورت طبیعی و واقعی بپردازد.

افزایش تعداد فالوورها با نرم افزار آسان فالو

امنیت اکانت اینستاگرام چطور تضمین می شود؟

ربات هوشمند آسان فالو از پسورد دو عاملی برای تضمین امنیت کاربران استفاده می کند که این پسورد توسط اینستاگرام تضمین شده است این نرم افزار همچنین از پروتکل SSL برخوردار می باشد که این پروتکل نشان دهنده امنیت بسیار بالا این نرم افزار است.

افزایش دادن تعداد فالوورها

 

چگونه می توانید از امکانات آسان فالو استفاده نمائید؟

برای شروع لازم است در ربات آسان فالو ثبت نام نمایید تا 10روز تست رایگان برای پیج یا پیج هایی که وارد می کنید تعلق بگیرد و سپس تنظیماتی که مربوط به افزایش تعداد فالوور هستند را طبق آموزش انجام دهید و همه چیز را به آسان فالو بسپارید. با کمک این ربات می توانید از افزایش تعداد فالوور واقعی اینستاگرام در پیج خودتان لذت ببرید همچنین می توانید با مراجعه به پنل کاربری تان از اطلاعات و آمار پیج اینستاگرام خود نظیر نرخ رشد، تعداد فالوور های جذب شده و … آگاه شوید و یا تنظیمات ربات افزایش فالوور را تغییر دهید. بعد از تست 10 روز در صورت رضایت می توانید با مبالغ بسیار ناچیز اقدام به خرید فالوور اینستاگرام از آسان فالو نمایید.

 نحوه افزایش دادن فالوورها

4قدم تا افزایش فالوور اینستاگرام

  1. ثبت نام در نرم افزار آسان فالو
  2. معرفی اکانت اینستاگرام
  3. تنظیمات طبق راهنما
  4. سپردن پیج به آسان فالو

قابلیت های نرم افزار آسان فالو

  • افزایش هدفمند فالوورها
  • جذب فالوورهای واقعی
  • فالوورهای فعال ایرانی
  • افزایش دادن لایک و کامنت
  • افزایش دادن محبوبیت برند
  • جذب مشتریان جدید
  • افزایش فروش و درآمد
  • و گزارش های مدیریتی

افزایش فالوور در اینستاگرام

در این مطلب با قابلیت های نرم افزار آسان فالو برای افزایش فالوور در اینستاگرام آشنا شدید که امیدواریم با استفاده از این نرم افزار قدرتمند بتوانید تعداد فالوورهایتان در اینستاگرام را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت (www.asanfollow.com) مراجعه کنید.

اطلاعات تماس 

آدرس : سعادت آباد – خیابان علامه طباطبائی جنوبی – خیابان 26 شرقی – پلاک 14 – واحد 2

پشتیبانی 24 ساعته : 09124382690

تلفن : 86127621-021

ایمیل:   info[@]AsanFollow.com

سایت : https://www.asanfollow.com

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *