دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع مدل های عروسک های فانتزی شیک و زیبا

  • مهلا بستگان
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

دختران از همان طفولیت تا وقتی که مادر شوند عاشق عروسک های رنگ و وارنگ هستند. و همیشه کمدی پر از انواع عروسک های زیبا دارند. ما در این مطلب یک گالری از عروسک های فانتزی برایتان به نمایش گذاشته ایم تا به شما در تهیه هدیه برای دختربچه ها و دختر خانم ها ایده های نو بدهیم.

دختران از وقتی چشم به جهان می گشایند منبع عظیمی از مهر و عشق و محبت هستند. مادری در خونشان نهادینه شده و آنها مامور محبت به تمام عروسک های ساخت دست بشرند. دختران از همان کودکی مادری کردن می آموزند و همیشه سرشار از عشق های صورتی هستند. عشق های لطیفی که فقط و فقط در وجود این سرچشمه های ناز می شود دید و بس. ما در نشریه آرگا این بار تنها برای دختران پر مهر سرزمینمان ایران گالری از انواع عروسک های بامزه و زیبا به اشتراک گذاشته ایم تا ببینند و لذت ببرند و به همه دوست دارانشان در انتخاب بهتر هدیه کمک کرذه باشیم.

تصاویر عروسک های فانتزی در انواع مختلف:

عروسک ها از گذشته تا به امروز همیشه هم بازی بچه ها بوده و هستند و شریک خاله بازی ها و غم و شادی های پنهانی دختر بچه ها می باشند و گاهی سنگ صبور هم می شوند و شانه می شوند برای اشک های دردانه های شیرین خانه و دم نمی زنند تا دوباره طرح لبخند را بر روی صورت مادران زیبایشان ببیند.

عروسک های زیبای فانتزی

عروسک فانتزی مو بلوند

عروسک جذاب فانتزی مو قرمز

عروسک فانتزی با موی بافت

  •  آرون گروپس

انواع عروسک دست ساز فانتزی و مامانی که گاهی ساخت عروسک با خمیر چینی و ساخت عروسک با کاموا و یا عروسک سازی با جوراب زنانه بوده، رفته رفته جایشان را با عروسکهای زیبا و فانتزی عوض کردند و مطابق با سلیقه جامعه به روز شدند. اما در اصل ماجرا انواع عروسک فانتزی یا عروسکهای پارچه ای و پلاستیکی هیچ توفیری جز مدل و چهره شان نکرده اند و هنوز هم بهترین و همراه ترین دوست دختر بچه ها هستند.

عروسک فانتزی با عینک

عروسک فانتزی عینکی

عروسک فانتزی زیبا با موهای فر قرمز

عروسک ناز و زیبای فانتزی

عروسک مو قرمز

اگر می خواهید یک هدیه مناسب برای دختر دلبندتان بگیرید باور کنید که آن عروسک است. دختران در هر سنی عاشق این موجودات شگفت انگیز بی جان هستند که فقط و خود و خدایشان علاقه بی حد و حصرشان به این عروسکهای فانتزی را می دانند و بس.

عروسک فانتزی مو طلایی

عروسک مو طلایی زیبا

عروسک مو طلایی

عروسک فانتزی

عروسک های فانتزی زیبا

ساخت عروسک فانتزی در منزل برای بسیاری از خانم های خانه دار به سرگرمی تبدیل شده است. ساخت عروسک با پارچه و یا وسایل ساده و دور ریز عمومیت زیادی در میان بانوان دارد.

عروسک زیبای فانتزی

                          عروسک فانتزی در گندم زارعروسک فانتزی در گندم زار

عروسک های فانتزی جالب و شیکعکس عروسک فانتزی و زیبا

عروسک فانتزی مو مشکی عروسک مو مشکی

عروسک های فانتزی شیک و زیبا عروسک فانتزی و بسیار زیبا

عروسک فانتزی چشم آبی عروسک چشم آبی

عروسک های فانتزی دوست داشتنی

امیدواریم از دیدن انواع عروسک زیبا و فانتزی نهایت لذت را برده باشید و به انتخاب مناسبی برای ساخت عروسک با مدلهای جذاب و دلخواه خود رسیده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *