دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

روش ساخت عروسک با خمیر چینی با ایده های فوق العاده زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

آموزش ساخت خمیر چینی عروسک به همراه مدل هایی از مراحل ساخت عروسک با خمیر چینی را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این عروسک های خمیری زیبا مورد توجه تان قرار بگیرند.

عروسک با خمیر چینی از انواع هنرهای پرطرفدار و جذاب است و شما می توانید با درست کردن عروسک ها و مجسمه های مختلف با خمیر چینی قسمت های مختلف منزل خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.

با کمک خمیر چینی می توانید عروسک های زیبا و مختلفی را در منزل بسازید، و برای ساختن این نوع عروسک های خمیری می توانید از انواع خمیرهای چینی با رنگ های مختلف استفاده نمایید.
مدل های زیبا و شیک عروسک با خمیر چینی

 ساخت عروسک با خمیر چینی

درست کردن عروسک با خمیر چینی دارای چند مرحله است و شما می توانید با کمک این مراحل عروسک های زیبایی را در منزل بسازید. در ادامه آموزش ساختن خمیر چینی و مدل هایی از انواع عروسک های خمیری را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.
مراحل ساخت عروسک با خمیر چینی

مواد لازم برای ساختن خمیر عروسک

  • چسب چوب شمال : یک پیمانه
  • پودر نشاسته ذرت : یک پیمانه
  • گلیسرین : یک قاشق غذاخوری
  • آبلیمو : یک قاشق غذاخوری
  • وازلین : یک قاشق غذاخوری

روش ساختن خمیر عروسک

ابتدا وازلین و گلیسرین و آبلیمو را به همراه چسب چوب درون تابه ای نچسب بریزید و با کمک قاشق چوبی این مواد را با یکدیگر مخلوط کنید سپس تابه را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید و بعد از اینکه وازلین ذوب شد نشاسته ذرت را به مخلوط این مواد اضافه کنید تا خمیر چینی نرم و یکدستی ایجاد شود.
خمیر چینی آموزش ساخت خمیر چینی
مراحل ساخت خمیر چینی
سپس خمیر را از درون تابه بردارید و به مدت یک دقیقه خمیر را ورز دهید و به شکل توپ گردی در آورید و خمیر را بلافاصله درون پلاستیک فریزر قرار دهید و پلاستیک را خوب هواگیری کنید و به مدت ۲۴ ساعت خمیر را در مکانی قرار دهید تا به خوبی استراحت کند سپس رنگ های مورد نظر خود را به خمیر اضافه کنید و عروسک های زیبایی را با خمیر چینی درست کنید.
خمیر عروسک چینی
مراحل ساخت عروسک با خمیر چینی

مدل های عروسک خمیر چینی

بعد از تهیه خمیر می توانید عروسک خمیری زیبایی را بسازید که بهتر است برای جذابیت بیشتر عروسک خمیری از خمیرها با ترکیب رنگی مناسبی استفاده کنید تا عروسک های ساخته شده بعد از اتمام کار ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشند. در ادامه مدل هایی از عروسک ها با خمیر چینی و مراحل ساخت این مدل عروسک ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

مدل عروسک خمیری زیبا و فانتزی مراحل ساخت عروسک های زیبا با خمیر چینی مراحل ساخت عروسک تزیینی با خمیر چینی ساخت عروسک چینی انگری برد مراحل ساخت گوسفند با خمیر چینی مدل عروسک فانتزی خمیر چینی ساخت لاک پشت با خمیر چینی مدل ساخت عروسک شیک با خمیر چینی ساخت عروسک زیبا با خمیر چینی آموزش ساخت عروسک زیبا با خمیر چینی ساخت عروسک به صورت مرحله به مرحله با خمیر چینی مراحل ساخت عروسک زیبا آموزش ساخت ماهی با خمیر چینی ساخت جوجه با خمیر چینی ساخت عروسک با خمیر چینی

در این مطلب آموزش ساختن خمیر چینی عروسک و مدل هایی از مراحل درست کردن عروسک با خمیر چینی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با مشاهده این مدل ها بتوانید عروسک هایی زیبایی را در منزل بسازید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *