دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بارداری اسلامی شیک و اسپرت برای استفاده در منزل

  • نرگس بستگان
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

اگر برای انتخاب مدل لباس در دوران بارداری خود به مشکل برخورده اید این مطلب را درباره مدل لباس بارداری اسلامی از دست ندهید در این مطلب می توانید با جدیدترین مدل لباس های بارداری آشنا شوید و از انواع این مدل لباس ها الگو برداری کنید.

لباس های بارداری در طرح ها و رنگ های زیبا  می تواند جذابیت شما را بیشتر کند در این مطلب برای شما دوستان عزیز مدل لباس بارداری را قرار داده ایم تا بتوانید با الگو برداری از این مدل لباس های بارداری زیبایی ظاهری خود را حفظ کنید.

مدل لباس بارداری اسلامی زیبا و جذاب

دوران بارداری برای هر زنی یکی از شیرین ترین دوران زندگی اش محسوب می شود که البته این دوران نیز سختی های خود را به همراه دارد به طور مثال شما باید برای انتخاب لباس بارداری دقت و توجه بیشتری به خرج دهید در هنگام انتخاب مدل لباس بارداری حتما به مدل و جنس آن توجه داشته باشید راحت بودن شما در آن لباس باید مهمترین ویژگی آن لباس باشد.

مدل لباس بارداری اسلامی

در دوران بارداری لباسی را انتخاب کنید که دارای حجم و قد اضاف باشد زیرا در این دوران بدن شما رشد سریعی دارد، همچنین لباس انتخابی شما بهتر است از بالا به پایین به تدریج گشاد شود و قسمت شکم شما از بقیه قسمت های لباس آزاد تر و گشاد تر باشد.

 

البته در این دوران می توانید از تاپ و مدل بلوز مجلسی نیز استفاده کنید و برای پایین تنه خود از شلوار بارداری و یا دامن انتخاب کنید هیچ محدودیتی برای لباس پوشیدن شما نیست به شرطی که اندازه لباس انتخابی شما به گونه ای باشد که به شکمتان آسیب و فشاری وارد نکند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس بارداری

توجه داشته باشید که پارچه های طرح دار و چند رنگ می تواند در این دوران شما را حجیم تر نشان دهد بنابراین بهتر است لباسی که انتخاب می کند تک رنگ باشد و برش های مناسبی خورده باشد. در ادامه گالری از مدل لباس بارداری جدید را برای شما عزیزان قرار داده ایم که می توانید از این طرح های شیک و جذاب الگو برداری کنید.

مدل لباس مجلسی بارداری

مدل لباس خواب بارداری فانتزی  لباس بارداری اسپرت

مدل لباس بارداری اسلامی

مدل لباس بارداری اسلامی

مدل لباس بارداری اسلامی

لباس برای دوران بارداری

مدل لباس توخونه ای بارداری

لباس باردرای پوشیده و زیبا

مدل لباس مجلسی مخصوصا خانم ها ی حامله

مدل لباس برای دوران باردرای

لباس بارداری شیک

لباس حریر بارداری زیبا و شیک

مدل لباس بارداری زیبا و جدید

مدل لباس بارداری زیبا

لباس هایی را در دوران بارداری انتخاب کنید که راحتی بیشتری در آن داشته باشید، پارچه هایی که دارای ۵ تا ۱۰ درصد الیاف کشی هستند می توانند گزینه مناسبی برای جنس مدل لباس بارداری باشد زیرا با افزایش حجم اندام شما این پارچه ها به آسانی کش می آیند.

در این مطلب مجموعه ای از مدل لباس های بارداری اسلامی را مشاهده کردید که امیدواریم با دیدن این مدل لباس ها توانسته باشید لباس بارداری شیک و زیبا در عین حال راحت و آزاد را برای خود انتخاب کرده باشید برای تماشای انواع مدل های لباس بارداری کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *