دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی یاسمینا باهر و عکس های دونفره با همسرش

  • نرگس بستگان
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

اگر به خواندن بیوگرافی بازیگران و هنرمندان علاقه مندید در این مطلب میتوانید بیوگرافی یاسمینا باهر همراه با عکس های زیبای وی با همسرش را مشاهده کنید.

در بخش بیوگرافی هنرمندان دراین مطلب به بیوگرافی یاسمینا باهر بازیگر جوان و خوش چهره کشورمان پرداخته ایم و عکس های دونفره ای از او و همسرش را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم.

بیوگرافی یاسمینا باهر و عکس های جدید وی

یاسمینا باهر در ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۶۸ چشم به جهان گشود. دانش آموخته رشته سینما از دانشگاه سوره است.

بیوگرافی یاسمینا باهر

باهر پس از مدتی فعالیت در تئاتر و همچنین بازی در تئاتر” دو طفلان مسلم” جذب کار های تصویری شد و نخستین کار تصویری وی “این سکوت شاعرانه نیست” است و پس از آن اولین فعالیت سینمایی وی “بدون اجازه” نام داشت.

بیوگرافی یاسمینا باهر

او در سریال های شب شیشه ای همراه با بازیگرانی چون: کامران تفتی، احمد نجفی، مهدی سلوکی، سارا خوئینی ها، شهرام عبدلی و… ایفای نقش کرده است، و پس از آن بازی زیبای یاسمینا باهر را در سریال آقا و خانم سنگی داشته ایم که در نقش سحر ایفای نقش کرد در کنار بازیگرانی چون: کامبیز دیرباز، حسین سلیمانی، شراره دولت آبادی، حدیثه تهرانی، هومن حاج عبداللهی، علیرضا جعفری، رضا رویگری، سوسن پرور، مهدی ماهانی، عباس جمشیدی فر، هومن برق نورد، غلمرضا نیکخواه و…

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

یاسمینا باهر در سریال آقا و خانم سنگی

پشت صحنه سریال آقاو خانم سنگی

جدیدترین کار وی سریال دیوار به دیوار که برای عید نوروز ۱۳۹۶ از شبکه ۳ سیما پخش شد یاد شده است با ایفای نقش بازیگران درخشانی چون: فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، گوهر خیراندیش، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی شادمان، حسن زارعی و مهسا طهماسبی.

یاسمینا باهر در کنار آزاده صمدی

سریال دیوار به دیوار با بازی یاسمینا باهر

پشت صحنه سریال دیواربه دیوار

او در سال ۱۳۹۳ با امیریل ارجمند فرزند ارشد داریوش ارجمند ازدواج کرد و عروس خانواده هنری ارجمند شد.

عکس های زوج دوست داشتنی یاسمینا باهر و امیر یل ارجمند

یاسمینا باهر عروس خانواده ارجمند

کارنامه هنری یاسمینا باهر

اولین نقش آفرینی باهر در کار رسانه ای تحت عنوان “کادوی در به در” در سال ۱۳۸۸ بود که کارگردانی و نویسندگی این کار به ترتیب بر عهده یوسف تیموری و علی مسعودی بود.

پس از آشنایی با علی مسعودی حدود ۵ سال بعد و در سال ۱۳۹۲، باهر برای بازی در یک مینی سریال تلویزیونی با نام “شب شیشه ای” دعوت به کار کرد که نویسندگی این سریال ۶ قسمتی بر عهده علی مسعودی و کارگردانی کار برعهده مسعود رشیدی بود.

یاسمینا باهر در سال ۱۳۹۴ برای مجموعه تلویزیونی آقا و خانم سنگی نیز با معرفی علی مسعودی نویسنده کار، دعوت به همکاری شد و نقش سحر دختر خانواده را بازی کرد. کارگردانی آن را شاهد احمدلو بر عهده داشت. وی با بازی در این فیلم دیده شد. باهر بیش از ۱۰ مرتبه برای این نقش تست داد تا در نهایت از سوی کارگردان پذیرفته شود.

اولین تل فیلم باهر “این سکوت شاعرانه نیست” می باشد.

علاوه بر بازی در چند کار تلویزیونی باهر تجربه بازی در سینما را نیز به دست آورد و در فیلم مرتضی هرندی با نام “بدون اجازه” محصول سال ۱۳۸۹ به ایفای نقش پرداخت. البته این فیلم در سال ۱۳۹۱ به اکران در آمد. وی در این اثر سینمایی با امیریل ارجمند همکاری داشت.

ایفای نقش در دو فصل دیوار به دیوار اوج شهرت و دیده شدن باهر بود که بازی او و دیگر همبازی اش مهسا طهماسبی در این سریال از سوی مخاطبان زیادی مورد توجه قرار گرفت.

یاسمینا باهر و مهسا طهماسبی

یاسمینا باهر و گوهر خیر اندیش

بیوگرافی یاسمینا باهر و تصاویر زیبای وی و همسرش

یاسمینا باهر و علیرضا جعفری

نمای از یاسمینا باهر در فیلم

یاسمینا باهر و سولماز آقمقانی

جدیدترین بیوگرافی یاسمینا باهر

عکس هنری یاسمینا باهر

یاسمینا باهر و شوهرش در برنامه تلویزیونی

کامل ترین بیوگرافی یاسمینا باهر

عکس متفاوت یاسمینا باهر و همسرش

یاسمینا باهر و امیریل ارجمند در خارج

عکس دیدنی یاسمینا باهر و همسرش

زندگینامه یاسمینا باهر و همسرش

یاسمینا باهر و فرزندش

مروری بر بیوگرافی امیریل ارجمند

امیریل ارجمند در سال ۱۳۵۳ پا به دنیا گذاشته است و تماما استعداد های پدر را به ارث برده و فعالیت های هنری بسیاری دارد، امیریل ارجمند دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو و لیسانس تئاتر است و شاگرد اول فوق لیسانس کنکور سراسری است. وی هم اکنون مشغول فعالیت در زمینه موسیقی است.

وی از کودکی به موسیقی فراوانی داشت و چند آلبوم موفق به نام های “بدون اجازه” و “همیشه عاشقی” را در کارنامه کاری خود دارد اما با وجود هنر پدر او نیز پا به عرصه بازیگری گذاشت او با نمایش “دندون طلا” رسما وارد دنیای بازیگری شد و اولین کار تصویری خود را که ” مسافر ری” نام داشت در کنار پدر ایقای نقش کرد.

در این بخش برای شما همراهان عزیز گالری از عکس های تکی و دونفره یاسمینا باهر و همسرش را به نمایش می گذاریم.

عکس های یاسمینا باهر

عکس های یاسمینا باهر

عکس های اینستاگرامی یاسمینا باهر

بیوگرافی یاسمینا باهر

عکس های جدید یاسمینا باهر

بیوگرافی یاسمینا باهر

بیوگرافی یاسمینا باهر و همسرش

یاسمینا باهر

یاسمینا باهر در کنار رضا عطاران

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

یاسمینا باهر

امیریل ارجمند در کنار همسرش یاسمینا باهر

بیوگرافی یاسمینا باهر

امیریل ارجمند و همسرش

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

این دو بازیگر عزیز در مورد شروع زندگی مشترکشان می گویند: عاقلانه عاشق شدیم.

یاسمینا و امیریل هر دو بر این تلاشند که به دور از جنجال و کلیشه‌های رایج تنها به زندگی مشترک‌شان زیر یک سقف فکر کنند.

امیریل ارجمند و همسرش

در بیوگرافی یاسمینا باهر نحوه آشنایی با امیر یل ارجمند را از زبان خودش بخوانید: داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود. بعد از مدتی رابطه ما از شکل استاد و دانشجویی خارج شد و روابط خانوادگی به خود گرفت و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا کردند. طی این رفت و آمدهای خانوادگی من و امیر یل هم با یکدیگر آشنا شدیم. هر چند که هر دوی ما هیچ وقت فکر نمی‌کردیم این آشنایی منجر به ازدواج شود اما آهسته آهسته به یکدیگر نزدیک شدیم و حس کردیم نکات مشترک زیادی داریم. آشنایی پیش از ازدواج ما کمی طولانی شد و نزدیک به چهار سال طول کشید اما در این مدت به شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دست پیدا کردیم.

عکس های زیبای یاسمینا باهر و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی یاسمینا باهر و تماشای عکس های زیبای او و همسرش نهایت لذت را برده باشید با آرزوی خوشبختی، سلامت و تداوم زندگی برای این زوج هنری دوست داشتنی.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *