دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر طنز کشورمان به همراه عکس های متنوع و جالب وی در کنار خانواده اش را می توانید در این بخش از مجله آرگا مشاهده نمایید.

یوسف تیموری واقف متولد ۶ دیماه ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. پدرش فریدون تیموری بازیگر سینما و گوینده رادیو و تلویزیون ملی ایران قبل از انقلاب بوده است. در ادامه با بیوگرافی یوسف تیموری بیشتر آشنا خواهید شد..

بیوگرافی یوسف تیموری +تصاویر خانوادگی اش

یوسف تیموری بازیگر ۳۸ ساله ایرانی می باشد که فعالیت خود در این زمینه را از سال ۱۳۷۶ شروع کرد و در کنار آن به ورزش و نواختن گیتار نیز پرداخته است. بازی تیموری در مجموعه مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران تاثیر زیادی در شهرت وی داشت. وی در این مجموعه که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده بود، با بازیگرانی مثل زیبا بروفه، جواد رضویان، مجید صالحی، حمید لولایی و رضا عطاران همبازی بود.

زندگینامه یوسف تیموری

وی تاکنون در فیلم ها و سریال های طنز بسیاری بازی کرده است و در کنار آن در چند فیلم و مجموعه تلویزیونی نیز عهده دار نقش جدی بوده است که از آن میان می توان به سریال «بچه های نسبتا بد» در تلویزیون و همچنین فیلم سینمایی «بوتیک» در سینما اشاره کرد.

بیوگرافی از یوسف تیموری

یوسف تیموری از جمله بازیگران متاهل سینما و تلویزیون می باشد. او با یک دختر تایلندی ازدواج کرده و ثمره ازدواج آنها نیز پسری به نام آرمین می باشد. او در رابطه با ازدواجش با یک دختر غیر ایرانی در گفت و گویی که با یک مجله انجام داده است، اینگونه پاسخ داده است : ” برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردن هستم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.”

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی یوسف تیموری

 حال می توانید در این بخش عکس های جذاب و متنوع این بازیگر در ژست های مختلف، همچنین عکس های وی در کنار خانواده اش را مشاهده نمایید.

زندگینامه متفاوت یوسف تیموریعکس یوسف تیموری بازیگر تلویزیون و سینما

بیوگرافی یوسف تیموریعکس زیبای یوسف تیموری و پسرش آرمین

زندگینامه و عکس یوسف تیمورییوسف تیموری و لیلا برخورداری

سرگذشت یوسف تیموریعکس یوسف تیموری در یک مراسم

بیوگرافی یوسف تیموری+عکسیوسف تیموری و سپند امیر سلیمانی

بیوگرافی و زندگینامه یوسف تیموریعکس اینستاگرامی یوسف تیموری و پسرش

بیوگرافی و عکس یوسف تیموریعکس جالب یوسف تیموری و رضا عطاران

بیوگرافی درباره یوسف تیمورییوسف تیموری در کنار همسر تایلندی و پسرش

بیوگرافی یوسف تیموریعکس و بیوگرافی یوسف تیموری

بیوگرافی یوسف تیمورییوسف تیموری و مجید صالحی

بیوگرافی جذاب یوسف تیموریحضور یوسف تیموری در یک برنامه تلویزیونی

بیوگرافی خاص یوسف تیموریعکس دیدنی یوسف تیموری و پسرش

بیوگرافی کامل یوسف تیموریسلفی یوسف تیموری و خانواده اش

بیوگرافی دیدنی یوسف تیموریعکس متفاوت و جدید یوسف تیموری

بیوگرافی متفاوت یوسف تیموریعکسی از یوسف تیموری بازیگر طنز ایرانی

بیوگرافی یوسف تیمورییوسف تیموری و علی صادقی

بیوگرافی جدید یوسف تیموریعکس یوسف تیموری و همسر تایلندی اش

بیوگرافی جالب یوسف تیموری

فیلم ها و سریال هایی که یوسف تیموری در آن ایفای نقش کرده است.

فیلم های سینمایی

تک خال (۱۳۹۹)، شهربانو (۱۳۹۸)، ایکس لارج (۱۳۹۷)، آپاچی (۱۳۹۷)، تپلی و من (۱۳۹۷)، خر ها آدم نمی شوند (۱۳۹۷)، لازانیا (۱۳۹۶)، پا تو کفش من نکن (۱۳۹۵)، پرستوهای عاشق (۱۳۸۸)، چشمک (۱۳۸۷)، در شب عروسی (۱۳۸۷)، موش (۱۳۸۷)، مجنون لیلی (۱۳۸۶)، خواستگار محترم (۱۳۸۵)، دختر میلیونر (۱۳۸۵)، بوتیک (۱۳۸۲)، معادله (۱۳۸۲)، دختر شیرینی فروش (۱۳۸۰)

بیوگرافی یوسف تیموری

مجموعه های تلویزیونی

نوروز رنگی (۱۴۰۰)، چوب خط (۱۳۹۹)، زوج یا فرد (۱۳۹۸)، پنچری (۱۳۹۶)، حالت خاص (۱۳۹۴)، آمین (۱۳۹۴)، بچه های نسبتا بد (۱۳۹۳)، خروس (۱۳۹۲)، سایه سلطان (۱۳۹۱)، تجربه های آقای خوشبخت (۱۳۹۱)، سایه سلطان (۱۳۹۰)، دست بالای دست (۱۳۹۰)، راه در رو (۱۳۸۹)، باغ شیشه ای (۱۳۸۸)، ماه عسل (۱۳۸۷)، غیر محرمانه (۱۳۸۷)، خط شکن (۱۳۸۷)، تله فیلم بختک (۱۳۸۶)، یک وجب خاک (۱۳۸۶)، قرارگاه مسکونی (۱۳۸۶)، زندگی به شرط خنده (۱۳۸۵)، کوچه اقاقیا (۱۳۸۳)، زیر آسمان شهر (۱۳۸۰)، آشتی کنان (۱۳۸۲)، قطار ابدی (۱۳۸۷)، این چند نفر (۱۳۷۸)، مجید دلبندم (۱۳۷۷)، سیب خنده (۱۳۷۶)، سرزمین سبز (۱۳۷۶)

 

بیوگرافی دیده نشده یوسف تیموری

فیلم های ویدیویی، تلویزیونی

عروس بندر (۱۳۹۷)، بندر عباس (۱۳۹۴)، بلوف ۲۰۱۴ (۱۳۹۳)، بچه های عوضی (۱۳۹۳)، ماشین عروس (۱۳۹۱)، کبری ۱۲ (۱۳۹۰)، سیا زنگی (۱۳۸۹)، مواظب خودت باش عزیزم (۱۳۸۹)، عاشقی با اعمال شاقه (۱۳۸۹)، ارث شیرین (۱۳۸۹)، کات کلانتری (۱۳۸۹)، وفا ۲۰۱۲ (۱۳۸۹)، گوهر (۱۳۸۹)، با من شوخی نکن (۱۳۸۹)، یک بام و دو هوا (۱۳۸۹)، دامادی به نام صفر (۱۳۸۹)، هشت (۱۳۸۸)، کادوی در به در (۱۳۸۸)، به روح پدرم (۱۳۸۸)، کبری ۱۱ (۱۳۸۸)، قاتلین پیرمرد (۱۳۸۸)

زندگینامه جالب یوسف تیموری

جدایی از همسر تایلندی اش

یوسف تیموری در ۱۴ تیرماه ۱۳۹۹ با حضور در برنامه اینترنتی «امشو» با اجرای مجید صالحی خبر جدایی از همسرش را اعلام کرد و گفت مدتی است همسرش وی را ترک کرده و اکنون مجرد می باشد.

زندگی نوشته کامل یوسف تیموری

وی بعد از جدایی اش به این موضوع اشاره کرد که آرمین پسر تایلندی همسرش، از وی نیست و در واقع پسرخوانده اش است و همسرش تصمیم گرفته برای همیشه به تایلند برگردد تا فرزندش را در آنجا بزرگ کند. در زیر صحبت های تیموری را درباره پسرخوانده اش می خوانید :

آرمین فرزند واقعی من نیست. من و همسرم با مشاور صحبت کردیم و او پیشنهاد کرد که اگر حقیقت را اکنون به پسرتان بگویید بهتر است تا وقتی که بزرگ تر شود.  آرمین خیلی خوب با این قضیه کنار آمد و به من گفت تو چه پدر من باشی و چه نباشی دوستت دارم. به دلیل شرایط بد اقتصادی اکنون پسر و همسرم به کشور خودشان بازگشتند و من در ایران از آنها حمایت مالی می کنم.

زندگی نوشته جالب یوسف تیموری

حرفه دوم یوسف تیموری

جالب است بدانید یوسف تیموری نیز همچون بسیاری از بازیگران مشهور در کنار بازیگری شغل دیگری را نیز دنبال می کند. او در کار صادرات و واردارت لوستر های مدرن است و می گوید وقت هایی که درگیر بازیگری نیست در فروشگاه اسکار لوستر، به واردات و صادرات لوستر می پردازد.

تصاویر جدیدتری از یوسف تیموری

در این قسمت از بیوگرافی یوسف تیموری، مجموعه عکس های جدید این بازیگر طناز و محبوب سینما و تلویزیون کشورمان را برای علاقمندان و دوستداران وی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

زندگی نامه درباره یوسف تیموری زندگی نامه در مورد یوسف تیموری گالری عکسهای یوسف تیموری زندگی نوشته از یوسف تیموری زندگی نوشته و تصاویر یوسف تیموری تصاویر یوسف تیموری زندگی نوشته درباره یوسف تیموری تصاویر و بیوگرافی یوسف تیموری زندگی نوشته خواندنی یوسف تیموری شرح حال زندگی یوسف تیموری عکس و بیوگرافی یوسف تیموری

امیدواریم مطالعه بیوگرافی یوسف تیموری برای شما خوانندگان این بخش جذاب بوده باشد. شما همواره می توانید با مراجعه به بخش عکس بازیگران با زندگینامه و عکس های افراد مشهور  و بازیگران ایرانی و خارجی آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *