دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس حریر بچه گانه برای مهمانی ها و مجالس

  • ندا خوشرو
  • ۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل لباس حریر بچه گانه مجلسی و شیک با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

در دوخت لباس های مجلسی بچگانه از انواع پارچه های حریر و گیپور و .. استفاده می شود که هر کدام از این مدل لباس ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. مدل لباس حریر بچگانه از انواع مدل لباس مجلسی هایی است که شما می توانید در فصول گرم سال از این مدل لباس ها برای فرزند خود استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی بچگانه و مدل لباس گیپور بچه گانه از انواع مدل لباس های پرطرفدار و محبوب برای کودکان هستند؛ این مدل لباس ها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشند که بهتر است طرح و رنگ این لباس ها را با توجه به ویژگی های ظاهری و رنگ پوست فرزند خود انتخاب کنید.

مدل لباس شبک و زیبا حریر

مدل لباس حریر بچه گانه زیبا و شیک

مدل پیراهن حریر بچگانه در انواع طرح های ساده و گلدار موجود است که هر کدام از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و اگر شما به دنبال لباسی با طرح خاص برای فرزند خود هستید بهتر است این مدل لباسها را انتخاب کنید.

لباس های طرح دار و گلدار حریر بچگانه رنگ ها و طرح هایی شیک و فانتزی دارند و در دوخت این مدل لباس ها اغلب از پارچه ها با رنگ های روشن استفاده می شود. لباس های حریر با پارچه های ساده نیز زیبایی خاص خودشان را دارند و برای زیبایی بیشتر این مدل لباس ها اغلب از وسایل تزیین کننده لباس نظیر گل های تزیینی در قسمت بالا تنه و یا دامن لباس استفاده می شود.

مدل لباس حریر بچه گانه زیبا و جذاب

مدل لباس حریر با پارچه ساده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل لباس حریر بچه گانه مجلسی

مدل لباس طرح دار حریر

مدل لباس مجلسی حریر

لباس گلدار حریر زیبا و مجلسی

لباس حریر

مدل لباس بچگانه حریر

مدل پیراهن طرح دار و شیک حریر

مدل پیراهن مجلسی حریر بچه گانه

انتخاب رنگ لباس مجلسی بچه گانه، یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ بهتر است رنگ لباس های حریر بچگانه را با توجه به رنگ پوست فرزند خود انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت ظاهری او چند برابر شود.

  مدل پیراهن حریر دخترانه بچه گانه

مدل پیراهن گلدار و شیک حریر

    مدل پیراهن حریر بچه گانه

مدل لباس بچگانه مجلسی حریر

مدل بلوز حریر

مدل زیبا و شیک لباس حریر

مدل بلوز زیبا و شیک حریر

مدل لباس بچه گانه جدید و گلدار

  مدل لباس حریر بچه گانه گلدار

مدل پیراهن بچه گانه حریر جدید

مدل پیراهن کوتاه حریر

مدل لباس طرح دار حریر بچگانه

مدل پیراهن گلدار حریر

مدل پیراهن بچه گانه جدید و شیک

  مدل لباس خریر گلدار

مدلهای جدیدتری از لباس مجلسی بچگانه حریر و گیپور

امروزه لباسهای بچگانه در طرحهای متنوع و شیکی دوخته می شوند، از این رو انتخاب لباس دخترانه و پسرانه از بین مدلهای متنوع گاهی کمی سخت به نظر می رسد؛ به طور کلی برای انتخاب لباس بچه ها باید حساسیت زیادی داشته باشید، زیرا لباس علاوه بر زیبایی باید به گونه ای باشد که کودک در آن احساس راحتی داشته باشد.

لباسهای بچگانه دخترانه تاثیر زیادی بر روی جذابیت و زیبایی چهره کودکان می توانند داشته باشند، از این رو بهتر است والدین لباسی را انتخاب کنند که طرح و رنگ آن با ویژگی های ظاهری از جمله رنگ پوست و استایل فرزندشان مطابقت داشته باشد؛ در ادامه مدلهای زیبایی از لباسهای دخترانه بچگانه را می توانید ببینید.

انواع مدل لباس حریر بچگانه

در طراحی لباس های مجلسی دخترانه برای بچه ها می توان از انواع پارچه های نخی، حریر، گیپور و … استفاده کرد که هر کدام از این پارچه ها زیبایی خاصی به لباس می دهند، لباس های حریر و گیپوردار از جمله محبوب ترین لباسهای مجلسی بچگانه هستند؛ از پارچه گیپور در رنگهای مختلف می توان برای دوخت انواع پیراهن و بلوز و دامن بچه گانه برای پوشیدن در مجالس مختلف استفاده کرد و استایل فوق العاده زیبا و جذابی داشت. در ادامه تصاویری متنوع و جدید از انواع لباس مجلسی با طرح های شیک و زیبای بچگانه گردآوری کرده ایم که امیدواریم تماشای آنها برای شما لذت بخش باشد.

جدیدترین مدل لباس حریر بچگانه

مدلی از لباس حریر بچگانه

مدلهای لباس حریر بچگانه

مدل لباس حریر بچگانه زیبا

مدل پرنسسی لباس حریر بچگانه

مدل لباس حریر بچه گانه جدید

مدل زیبای لباس حریر بچگانه

مدل جذاب لباس حریر بچگانه

مدل لباس حریر بچه گانه زیبا

مدل شیک لباس حریر بچگانه

مدل جدید لباس حریر بچگانه

مدل لباس حریر بچگانه

مدلی از لباس حریر بچه گانه

مدل جدید لباس حریر بچه گانه

در این مطلب انواع مدل لباس حریر بچه گانه شیک و زیبا را ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباس مجلسی شیک و زیبایی را برای فرزند خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل لباس کودک دختر کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *