دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر دکوراسیون نقره ای در خانه های مدرن و امروزی

  • پرستو محمدی
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰

استفاده از دکوراسیون نقره ای در خانه های امروزی محبوبیت فراوانی یافته است. رنگ نقره ای از جمله رنگ های سرد است که با راحتی در دکوراسیون سبک های مختلف همچون مدرن و کلاسیم و نیز در دکوراسیون مینیمالیستی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای داشتن یک طرح زیبا و عالی در خانه بهتر است که نوع دکوراسیون با وسایل و طراحی آن متناسب باشد. طرح و رنگ وسایل و دکوریجات نیز تاثیر زیادی دارد. دکوراسیون نقره ای نیز می تواند با تلفیقی از رنگهای همگون و یا تضاد با توجه به سلیقه خانم خانه دار طرحی زیبا و شیک ارائه گردد. برای مشاهده تصاویر دکوراسیون با رنگ نقره ای در طرحهای شیک و زیبا که می تواند ایده خلاقانه ای به شما بدهد با ما همراه باشید.

تصاویری از دکوراسیون نقره ای

وجود لوازم و اشیا دکوری می تواند ارائه ای شیک برای یک دیزاین عالی باشد. دکوراسیون نقره ای و استفاده از رنگهای نقره ای و سفید و این قبیل می تواند به شما انرژی و اشتیاق دهد که اگر بدانیم که چگونه میتوانیم از تمام این رنگها و وسایل خود در جایی که جلوه بیشتری داشته باشد استفاده کنیم.

مبلمان و صندلیها بیشترین فضای خانه را در بر میگیرد و با دادن جلوه ای  شیک می توان با کمترین امکانات نمایی شیک در خانه ساخت. رنگ های مختلفی همچون نقره ای در ایجاد یک دیزاین و دکوراسیون زیبا بسیار ایده جالبی می باشد. با استفاده از رنگهای نقره ای و سفید در دکوراسیون خانه شما سبک جدید و امروزی تری به خود میگیرد.

استفاده از نورپردازی زیبا برای دیزاین خانه و منزل

پرده های نقره ای در دکوراسیون خانهمبلمان نقره ای با فرش سقیدترکیب رنگهای نقره ای و سفید و کرم در دکوراسیون خانهمبلمان بنفش در طراحی دکوراسیون نقره ای

رنگ نقره ای در اتاق خواب کوچک و بزرگ فضای آرامش بخشی به محیط می دهد، و باعث ایجاد کارآیی جسمانی و فیزیکی در اول روز می شود که یک روز با نشاط را در اول صبح داشته باشید. اتاق خواب شیک و زیبا با فرش نقره ایتختخواب نقره ای و طوسی برای اتاق خوا ب منزل شمااتاق خواب شیک به رنگ نقره ای و طوسیهمینطور استفاده از دکوراسیون نقره ای برای رنگ آشپزخانه نیز می تواند جالب باشد. و نیز در سرویس بهداشتی منزل شما نیز این دکوراسیون با رنگ نقره ای و ترکیبی از رنگ سفید مدرنیزه و جالب است.دکوراسیون آشپزخانه با وسایل نقره ای واستیل آشپزخانه نقره ای با وسایل زرد و لیمویی داخل آن  دیزاین نقره ای در آشپزخانه

  •  آرون گروپس

دیوارهای کرم با چیدمان و مبلمان سفید و نقره ای

استفاده از وسایل نقره ای و استیل در آشپزخانه

طراحی زیبای آشپزخانه با رنگ طوسی و نقره ای

دستشویی شیک و نقره ای

رنگ نقره ای در وسایل و دکوراسیون منزل

وسایل و چیدمان نقره ای به همراه چند رنگ تلفیقی جلوه ای زیبا به خانه شما می دهد. استفاده از این طراحی معمولا خانه را به سبک مدرن و همچنین اصیل نشان میدهد.

آئینه نقره ای یک دکوراسیون جالب برای منزل شما       وسایل شیک و زیبای نقره ای برای تزئین خانه و منزل شما  یک نوع مبلمان نقره ای راحتی آئینه دیواری و کمد سفید نقره ای طراحی و دیزاین دیوار و دکوراسیون اتاق خواب   دکوراسیون نقره ای در اتاق پذیرایی و دیوار پشت تلویزیوندیوارهای طوسی و نقره ای در دیزاین داخلی خانه    ظرف میوه خوری نقره ای برای دکوری و طراحی در خانه

چیدمان وسایل نقره ای در دکوراسیون داخلی منزل برای خانمهای خانه دار دارای جذابیت های فراوانی است. برای با شکوه تر دیده شدن بهتر است که لوازم منزل در کنار رنگهای تضاد استفاده شود و تلفیق و ترکیبی از ست رنگهای تقریبا همگون باشد، به این صورت که وسایل نقره ای و استیل را در کنار و یا روی مبلمان یا فروش و یا میزهای تقریبا سفید و یا رنگهای تند استفاده شود. اینکار کمک میکند فضای خانه کمی بازتر و شیک تر دیده شود. در ادامه می توانید از پرده های با رنگ تیره برای منزل خود استفاده کنید.

امیدواریم در این مطلب از مجله آرگا توانسته باشیم که هر چه بهتر شما را با استفاده از رنگ نقره های در دکوراسیون خانه های مسکونی آشنا کرده باشیم. تا بتوانید با بهره گیری از ایده های خلاقانه فضایی زیبا به محل کار و زندگی خود دهید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *