دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح های جدید گچبری ساختمان برای سقف نقاط مختلف منزل

  • ندا خوشرو
  • ۳ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

گچبری سقف یکی از روش های کاربردی برای زیبایی بیشتر سقف قسمت های مختلف منزل است؛ در ادامه این مطلب طرح های جدید و شیک گچبری ساختمان برای قسمت های مختلف منزل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

گچبری ساختمان در معماری داخلی سابقه طولانی دارد و از زمان های گذشته تا به امروز برای زیبایی و جذابیت بیشتر سقف قسمت های مختلف منزل از گچبری استفاده می شود. گچ بری یکی از روش های کاربردی برای تزیین سقف منزل است و شما می توانید برای زیبایی بیشتر سقف منزل تان گچبری را با کمک رنگ های زیبا رنگ آمیزی کنید و همچنین نورپردازی مدرنی را برای گچ بری طراحی کنید.

علاوه بر گچبری که یکی از روش های سنتی برای تزیین و زیباسازی سقف است امروزه از سقف کناف و سقف های کاذب نیز برای طراحی سقف منزل استفاده می شود که هر کدام از این روش ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

گچبری شیک ساختمان

طرح های زیبا و شیک گچبری ساختمان برای قسمت های مختلف منزل

از گچبری می توانید برای طراحی سقف همه قسمت های منزل نظیر اتاق خواب و آشپزخانه و سالن پذیرایی و راهرو ورودی استفاده کنید که گچ بری سقف پذیرایی باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون و معماری داخلی پذیرایی می شود. گچبری سقف همچنین باعث متحول شدن معماری داخلی منزل می شود و زیبایی و شکوه خاصی را به سقف منزل شما می دهد. در ادامه انواع طرح های شیک و متفاوت گچ بری ساختمان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

گچبری سالن غذاخوری

گچبری سقف با طرح های شیک و متفاوت

گچبری یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین ایده ها برای تزیین سقف منزل است و علاوه بر این گچبری باعث می شود تا نمای داخلی ساختمان جذاب و متفاوت تر به نظر برسد. بهتر است طرح و رنگ گچ بری ساختمان را با توجه به سبک معماری داخلی ساختمان انتخاب کنید همچنین برای زیبایی بیشتر نمای داخلی ساختمان بهتر است رنگ گچ بری ساختمان با رنگ دیوار ها و کفپوش مطابقت و همخوانی داشته باشد.

گچبری کلاسیک ساختمان گچبری مدرن ساختمان گچبری شیک و مدرن ساختمان گچبری شیک و مدرن گچبری پذیرایی گچ بری کلاسیک و شیک ساختمان گچبری ساده و کلاسیک سقف گچبری اتاق خوای گچ بری شیک و زیبا گچبری شیک و ساده گچبری زیبا و شیک سقف گچبری سقف اتاق خواب گچبری شیک گچ بری سقف

  •  آرون گروپس

نورپردازی مدرن و زیبا گچبری سقف

اگر شما تمایل دارید طرح گچ بری متفاوت و شیک تر به نظر برسد بهتر است نورپردازی متفاوتی را برای گچبری طراحی کنید. زیبایی گچبری در کنار یک نورپردازی مدرن و اصولی دو برابر می شود و علاوه بر این نورپردازی سقف باعث زیباتر شدن نمای داخلی منزل می شود. امروزه برای طراحی نورپردازی گچ بری از نورهای مخفی استفاده می شود که این نوع نورپردازی باعث می شود طرح گچ بری متفاوت تر به نظر برسد.

نوپردازی گچبری طراحی نورپردازی سقف   گچ بری سقف اتاق خواب گچ بری پذیرایی گچ بری شیک سقف گچ بری سقف پذیرایی گچ بری سقف آشپزخانه طرح های گچبری ساختمان

جدیدترین مدلهای گچ بری مدرن برای منزل

گچ بری از جمله هنر های زیبا و لوکس قدیمی می باشد که از گذشته های خیلی دور رواج زیادی داشته است، با این وجود استاد کاران حرفه ای گچ بری، تعدادشان اندک اما هنرشان کم نظیر است، از ورود گچ به صنعت ساختمان سازی و استفاده از آن در ابعاد مختلف از جمله گچ بری قرن های زیادی می گذرد.

هنر گچبری دارای سطوح مختلفی می باشد که امروزه به شیوه های مدرن و متنوع زیادی انجام می گیرد، یکی از ابتدایی ترین کار هایی که می توان با گچبری انجام داد؛ دمبری کردن ابزار گچ کاری، تزیینات ساده ابزار ها و دور لامپی های کلاسیک می باشد. در ادامه توجه شما را به دیدن انواع دیگر گچ بری برای ساختمانهای مدرن و لوکس جلب می نماییم.

تصاویر گچ بری ساختمان

در گچبری مدرن کمتر از طرح گلها و پرندگان استفاده می شود و اغلب با طراحی ها و خطوط ساده شناخته می شوند. در واقع در گچبری به سبک مدرن از خطوط راست با زاویه های قائمه و یا خطوط نرم و منحنی استفاده می کنند. همچنین در گذشته گچبری ها بیشتر جنبه تزئینی داشت، اما امروزه علاوه بر زیبایی دکوراسیون جنبه کاربردی آن نیز مطرح است و می توان برای پوشاندن قسمتهایی از منزل که تمایلی به دیده شدن آنها ندارید به کار گیرید. حال شما می توانید با تلفیق آن با نورپردازی ماهرانه جلوه کار را دو چندان کرده و فضای رویایی به وجود آورید. در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتر گچبری برای منزل دیدن کنید.

گچ بری زیبا و جدید ساختمانزیباترین گچ بری ساختمانانواع گچ بری ساختمانمدل گچ بری ساختمانگچ بری ساختمان شیکگچبری ساختمان جدیدگچ بری ساختمان زیباگچ بری ساختمان لاکچریگچبری ساختمان منزلگچ بری ساختمان مدرنگچ بری ساختمان لوکسگچ بری جدید ساختمانگچ بری ساختمانمدل گچبری ساختمان

در این مطلب انواع طرح های شیک و کاربردی گچ بری ساختمان را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها گچ بری با طرح زیبا و متفاوتی را برای سقف قسمت های مختلف منزل خود انتخاب کنید و نمای داخلی ساختمان تان را متحول کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *